Sandra Kubicka: „Zawsze staram się dać z siebie wszystko.” [WYWIAD]

Sandra Kubicka to nazwisko, które od jakiegoś czasu możemy słyszeć coraz częściej. Polka podbija bowiem świat modelingu za wielką wodą, a lista jej sukcesów robi się coraz dłuższa. Niedawno, dopisała do niej swój autorski sok, który można kupić w Warszawie w The Cold Pressed Juices. A przy okazji premiery „Wonder Woman”, jak Sandra nazwała swój produkt, my zapytaliśmy ją między innymi o to jak dba o swoją zabójczą sylwetkę.

Jak zaczęła się Twoja przygoda z modelingiem?

Moja przygoda z modelingiem zaczęła się od wzięcia udziału w konkursie na modelkę, zorganizowanym w jednym z centrów handlowych w Miami. Był to mały konkurs a moim zadaniem było przejść się po wybiegu, fotograf natomiast wykonał mi kilka zdjęć, by sprawdzić jak się czuję przed obiektywem aparatu. Okazało się, że przeszłam do finałowego etapu castingu, jednak się na nim nie pojawiłam. Organizatorzy chcieli, żebym zaprezentowała swój ukryty talent, ale ja takiego nie miałam. Nie potrafiłam śpiewać, tańczyć ani grać na fortepianie, dlatego też postanowiłam zrezygnować. Organizatorzy zobaczyli jednak we mnie potencjał i pomimo mojej rezygnacji z konkursu, otrzymałam telefon i propozycję podpisania kontraktu z jedną z największych agencji z którą jestem do dnia dzisiejszego. Kontrakt z agencją NEXT podpisałam w wieku 13 lat.

Masz już trochę sukcesów za zagranicą i tutaj w Polsce. Czy masz jakieś marzenie, które chciałbyś osiągnąć w świecie modelingu?

W mojej pracy skupiam się na tym, by wykonać zlecenie najlepiej jak tylko potrafię. Zawsze staram się dać z siebie wszystko. Każdy mały sukces motywuje mnie jeszcze bardziej do działania i wyznaczania sobie kolejnych celów. Moim wielkim marzeniem było stworzenie czegoś własnego, czym mogłabym się podzielić z innymi i dzisiaj się to moje marzenie spełniło. W The Cold Pressed Juices pojawił się właśnie sok stworzony według mojego przepisu.

Twój sok nazywa się Wonder Woman. Kim dla Ciebie jest taka Wonder Woman?

Wonder Woman to kobieta niezależna, która niczego się nie boi. Ciężko pracuje, stawia sobie cele i dąży do ich realizacji. Chciałabym, żeby kobiety były pewniejsze siebie, czuły się piękne, dbały o siebie oraz by dostrzegały swoje dobre strony. Taka jest właśnie kobieta Wonder Woman.
Jak dbasz o swoje zdrowie i świetną sylwetkę?

Niezwykle ważna jest zdrowa, zbilansowana dieta oraz aktywność fizyczna. Nie można źle się odżywiać, chodzić na siłownię i oczekiwać wymarzonych efektów. Zdrowe odżywianie w połączeniu z regularnymi treningami to podstawa sukcesu. Kiedyś jadłam wszystko na co miałam ochotę; pizzę, hamburgery czy inne fast foody. Wydawało mi się, że mój metabolizm sobie z tym poradzi. Teraz zdaję sobie sprawę z tego, że to właśnie zdrowa dieta pomaga wyrzeźbić sylwetkę. Staram się jeść wszystko to, na co mam ochotę, jednak w małych ilościach. Z mojej diety musiałam wyeliminować tylko mleko, gdyż zauważyłam, że jestem na nie uczulona. Ze względu na tryb życia, jakby to niektórzy określili “na wysokich obrotach”, czasami nie jestem w stanie jeść o regularnych porach, dlatego też moją dietę uzupełniam o soki. Zaczęłam je stopniowo wprowadzać do mojej diety ok. 4 lat temu. Dostarczają one niezbędnych mojemu organizmowi witamin i sprawiają, że mam w ciągu dnia więcej energii.

Od kilku lat mieszkasz w Stanach. Czy będąc w Stanach tęsknisz za czymś w Polsce i na odwrót będąc w Polsce tęsknisz za czymś ze Stanów?

