Tęczowe swetry od Comme des Garçons i Vetements

Rok 2016 jeszcze nie dobiegł końca, a Demna Gvasalia nieustannie realizuje kolejne pomysły na promocję swojej marki Vetements. Niedawno okrzyknięty człowiekiem roku przez opiniotwórczy portal „Business of Fashion” zaskakuje nas kolejnym projektem. Wraz z marką Comme des Garçons, zarządzaną przez Adriana Joffe i Rei Kawakubo, wypuszcza na rynek limitowaną wersję swetrów, przeznaczoną dla konkretnej grupy odbiorców. Kogo chcą uwieść najbardziej pożądane marki w branży mody? – sprawdźcie koniecznie.

Tęczowe swetry od Comme des Garçons i Vetements

Swetry zaprojektowane przez Vetements oraz Comme des Garçons (a dokładnie ich odział SHIRT) przeznaczone są dla środowiska LGBT. Mini kolekcja składa się z trzech modeli. Jeden z nich pokryty jest pasami kolorowej tęczy, której znaczenia chyba nikomu nie trzeba tłumaczyć. Drugi wzór w kobaltowe, czarne i białe pasy, na których wydziergano słynne, czerwone serduszko marki. Trzeci, fioletowy pokazuje wielki biały topór, który jest symbolem kobiecej siły i używany jest przez środowiska feministek oraz lesbijek.

Marka zachęca wszystkich do noszenia tego z projektu  dumą, ponieważ jej twórcy pragną zaznaczyć, że warto podkreślać dumę z powodu bycia gejem, fetyszystą, lesbijką lub transwestytą.  Sweter kosztuje 465 funtów i dostępny jest na stronie Dover Street Market, a także w stacjonarnych butikach w Londynie i Nowym Jorku. Spieszcie się z zakupem, bo niektóre modele są już całkowicie wyprzedane.

Szukajcie ich w butikach Dover Street Market na Lexington Avenue w Nowym Jorku oraz na Haymarket w Londynie i rozpocznijcie 2017 rok z dumą.

Przeczytaj także:

Czego nie wiecie o Dover Street Market

Demna Gvasalia człowiekiem roku według „Business of Fashion”

 

ZobaczSchowaj komentarze

Wszystko, co musisz wiedzieć o tygodniu 23-29.10.2017

Drew Barrymoore projektuje, Virgil Abloh wykłada, a Crisitiano Ronaldo, jak to Cristiano Ronaldo, po raz kolejny opuszcza galę FIFA tytułem Piłkarza Roku. Ten tydzień z pewnością nie należał do nudnych!

Kourtney Kardashian stworzyła kolekcję dla brytyjskiej marki „Pretty Little Thing”

Najstarsza z sióstr to kolejna celebrytka – po chociażby byłej Miss World Olivii Culpo – z którą nawiązała współpracę popularna i tania brytyjska marka. Kolekcja, jaką „zaprojektowała” Kourtney to idealne odzwierciedlenie jej nowego wizerunku, w którym coraz częściej stawia na wyzywające i seksowne fasony podkreślające jej figurę. Wśród propozycji, które póki co są wyprzedane, ale za chwilę mają powrócić do sprzedaży, znalazły się m.in. brokatowe, kuse szorty, smokingowe marynarki z aplikacjami, lateksowe sukienki i botki z elastyczną cholewką.

Virgil Abloh został… wykładowcą na Harvardzie

Założyciel marki OFF White to istny człowiek-orkiestra. Z wykształcenia jest architektem, rozpoznawalność zdobył jako dyrektor kreatywny i doradca marki Kanyego Westa, okazjonalnie jest też DJ-em i, co zapewne zajmuje ostatnio większą część jego czasu, poświęca się autorskiej marce OFF-White. Amerykanin znajduje jednak chwilę na dodatkowe aktywności i dzielenie się swoją kreatywnością (sam o sobie mówi po prostu „I make things”) z młodymi adeptami świata mody i designu. Ze swoim wykładem zawitał ostatnio na Harvard, gdzie rozmawiał ze studentami o „Współczesnej teorii designu”. Co jak co, ale człowiek, który na swoim koncie ma m.in. okładki płyt Kanyego Westa, scustomizowany model Nike Air Force 1 oraz, jak dowiedzieliśmy się ostatnio, współpracę z IKEA, ma w tej kwestii na pewno sporo do powiedzenia.

Drew Barrymore stworzyła autorską kolekcję ubrań

Z roku na rok wydłuża się nam lista aktorek i celebrytek, które postanawiają spróbować swoich sił w branży mody. Niektóre odcinają w ten sposób kupony od popularności, niektóre rekompensują sobie tym brak zleceń w swojej macierzystej dziedzinie, a inne, cały czas należące do pierwszej ligi gwiazd, zwyczajnie postanawiają wyżyć się kreatywnie w czymś innym niż muzyka i aktorstwo. Do wielu swoich koleżanek po fachu dołączyła Drew Barrymoore, której autorska linia ubrań Dear Drew właśnie pojawiła się w sprzedaży na Amazonie. Jak można przeczytać w informacji prasowej, marka Barrymoore to „miłosny list do kobiet na całym świecie”, a jej głównym założeniem jest „zachęcenie klientek do bycia najlepszymi wersjami siebie i życia w najbardziej inspirujący i uduchowiony sposób”. W skład debiutanckiej linii weszły zarówno ubrania, jak i bielizna, akcesoria i biżuteria w cenach od 28 do 248 dolarów.

 

Kanye West zaprezentował kolejną odsłonę swojego zine’u „Calabasas”

Co tu dużo mówić: jest świetny!

Cristiano Ronaldo „Piłkarzem Roku” 2017

To już piąte wyróżnienie dla Portugalczyka w plebiscycie FIFA (wcześniej znane było ono jako „Złota Piłka” i organizowane było we współpracy z magazynem „France Football). Ronaldo pokonał tym samym Leonela Messiego i Neymara Jr., z którymi od kilku lat tworzy najmocniejszą trójkę w rankingu (Robert Lewandowski znalazł się tym razem na szerokiej liście 24 nominowanych). Nagrody w pozostałych kategoriach powędrowały też m.in. do Zinedina Zidane’a (trener roku, Real Madryt), Gianluigi Buffona (bramkarz roku, Juventus Turyn) oraz Oliviera Giroud (Arsenal).

Frank Ocean bohaterem najnowszego numeru „I-D”

Magazyn „I-D” i Frank Ocean to bajeczne połączenie. Amerykański artysta został gwiazd najnowszego numeru czasopisma, w którym nie tylko występuje w sesji zdjęciowej, ale dzieli się także swoimi przemyśleniami w 30-stronicowym eseju. A przemyślenia Oceana są naprawdę warte uwagi.

Sesja tygodnia: Cate Blanchett w „So It Goes Magazine” (fot. Julia Hetta)

Stylizacja tygodnia: Kim Kardashian i Kanye West na urodzinowej kolacji w Los Angeles

ZobaczSchowaj komentarze

Nawilżające kosmetyki w sam raz na Lany Poniedziałek

Uriage

Woda termalna
32,79 zł

Givenchy

Maska krem nawilżający na noc
269 zł

Avene


61,99 zł

Urban Decay

Chłodzący spray przedłużający trwałość makijażu
149 zł

Phenome

Nawilżający tonik
79 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.