Gucci posiada sekretny organ doradczy złożony z… millenialsów!

Czyżbyśmy właśnie poznali sekret tak dużej popularności włoskiej marki wśród millenialsów i skuteczności działań marketingowych wymierzonych właśnie w kierunku tej grupy? Okazuje się, że wpływ na wiele, szczególnie biznesowych, decyzji ma pozostający do tej pory tajemnicą organ doradczy, w skład którego wchodzą wyłącznie osoby poniżej 30. roku życia.

Gucci niezmiennie pozostaje jedną z najgorętszych, jeśli nie najgorętszą, marką świata. Eklektyczna i maksymalistyczna wizja Alessandro Michele tylko w ostatnim kwartale przyniosła 49 procentowy wzrost sprzedaży, a projekty Gucci święcą triumfy od najbardziej prestiżowych czerwonych dywanów, po ulice największych i najmodniejszych światowych metropolii. Wśród tych ostatnich i w przypadku mody ulicznej, szczególne zamiłowanie do włoskiej marki od kilku sezonów przejawiają przedstawiciele pokolenia Y i Z, czyli należący do szeroko pojętej grupy millenialsów, którzy, jeśli oczywiście ich na to stać, błyskawicznie wykupują ze sklepowych półek celowo postarzane t-shirty, mokasyny, logowane paski czy t-shirty.

Sekret tek dużej efektywności w dotarciu do tej określonej i coraz bardziej bogacącej się grupy konsumentów może leżeć w pozostającym do niedawna tajemnicą komitecie doradczym, jaki wśród pracowników Gucci wyodrębnił prezes, Marco Bizzarri. Grupa, nazwana „shadow comittee”, to osoby poniżej 30. roku życia, z którymi Bizzarri cyklicznie odbywa spotkania i burze mózgów i którzy omawiają z nim te same tematy, które poruszane są na spotkaniach ze starszymi i wyżej postawionymi pracownikami. Bizzarri od czasu do czasu zaprasza także członków komitetu na lunch i prosi o podanie trzech pomysłów, które ich zdaniem mogą pomóc w poprawieniu jakości działania firmy i osiągnięciu zamierzonych wcześniej celów.

Niewykluczone, że to właśnie komitet millenialsów odegrał znaczącą rolę w podjęciu ostatniej decyzji o zrezygnowaniu z naturalnych futer. Bizzarri komentując wtedy ten krok stwierdził, że, oczywiście oprócz względów czysto etycznych, są one po prostu… „niemodne”. Ten krótki komentarz daje pełne prawo do spekulowania, że to właśnie młodzi pracownicy doradzili swojemu pracodawcy rozważenie polityki, która zapewniła marce dobre publicity.

Marka, która nie tylko kieruje swą ofertę do millenialsów, ale czynnie angażuje ich w procesy decyzyjne i przede wszystkim słucha tego, co mają do powiedzenia? Gucci po raz kolejny udowadnia, że jest o kilka kroków przed innymi!

Zobacz także:

Gucci rezygnuje z futer!

Gucci wiosna-lato 2018: Elton John, elektryzująca mgła i… Alessandro Michele w ogniu krytyki

ZobaczSchowaj komentarze

Od nienawiści do miłości – Gucci i Dapper Dan łączą siły w nowej kolekcji!

Wierzymy, że wszystko co wychodzi spod szyldu domu mody Gucci jest warte uwagi. Kiedy jednak usłyszeliśmy o wspólnych działaniach z Dapper Danem oszaleliśmy. I jak się okazało nie bez powodu, dwaj mocarze modowi zafundowali nam dawkę nowych projektów, od których nie możemy oderwać oczu. Zobaczcie zdjęcia!

Od nienawiści do miłości – Gucci i Dapper Dan łączą siły w nowej kolekcji!

Historia Dapper Dan i Gucci sięga lat 80., kiedy to projektant z Harlemu w swojej kolekcji wykorzystał słynne logo włoskiego domu mody. I choć sprawa mogła skończyć się w sądzie, zamiast tego przybrała zupełnie inny obrót. Zamiast rywalizować, Gucci i Dapper Dan postanowili zjednoczyć siły i wspólnie stworzyć modowe arcydzieło, które wyczyści nasze konta bankowe.

Gucci zaprosił Dapper Dana do Włoch i pomógł mu odbudować renomę Harlem atelier. W sklepie tylko na umówione spotkania klienci mogli kupić ubrania zaprojektowane przez Dapper Dana przy użyciu surowców, tkanin, odbitek, haftowanych łat i sprzętu komputerowego Gucci.

Wspólna kolekcja to ukłon w stronę twórczości Dapper Dana, dzięki której wkupił się hip-hopową scenę mody. Jego projekty uwielbiane były przez takie postaci jak LL Cool J, Salt-N-Pepa czy Floyd Mayweather. Dlatego nie mogło zabraknąć tu wielkich splecionych łańcuchów, łączących się logotypów GG czy klasycznych sitodruków.

„Inspirując się obrazami z archiwów z lat 80., przedstawiającymi niestandardowe dzieła Dapper Dana, kampania została zrobiona na ulicach Harlemu w Nowym Jorku i ma podobną uliczną estetykę do oryginalnych zdjęć” – powiedziała marka w oficjalnej notce. „Prezentując młode osobowości z sąsiedztwa wraz z modelami w stylizacjach i akcesoriach z kolekcji Gucci-Dapper Dan, lookbook oddaje hołd sławnemu projektantowi.”

Licząca około 300 elementów linia zawiera wszystko – od ubrań i butów, po akcesoria takie jak okulary czy czapki. Dostępna jest w stacjonarnych sklepach Gucci oraz na gucci.com

ZobaczSchowaj komentarze

Najmodniejszy owoc sezonu? Wiśnia! Upewnij się, że nie zabraknie jej w Twojej szafie

Anya Hindmarch

Breloczek
ok. 600 zł

Aquazzura

Sandałki
ok. 800 zł

Essentiel Antwerp

Bluzka
567 zł

Essentiel Antwerp

Spodnie
724 zł

Furla

Torebka
1442 zł

Gucci

Buty
3800 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności