Czego nie wiecie o marce MMC

Są 20 lat na rynku, projektując bezkompromisową modę z artystycznym zacięciem. Podążają swoją własną ścieżką, nie naśladując żadnej zachodniej marki. Kochają asymetrię oraz szlachetne tkaniny. Mają na swoim koncie kilka hitów sprzedażowych, a ich wieloletnią muzą jest Joanna Horodyńska. Poznajcie bliżej Ilonę Majer i Rafała Michalaka, którzy stoją za marką MMC.

1. Spotkali się na 4. roku studiów na łódzkiej ASP. Zwrócili na siebie uwagę zajmując ex aequo pierwsze miejsce w konkursie organizowanym na uczelni.

2. Ich pierwszy wspólny pokaz odbył się w warszawskiej Stodole, w ramach już nieistniejącego konkursu III International Fashion Festival „Art & Fashion”. Swoimi pomysłami na modę zwrócili już wtedy uwagę Paco Rabanne’a oraz Malcolma McLarena (muzyka i menedżera zespołu Sex Pistols). Doszło nawet do rozmów dotyczących otwarcia marki w Londynie, ale niestety nie doszło do jego realizacji.

Ilona Majer i Rafał Michalak

3. Nazwa MMC wzięła się od pierwszych litery nazwisk założycieli marki: Michalak, Majer, Czudak. Małgorzata Czudak tworzyła markę przez 15 lat, rezygnując  z niech na potrzeby pracy akademickiej.

4. Przez wiele lat pokazywali się dwa razy do roku w Łodzi na tamtejszym Fashion Weeku, ale od 2014 roku pokazują swoje kolekcje w Warszawie.

Kolekcja MMC wiosna-lato 2016

5. Na lokalizacje swoich warszawskich pokazów wybierają miejsca takie jak hotel InterContinental, Muzeum Etnograficzne, budynek Reduty Banku Polskiego oraz 42. piętro wieżowca Cosmopolitan. Na 20-lecie marki zasiądziemy w pierwszym rzędzie jednej z hal Soho Factory.

6. Pomagali Robertowi Kupiszowi przy tworzeniu jego autorskiej marki.

 

Muza duetu MMC – Joanna Horodyńska 

7. Oprócz projektowania dla MMC, Rafał pracuje dla Arytonu oraz od niedawna dla SI-MI, natomiast IIona jest wieloletnią główną projektantką marki Caterina.

8. Chętnie korzystają z naturalnych futer – znajdują się one zarówno w ofercie MMC oraz innych marek, z którymi współpracują.

9. Z zagranicznym projektantów, Ilona i Rafał cenią Proenzę Schouler, Rafa Simonsa oraz Marca Jacobsa.

Kampania MMC wiosna-lato 2015

10. Do ich wiernych klientek należą (oprócz Joanny): Aneta Kręglicka, Kasia Sokołowska, Edyta Herbuś, Katarzyna Warnke, Kinga Rusin oraz Jaga Hupało.

ZobaczSchowaj komentarze

Paweł Kocan: „Staram się odnaleźć autentyczne momenty w sztucznie wykreowanych sytuacjach”

Sesja zdjęciowa „Post Decisive Moment”, którą zrealizował podczas 10. edycji Art & Fashion Forum zebrała wysokie noty wśród zgromadzonych ekspertów, prasy i gości. Doceniono jego szczerość oraz autentyczność przekazu. W cyklu „Obserwowani” przyglądamy się jego twórczości, czekając na więcej przyciągających uwagę zdjęć.

ZobaczSchowaj komentarze

Wyprzedaże lato 2017: nasze typy z polską metką!

BLESSUS

BLUZKA
632 ZŁ

WEAVE

SUKIENKA
1050 ZŁ

SAINT BODY

BODY
208 ZŁ

PORT PRIVE

BLUZKA
720 ZŁ

SELFIE JEWELLERY

PIERŚCIONEK
215,20 ZŁ

NUNC BY DOMINIKA NOWAK

BUTY
679,20 ZL
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.