Tylko u nas: zmysłowa Sandra Kubicka w wideo z backstage’u dla marki Esotiq!

Sandra Kubicka nie może narzekać na nudę w życiu zawodowym. Jakiś czas temu spotkaliśmy ją w The Cold Pressed Juices promującą sok, który stworzyła. Tym razem możemy podziwiamy ją w naturalnym środowisku jakim jest modeling. Sandra wzięła udział w kampanii ESOTIQ, tylko u nas możecie zobaczyć wideo zza kulis projektu. Zapraszamy do oglądania!

Sandra Kubicka to modelka o której już jest głośno, a w 2018 roku jesteśmy przekonani będzie jeszcze głośniej. Wulkan energii, wyrzeźbione ciało i uśmiech, który nie schodzi z twarzy – to słowa, którymi możemy opisać Sandrę! Polka robi karierę nie tylko w Polsce, ale i w Stanach Zjednoczonych. W swoim modowym CV ma już wpisaną współpracę z Victoria’s Secret jak i kampanię dla marki Moiess Swim. Tym razem wystąpiła w kampanii marki bieliźny – Esotiq.

(Jeśli chcecie dowiedzieć się czegoś więcej o Sandrze zapraszamy do przeczytania naszego wywiadu!)

ESOTIQ tworzy bieliznę dla pewnych siebie, pełnych energii, oraz świadomych swoich zalet kobiet. Misją marki jest to, aby wszystkie kobiety czuły się jak milion dolarów. Esotiq słynie z seksownej bielizny, która wpisuje się w najnowsze trendy, ale także modeli, które fantastycznie spisują się w ciągu dnia. Jednak sam wygląd to nie wszystko. Oprócz walorów wizualnych, niezwykle ważnym aspektem jest również sama konstrukcja staników, która nie tylko odpowiednio podtrzymuje, ale i układa się idealnie z biustem. W asortymencie znajdziecie też piękne piżamy, akcesoria jak kosmetyczki oraz artykuły dla ukochanych mężczyzn!

 

ZobaczSchowaj komentarze

Zalando świętuje swoje 10. urodziny!

Świętując okrągłą rocznicę, sklep Zalando nawiązał współpracę z cenionymi partnerami, tworząc wyjątkową kampanię. Z tej okazji powstały także limitowane kolekcje, które dostępne będą wyłącznie w Zalando!

Zalando świętuje swoje 10. urodziny!

Wspólnie z markami Calvin Klein Jeans, Puma i Mango, których produkty zobaczymy w reklamach telewizyjnych oraz Vans i J. Crew, które wspierają działania digitalowe, z okazji swoich urodzin platforma modowa zaoferuje swoim klientom w całej Europie produkty z limitowanych kolekcji dostępnych w Zalando.

To właśnie 10 lat temu w Berlinie Robert Gentz i David Schneider postanowili urzeczywistnić swój pomysł i otworzyć internetowy sklep obuwniczy – tym samym tworząc fundamenty sklepu modowego Zalando. W fazie powstawania głównym celem firmy było popularyzowanie idei zakupów przez Internet. Dawało to możliwość poszukiwania swojego stylu oraz przekonania się, że zakupy online mogą być bardzo wygodne. Dość szybko Zalando wyrobiło sobie własną markę, wykraczającą poza granice e-handlu, i stało się największym europejskim sklepem internetowym oferującym odzież, obuwie i akcesoria.

Swój wizerunek zbudowali także na światowych współpracach jak Tommy Hilfiger x Gigi Hadid, Topshop x Cara Delevingne, Marni czy Victor & Rolf.

Teraz, z okazji 10. urodzin Zalando łączy siły z kilkoma partnerami. Powstały specjalne kolekcje, które zobaczymy w spotach reklamowych nakręconych na tle scenografii w formie białego sześcianu, znanego z innych reklam Zalando. Widzieliśmy już Kaię i Presleya Gerberów, prezentujących kolekcję Calvin Klein Jeans. Kolejnym spotem jest ten stworzony przez markę puma z Carą Delevingne. Następnie przyjdzie pora na Mango – cztery znane influencerki zaprezentują specjalną kolekcję Mango x Zalando. Uzupełnieniem kampanii telewizyjnych będzie kampania digitalowa zrealizowana z udziałem takich marek jak Vans i J. Crew.

ZobaczSchowaj komentarze

Najmodniejszy owoc sezonu? Wiśnia! Upewnij się, że nie zabraknie jej w Twojej szafie

Anya Hindmarch

Breloczek
ok. 600 zł

Aquazzura

Sandałki
ok. 800 zł

Essentiel Antwerp

Bluzka
567 zł

Essentiel Antwerp

Spodnie
724 zł

Furla

Torebka
1442 zł

Gucci

Buty
3800 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności