Tęczowe swetry od Comme des Garçons i Vetements

Rok 2016 jeszcze nie dobiegł końca, a Demna Gvasalia nieustannie realizuje kolejne pomysły na promocję swojej marki Vetements. Niedawno okrzyknięty człowiekiem roku przez opiniotwórczy portal „Business of Fashion” zaskakuje nas kolejnym projektem. Wraz z marką Comme des Garçons, zarządzaną przez Adriana Joffe i Rei Kawakubo, wypuszcza na rynek limitowaną wersję swetrów, przeznaczoną dla konkretnej grupy odbiorców. Kogo chcą uwieść najbardziej pożądane marki w branży mody? – sprawdźcie koniecznie.

Tęczowe swetry od Comme des Garçons i Vetements

Swetry zaprojektowane przez Vetements oraz Comme des Garçons (a dokładnie ich odział SHIRT) przeznaczone są dla środowiska LGBT. Mini kolekcja składa się z trzech modeli. Jeden z nich pokryty jest pasami kolorowej tęczy, której znaczenia chyba nikomu nie trzeba tłumaczyć. Drugi wzór w kobaltowe, czarne i białe pasy, na których wydziergano słynne, czerwone serduszko marki. Trzeci, fioletowy pokazuje wielki biały topór, który jest symbolem kobiecej siły i używany jest przez środowiska feministek oraz lesbijek.

Marka zachęca wszystkich do noszenia tego z projektu  dumą, ponieważ jej twórcy pragną zaznaczyć, że warto podkreślać dumę z powodu bycia gejem, fetyszystą, lesbijką lub transwestytą.  Sweter kosztuje 465 funtów i dostępny jest na stronie Dover Street Market, a także w stacjonarnych butikach w Londynie i Nowym Jorku. Spieszcie się z zakupem, bo niektóre modele są już całkowicie wyprzedane.

Szukajcie ich w butikach Dover Street Market na Lexington Avenue w Nowym Jorku oraz na Haymarket w Londynie i rozpocznijcie 2017 rok z dumą.

Przeczytaj także:

Czego nie wiecie o Dover Street Market

Demna Gvasalia człowiekiem roku według „Business of Fashion”

 

ZobaczSchowaj komentarze

Kampania Acephala wiosna-lato 2017

Najnowsza kolekcja marki Acephala na wiosnę/lato 2017 charakteryzuje się lekkością i zwiewnością, co zostało pokazane w warstwowych stylizacjach. Okazuje się, że inspiracją do stworzenia tak oryginalnych propozycji może być stan błogosławiony, który jest idealnym pretekstem do przetestowania innych form oraz krojów. Zobaczcie jak umiejętnie marka Acephala poradziła sobie z tym tematem.

 

 

 

Kampania Acephala wiosna-lato 2017

Najnowsza kolekcja marki Acephala obraca się wokół idei „separatetogetherness”, którą należy rozumieć jak pewną grę słów będących przeciwnościami. Możemy ją tłumaczyć jako „razem-osobność” lub „wspólnotoodrębność”. Zaburza ona w pewien sposób dobrze znane już, klasyczne konstrukcje, tworząc nowe formy oraz kształtując sylwetkę na nowo. Dynamiczne zdjęcia z Roksaną Chrząstkowską (More Models) w roli głównej wykonała Gosia Turczyńska.

Inspiracją dla tej kolekcji była ciąża głównej projektantki marki – Moniki Kędziory.  Pojedyncze ubrania, które zaprojektowała, wyglądają jak skomplikowane ponakładane na siebie stylizacje. Stało się tak dzięki zastosowaniu podwójnych rękawów, przepołowionych topów, plisowań oraz podwojonych warstw materiałów. Pojawiły się też podwójne spódnice oraz płaszcze, a granice miedzy ubraniami zostały prawie zatarte. O stylizację zadbała Marta Siniło, która wzbogaciła stroje o kolorowe rajstopy oraz wyzywające sandały, które przełamały „grzeczny” charakter kolekcji.

Marka, jak zwykle, stawia na wysokiej jakości tkaniny, takie jak lny, wiskozowe żakardy, jedwabne organzy oraz aksamitne alkantary. Kolorystyka jest utrzymana w ciepłych odcieniach i ogranicza się do czerwieni, czerni, bieli, beżów oraz brązów. Naszym zdaniem, to kolekcja dla wszystkich kobiet ceniących stonowaną elegancję oraz luźniejsze stroje.

ZobaczSchowaj komentarze

"Dress for less" odc. 22.: dziewczęca Julia Wieniawa i zoom na paski [WIDEO]

ZARA

SPODNIE
139 ZŁ

ZARA

BUTY
139 ZŁ

ZARA

SPODNIE
99,90 ZŁ

ZARA

TOREBKA
239 ZŁ

H&M

TOP
39,90 ZŁ

H&M

KOLCZYKI
24,90 ZŁ
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.