Gucci posiada sekretny organ doradczy złożony z… millenialsów!

Czyżbyśmy właśnie poznali sekret tak dużej popularności włoskiej marki wśród millenialsów i skuteczności działań marketingowych wymierzonych właśnie w kierunku tej grupy? Okazuje się, że wpływ na wiele, szczególnie biznesowych, decyzji ma pozostający do tej pory tajemnicą organ doradczy, w skład którego wchodzą wyłącznie osoby poniżej 30. roku życia.

Gucci niezmiennie pozostaje jedną z najgorętszych, jeśli nie najgorętszą, marką świata. Eklektyczna i maksymalistyczna wizja Alessandro Michele tylko w ostatnim kwartale przyniosła 49 procentowy wzrost sprzedaży, a projekty Gucci święcą triumfy od najbardziej prestiżowych czerwonych dywanów, po ulice największych i najmodniejszych światowych metropolii. Wśród tych ostatnich i w przypadku mody ulicznej, szczególne zamiłowanie do włoskiej marki od kilku sezonów przejawiają przedstawiciele pokolenia Y i Z, czyli należący do szeroko pojętej grupy millenialsów, którzy, jeśli oczywiście ich na to stać, błyskawicznie wykupują ze sklepowych półek celowo postarzane t-shirty, mokasyny, logowane paski czy t-shirty.

Sekret tek dużej efektywności w dotarciu do tej określonej i coraz bardziej bogacącej się grupy konsumentów może leżeć w pozostającym do niedawna tajemnicą komitecie doradczym, jaki wśród pracowników Gucci wyodrębnił prezes, Marco Bizzarri. Grupa, nazwana „shadow comittee”, to osoby poniżej 30. roku życia, z którymi Bizzarri cyklicznie odbywa spotkania i burze mózgów i którzy omawiają z nim te same tematy, które poruszane są na spotkaniach ze starszymi i wyżej postawionymi pracownikami. Bizzarri od czasu do czasu zaprasza także członków komitetu na lunch i prosi o podanie trzech pomysłów, które ich zdaniem mogą pomóc w poprawieniu jakości działania firmy i osiągnięciu zamierzonych wcześniej celów.

Niewykluczone, że to właśnie komitet millenialsów odegrał znaczącą rolę w podjęciu ostatniej decyzji o zrezygnowaniu z naturalnych futer. Bizzarri komentując wtedy ten krok stwierdził, że, oczywiście oprócz względów czysto etycznych, są one po prostu… „niemodne”. Ten krótki komentarz daje pełne prawo do spekulowania, że to właśnie młodzi pracownicy doradzili swojemu pracodawcy rozważenie polityki, która zapewniła marce dobre publicity.

Marka, która nie tylko kieruje swą ofertę do millenialsów, ale czynnie angażuje ich w procesy decyzyjne i przede wszystkim słucha tego, co mają do powiedzenia? Gucci po raz kolejny udowadnia, że jest o kilka kroków przed innymi!

Zobacz także:

Gucci rezygnuje z futer!

Gucci wiosna-lato 2018: Elton John, elektryzująca mgła i… Alessandro Michele w ogniu krytyki

ZobaczSchowaj komentarze

Nowa it-bag 2018 roku?

Moda na logomanię trwa, marki z lubością chwalą się swoimi inicjałami. Nie inaczej jest w przypadku marki Gucci. Najnowszym produktem, który ma zadatki aby stać się przedmiotem pożądania jest GG Marmont Leather Backpack!

Najnowszy plecak od Gucci GG Marmont Quilted stworzony został z pikowanej, czarnej skóry, ozdobiony jest też złotym minimalistycznym logo marki ,,GG”. Środek również prezentuje się na bogato – zamszowe wnętrze oraz mosiężna metalowa obudowa. Cena około 1700 $ – nie skłania nas do powiedzenia musimy to mieć, ale plecak prezentuję się niezwykle przyjemnie.

ZobaczSchowaj komentarze

Cekiny - ponadczasowy trend, bez którego nie wyobrażamy sobie karnawału!

Tom Ford

Długa cekinowa sukienka
ok.16 595 zł

Gucci


ok.11 257 zł

H&M

Welurowa sukienka z cekinami
229,90 zł

Sigerson Morrison

Kozaki z cekinami
1259,40 zł

Reserved

Długa cekinowa spódnica
49,99 zł

Mango

Cekinowa sukienka z falbanką
99,90 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.