Gucci posiada sekretny organ doradczy złożony z… millenialsów!

Czyżbyśmy właśnie poznali sekret tak dużej popularności włoskiej marki wśród millenialsów i skuteczności działań marketingowych wymierzonych właśnie w kierunku tej grupy? Okazuje się, że wpływ na wiele, szczególnie biznesowych, decyzji ma pozostający do tej pory tajemnicą organ doradczy, w skład którego wchodzą wyłącznie osoby poniżej 30. roku życia.

Gucci niezmiennie pozostaje jedną z najgorętszych, jeśli nie najgorętszą, marką świata. Eklektyczna i maksymalistyczna wizja Alessandro Michele tylko w ostatnim kwartale przyniosła 49 procentowy wzrost sprzedaży, a projekty Gucci święcą triumfy od najbardziej prestiżowych czerwonych dywanów, po ulice największych i najmodniejszych światowych metropolii. Wśród tych ostatnich i w przypadku mody ulicznej, szczególne zamiłowanie do włoskiej marki od kilku sezonów przejawiają przedstawiciele pokolenia Y i Z, czyli należący do szeroko pojętej grupy millenialsów, którzy, jeśli oczywiście ich na to stać, błyskawicznie wykupują ze sklepowych półek celowo postarzane t-shirty, mokasyny, logowane paski czy t-shirty.

Sekret tek dużej efektywności w dotarciu do tej określonej i coraz bardziej bogacącej się grupy konsumentów może leżeć w pozostającym do niedawna tajemnicą komitecie doradczym, jaki wśród pracowników Gucci wyodrębnił prezes, Marco Bizzarri. Grupa, nazwana „shadow comittee”, to osoby poniżej 30. roku życia, z którymi Bizzarri cyklicznie odbywa spotkania i burze mózgów i którzy omawiają z nim te same tematy, które poruszane są na spotkaniach ze starszymi i wyżej postawionymi pracownikami. Bizzarri od czasu do czasu zaprasza także członków komitetu na lunch i prosi o podanie trzech pomysłów, które ich zdaniem mogą pomóc w poprawieniu jakości działania firmy i osiągnięciu zamierzonych wcześniej celów.

Niewykluczone, że to właśnie komitet millenialsów odegrał znaczącą rolę w podjęciu ostatniej decyzji o zrezygnowaniu z naturalnych futer. Bizzarri komentując wtedy ten krok stwierdził, że, oczywiście oprócz względów czysto etycznych, są one po prostu… „niemodne”. Ten krótki komentarz daje pełne prawo do spekulowania, że to właśnie młodzi pracownicy doradzili swojemu pracodawcy rozważenie polityki, która zapewniła marce dobre publicity.

Marka, która nie tylko kieruje swą ofertę do millenialsów, ale czynnie angażuje ich w procesy decyzyjne i przede wszystkim słucha tego, co mają do powiedzenia? Gucci po raz kolejny udowadnia, że jest o kilka kroków przed innymi!

Zobacz także:

Gucci rezygnuje z futer!

Gucci wiosna-lato 2018: Elton John, elektryzująca mgła i… Alessandro Michele w ogniu krytyki

ZobaczSchowaj komentarze

Limitowana kolekcja biznesowa Lidii Kality

Office Code-22– taką nazwę nosi najnowsza kolekcja biznesowa od jednej z ulubionych projektantek polskich gwiazd, Lidii Kality. Najnowsza linia ubrań ma dowodzić, że biznesowa elegancja wcale nie musi być nudna, a wręcz przeciwnie może wykraczać poza ramy biurowej etykiety.

Limitowana kolekcja biznesowa Lidii Kality

Propozycja projektantki skupia się wokół profesjonalnego wizerunku nie pomijając przy tym modowego kontekstu. Główne atuty kolekcji to ozdobne aplikacje oraz duży wybór kobiecych gorsetów, które wartościują całość najnowszej linii.

Sama projektantka twierdzi, że moda biurowa to głównie ponadczasowość i właśnie ta cecha liczy się o wiele bardziej niż często zmieniające się trendy. Propozycje w kolekcji wahają się od klasyków takich jak biała koszula z firmowymi gumami marki  z napisem ” LK Tested On Women”, spodnie z szerokimi nogawkami i sukienki, ale znajdzie się także coś dla bardziej odważnych klientek– marynarki w walijską kratę czy kombinezony.

Nie zabrakło także wieczorowej odsłony kolekcji. Suknie oraz spódnice ozdobione naszywkami, cekiny, tiul czy florystyczne  motywy to tylko mała zajawka kreacji, które tam znajdziemy. Idealnie sprawdzą się na eleganckie bankiety i kolacje, gdzie obowiązujący dress code wymaga od nas wytwornych stylizacji. Dominującymi kolorami wieczorowej serii jest biel, czerń, szarość, granat oraz szlachetny odcień kości słoniowej.

W najnowszym lookbooku znajdziemy również zwiastun pierwszej kolekcji Badura x Lidia Kalita. Prezentowane są dwie sylwetki obuwia– klasyczny, skórzany botek oraz szpilka z charakterystycznymi dla nowej kolekcji gumami.

Jak zapowiada Lidia Kalita– biznesowa kolekcja różni się od tej jesiennej, która trafi do butików na przełomie września i października. Twierdzi, że zrezygnowała z projektowania tylko jednej kolekcji na sezon i oprócz głównej linii pokazuje od dwóch do trzech tematycznych propozycji.  Premiera pełnej linii ma nastąpić już w październiku na pokazie marki.

Nie możemy się doczekać!

 

ZobaczSchowaj komentarze

Trend alert: kosmetyki w kolorze różowego złota

Artdeco

Rozświetlacz
86,90 zł

Givenchy

Krem do twarzy L'Intemporel Global Youth Divine Rich Cream
659 zł

Sally Hansen

Lakier do paznokci Color therapy
23,79 zł

Tom Ford

Orchid Soleil woda perfumowana
od 299 zł

Sephora

Once Upon a Look -Paleta do makijażu oczu
109 zł

GlamGlow

Krem z rozświtlającymi drobinkami
185 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.