Tęczowe swetry od Comme des Garçons i Vetements

Rok 2016 jeszcze nie dobiegł końca, a Demna Gvasalia nieustannie realizuje kolejne pomysły na promocję swojej marki Vetements. Niedawno okrzyknięty człowiekiem roku przez opiniotwórczy portal „Business of Fashion” zaskakuje nas kolejnym projektem. Wraz z marką Comme des Garçons, zarządzaną przez Adriana Joffe i Rei Kawakubo, wypuszcza na rynek limitowaną wersję swetrów, przeznaczoną dla konkretnej grupy odbiorców. Kogo chcą uwieść najbardziej pożądane marki w branży mody? – sprawdźcie koniecznie.

Tęczowe swetry od Comme des Garçons i Vetements

Swetry zaprojektowane przez Vetements oraz Comme des Garçons (a dokładnie ich odział SHIRT) przeznaczone są dla środowiska LGBT. Mini kolekcja składa się z trzech modeli. Jeden z nich pokryty jest pasami kolorowej tęczy, której znaczenia chyba nikomu nie trzeba tłumaczyć. Drugi wzór w kobaltowe, czarne i białe pasy, na których wydziergano słynne, czerwone serduszko marki. Trzeci, fioletowy pokazuje wielki biały topór, który jest symbolem kobiecej siły i używany jest przez środowiska feministek oraz lesbijek.

Marka zachęca wszystkich do noszenia tego z projektu  dumą, ponieważ jej twórcy pragną zaznaczyć, że warto podkreślać dumę z powodu bycia gejem, fetyszystą, lesbijką lub transwestytą.  Sweter kosztuje 465 funtów i dostępny jest na stronie Dover Street Market, a także w stacjonarnych butikach w Londynie i Nowym Jorku. Spieszcie się z zakupem, bo niektóre modele są już całkowicie wyprzedane.

Szukajcie ich w butikach Dover Street Market na Lexington Avenue w Nowym Jorku oraz na Haymarket w Londynie i rozpocznijcie 2017 rok z dumą.

Przeczytaj także:

Czego nie wiecie o Dover Street Market

Demna Gvasalia człowiekiem roku według „Business of Fashion”

 

ZobaczSchowaj komentarze

Z Paryża do Warszawy, czyli wyjątkowa kolekcja Bienkovska x Style On

Co może wyjść z połączenia dość romantycznego stylu projektantki i modowej odwagi jednej z najbardziej rozpoznawalnych polskich blogerek? Wyjątkowa, dzianinowa kolekcja, w której klasyka miesza się z ekstrawagancją i w której, co wcale nie jest takie oczywiste, wyraźnie pobrzmiewa autentyczność i radość z tworzenia. Zobaczcie efekty współpracy Mileny Bieńkowskiej i Kingi Litwińczuk prowadzącej bloga „Style On”!

Z Paryża do Warszawy, czyli wyjątkowa kolekcja Bienkovska x Style On

Milena Bieńkowska jest projektantką, Kinga Litwińczuk – znaną i lubianą blogerką. Obie spotkały się niecały rok temu w Paryżu, a dziś prezentują efekty swojej wyjątkowo pięknej (i ciepłej!) współpracy. Głównym celem stojącym za wspólną kolekcją było nie tylko jak najwierniejsze oddanie iście francuskiej nonszalancji, ale przede wszystkim przeniesienie na projekty zgoła odmiennych stylów obu dziewczyn. Milena sama mówi o sobie, że jest zdecydowanie bardziej romantyczna, z kolei Kinga nie przestaje zaskakiwać swoich czytelników swoim oryginalnym podejściem do mody i nietuzinkowych rozwiązań, modową odwagą i zamiłowaniem do zaskakujących zestawień. Jak się jednak okazuje, ta istna „wybuchowa” mieszanka zaowocowała kapsułową kolekcją, w której z jednej strony wyraźnie pobrzmiewa estetyka charakterystyczna dla bloga „Style On”, a z drugiej fasony i wzory pasujące niemal każdej kobiecie.

Kapsułowa kolekcja Bienkovska x Style On to klasyczne i łatwe do miksowania ze sobą na różne sposoby fasony, ale też nutka ekstrawagancji w postaci chociażby długiego płaszcza we wzór „zebry” czy dzianinowych spodni dzwonów. Stonowana kolorystyka oscyluje wokół jasnego brązu, bieli i czerni, które idealnie współgrają z fakturą miękkich dzianin i świetnie prezentują się nie tylko na żywo, ale też na wizerunkowych zdjęciach stworzonych przez Łukasza Żyłkę i Paulinę Wesołowską.

Lubimy bardzo!

ZobaczSchowaj komentarze

15 modnych puchówek, które ogrzeją cię w tym sezonie!

EDYTA JERMACZ

KURTKA
500 ZŁ

MMC

PŁASZCZ
2500 ZŁ

TOPSHOP

KURTKA
OK. 300 ZŁ

NEW LOOK

KURTKA
ok.160 zł

H&M

KURTKA
199 ZŁ

H&M

KURTKA
399 ZŁ
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.