Tęczowe swetry od Comme des Garçons i Vetements

Rok 2016 jeszcze nie dobiegł końca, a Demna Gvasalia nieustannie realizuje kolejne pomysły na promocję swojej marki Vetements. Niedawno okrzyknięty człowiekiem roku przez opiniotwórczy portal „Business of Fashion” zaskakuje nas kolejnym projektem. Wraz z marką Comme des Garçons, zarządzaną przez Adriana Joffe i Rei Kawakubo, wypuszcza na rynek limitowaną wersję swetrów, przeznaczoną dla konkretnej grupy odbiorców. Kogo chcą uwieść najbardziej pożądane marki w branży mody? – sprawdźcie koniecznie.

Tęczowe swetry od Comme des Garçons i Vetements

Swetry zaprojektowane przez Vetements oraz Comme des Garçons (a dokładnie ich odział SHIRT) przeznaczone są dla środowiska LGBT. Mini kolekcja składa się z trzech modeli. Jeden z nich pokryty jest pasami kolorowej tęczy, której znaczenia chyba nikomu nie trzeba tłumaczyć. Drugi wzór w kobaltowe, czarne i białe pasy, na których wydziergano słynne, czerwone serduszko marki. Trzeci, fioletowy pokazuje wielki biały topór, który jest symbolem kobiecej siły i używany jest przez środowiska feministek oraz lesbijek.

Marka zachęca wszystkich do noszenia tego z projektu  dumą, ponieważ jej twórcy pragną zaznaczyć, że warto podkreślać dumę z powodu bycia gejem, fetyszystą, lesbijką lub transwestytą.  Sweter kosztuje 465 funtów i dostępny jest na stronie Dover Street Market, a także w stacjonarnych butikach w Londynie i Nowym Jorku. Spieszcie się z zakupem, bo niektóre modele są już całkowicie wyprzedane.

Szukajcie ich w butikach Dover Street Market na Lexington Avenue w Nowym Jorku oraz na Haymarket w Londynie i rozpocznijcie 2017 rok z dumą.

Przeczytaj także:

Czego nie wiecie o Dover Street Market

Demna Gvasalia człowiekiem roku według „Business of Fashion”

 

ZobaczSchowaj komentarze

Karl Lagerfeld projektuje dla Vansa!

Karla Lagerfelda chyba nikomu nie trzeba przedstawiać – jeden z najbardziej kultowych projektantów mody na świecie tym razem łączy siły z amerykańskim producentem butów i akcesoriów sportowych Vans, by jesieni wydać kapsułową kolekcję. Oficjalna premiera będzie miała miejsce już 7. września, zaraz po prezentacji na berlińskim Bread&Butter. Jesteście ciekawi tej nieszablonowej współpracy?

Współpraca dwóch modowych gigantów zawsze wzbudza w nas niemałe emocje, jednak kiedy swoje siły postanawia połączyć marka luksusowa i brand streetwearowy– przeżywamy to dwukrotnie bardziej. Dlatego też kolekcja Karl Lagerfeld x Vans zapowiada się niewątpliwie ekscytująco.
Jak wszyscy doskonale wiemy, obydwie firmy są ogromnymi miłośnikami niekonwencjonalnych współprac, a więc są wprawieni w dostosowywaniu swojej estetyki do nadarzającej się okazji. Karl Lagerfeld ma już na swoim koncie autorską linię dla H&M, a Vans może pochwalić się pracą dla szerokiego spektrum marek – od Trashera aż po Opening Ceremony.
Odnosząc się do samej kolekcji – znajdziemy w niej między innymi kultowe już Vans Old Skool, które bezgranicznie pokochali królowie streetwearu, a także klasyczne Slip-On w skórzanym wydaniu. Nie zabraknie także bluz, bomberek, plecaków czy klasycznych t-shirtów z podobizną Karla. Wisienką na torcie jest według nas koszulka z grafiką, na której mistrz ma na sobie krawat z klasycznym dla Vansa wzorem szachownicy. Ceny kolekcji mają wahać się od 40 do 300 dolarów, a całość ma być dostępna zarówno online (między innymi na stronie internetowej Zalando), jak i w wybranych sklepach obydwu marek.
Tymczasem nie martwcie się, że musicie czekać na kolekcję aż do 7 września – już od 1.09 na berlińskim Bread&Butter będziecie mogli wziąć udział w prezentacji całej linii Karl Lagerfeld x Vans. My już nie możemy się doczekać!
 Partnerem publikacji jest Zalando.
ZobaczSchowaj komentarze

Maseczki nawilżające: szybko ukoją i zregenerują każdy rodzaj skóry

Youth To The People

Age Prevention Superfood Mask
175 zł

SKIN79 Animal Mask

Maska Nawilżająca w Płacie Animal Mask - For Dry Monkey
14,90 zł

Biotherm

Skin Best Wonder Mud
199 zł

Cettua

Nawilżająca maseczka
12,90 zł

Dior

Glow Better - Fresh Jelly Mask Maseczka
269 zł

Polaar

Maseczka intensywnie nawilżająca
119 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.