Wydawać by się mogło, że Polska oraz USA to dwa zupełnie inne światy. Czasami po powrocie z USA, potrzebuję kilku dni, żeby się przestawić. W Polsce jest inna mentalność, ludzie, kultura, język. Czasami ciężko jest je połączyć, ale staram się nie zwariować. Tęsknię za Polską, w szczególności za przyjaciółmi, rodziną a także za jedzeniem! Zawsze jak przylatuję do Polski jadę do mojej babci, która przygotowuje mi pyszne gołąbki, pierogi i zupy. W Stanach nie ma zwyczaju jedzenia zup, dlatego jem je gdy tylko wracam do Polski i jest to coś, czego brakuje mi będąc w Stanach.

ZobaczSchowaj komentarze

FAFA, czyli artystyczny projekt opowiadający o modzie… bez udziału ubrań

Hartwig Fashion Department we współpracy ze Studiem Televisor i Domem Handlowym Vitkac przedstawia projekt artystyczny fashion video – FAFA.

Oni tworzą, a my nie możemy przestać wciskać „replay”. Nie sądziliśmy, że da się tak sprytnie opowiedzieć o modzie przy użyciu samych dodatków.

Fafa, czyli bohaterka filmu Hartwig Fashion Department i Studia Televisor, poddaje się metamorfozom: zmienia twarze, multiplikuje się, zaciera granice pomiędzy zdjęciami a kreacją 3D. Projekt opowiada o tym, że wszystko jest możliwe, a ilość interpretacji jest dowolna. Dokładnie tak jak w świecie mody. Liczy się indywidualizm, osobowość, charyzma i umiejętność utożsamiania się z własnym stylem. Dzięki temu budujemy kompletnie nową przestrzeń, w której kreowanie rzeczywistości poprzez modę ma gruntowne znaczenie.

Na początku wideo modelka ukazuje się w długim płaszczu marki Balenciaga. Jednak zaraz po tym zrzuca z siebie wszelkie ubrania, by stanąć przed obiektywem „ubrana” jedynie w dodatki. Dodatki, które traktujemy jako obiekty sztuki. To właśnie akcesoria mają tutaj kultową pozycję i to właśnie one nakłaniają do głębszej interpretacji. Zobaczcie sami!

 

Ekipa:

Direction / Concept design / Motion design: Bartek Kalinowski / TELEVISOR
DOP: MACIEK SOBIERAJ
3D / Compositing: Bartek Kalinowski, Rafał Woźniak, Karol Kisiel
Editing: Konrad Styczeń
Color grading: Frederick Van Eden
Postproduction: TELEVISOR
Postproducer: Aleksandra Smolicka
Music: Zeppy Zep
Model: FAFA / SPECTO MODELS
Styling: Olga Piekarska / Marta Kalinowska/ asyst. Olga Dyból/ HARTWIG FASHION DEPARTMENT
Make up: Agnieszka Jańczyk
Hair: Jaga Hupało / BORN TO CREATE
Nails: Marzena Kanclerska / NAIL SPA
Photo: Bernard Hołdys
Retouch: Paweł Lewandowski
Making of: Igor Podgórski
Producer: Katarzyna Ceranowicz / HARTWIG FASHION DEPARTMENT
Production manager: Maria Bombała
Technical crew: ARUNA FILM, HELIOGRAF, PANAVISION
Studio manager: Adam Włóczkowski
Projekt powstał we współpracy z Domem Handlowym Vitkac

 

ZobaczSchowaj komentarze

Najmodniejszy owoc sezonu? Wiśnia! Upewnij się, że nie zabraknie jej w Twojej szafie

Anya Hindmarch

Breloczek
ok. 600 zł

Aquazzura

Sandałki
ok. 800 zł

Essentiel Antwerp

Bluzka
567 zł

Essentiel Antwerp

Spodnie
724 zł

Furla

Torebka
1442 zł

Gucci

Buty
3800 zł
Moda w Fashion Post to nie tylko powierzchowne potraktowanie wyświechtanych trendów. U nas znajdziecie najświeższe wiadomości z branży – zarówno te dotyczące znanych projektantów, jak i fotografów, stylistów i redaktorek mody. Obserwujemy polskie i zagraniczne gwiazdy, modelki i blogerki oraz analizujemy ewolucję ich stylu. Zbieramy opinie ekspertów, publikujemy kontrowersyjne felietony i nie boimy się wyrażać naszych poglądów. Jesteśmy na bieżąco z pokazami mody i na ich podstawie przewidujemy trendy. Na koniec podpowiadamy, dokąd pójść na zakupy, by wyglądać modnie. Nasze rekomendacje nie ograniczają się do sieciówek jak Zara czy H&M – wspieramy też młodych polskich projektantów i niszowe marki, które naszym zdaniem zasługują na uwagę. Do mody podchodzimy poważnie, ale mamy do niej dystans – czego i wam życzymy.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności