Czego nie wiecie o marce MMC

Są 20 lat na rynku, projektując bezkompromisową modę z artystycznym zacięciem. Podążają swoją własną ścieżką, nie naśladując żadnej zachodniej marki. Kochają asymetrię oraz szlachetne tkaniny. Mają na swoim koncie kilka hitów sprzedażowych, a ich wieloletnią muzą jest Joanna Horodyńska. Poznajcie bliżej Ilonę Majer i Rafała Michalaka, którzy stoją za marką MMC.

1. Spotkali się na 4. roku studiów na łódzkiej ASP. Zwrócili na siebie uwagę zajmując ex aequo pierwsze miejsce w konkursie organizowanym na uczelni.

2. Ich pierwszy wspólny pokaz odbył się w warszawskiej Stodole, w ramach już nieistniejącego konkursu III International Fashion Festival „Art & Fashion”. Swoimi pomysłami na modę zwrócili już wtedy uwagę Paco Rabanne’a oraz Malcolma McLarena (muzyka i menedżera zespołu Sex Pistols). Doszło nawet do rozmów dotyczących otwarcia marki w Londynie, ale niestety nie doszło do jego realizacji.

Ilona Majer i Rafał Michalak

3. Nazwa MMC wzięła się od pierwszych litery nazwisk założycieli marki: Michalak, Majer, Czudak. Małgorzata Czudak tworzyła markę przez 15 lat, rezygnując  z niech na potrzeby pracy akademickiej.

4. Przez wiele lat pokazywali się dwa razy do roku w Łodzi na tamtejszym Fashion Weeku, ale od 2014 roku pokazują swoje kolekcje w Warszawie.

Kolekcja MMC wiosna-lato 2016

5. Na lokalizacje swoich warszawskich pokazów wybierają miejsca takie jak hotel InterContinental, Muzeum Etnograficzne, budynek Reduty Banku Polskiego oraz 42. piętro wieżowca Cosmopolitan. Na 20-lecie marki zasiądziemy w pierwszym rzędzie jednej z hal Soho Factory.

6. Pomagali Robertowi Kupiszowi przy tworzeniu jego autorskiej marki.

 

Muza duetu MMC – Joanna Horodyńska 

7. Oprócz projektowania dla MMC, Rafał pracuje dla Arytonu oraz od niedawna dla SI-MI, natomiast IIona jest wieloletnią główną projektantką marki Caterina.

8. Chętnie korzystają z naturalnych futer – znajdują się one zarówno w ofercie MMC oraz innych marek, z którymi współpracują.

9. Z zagranicznym projektantów, Ilona i Rafał cenią Proenzę Schouler, Rafa Simonsa oraz Marca Jacobsa.

Kampania MMC wiosna-lato 2015

10. Do ich wiernych klientek należą (oprócz Joanny): Aneta Kręglicka, Kasia Sokołowska, Edyta Herbuś, Katarzyna Warnke, Kinga Rusin oraz Jaga Hupało.

ZobaczSchowaj komentarze

Wiosenne nowości z polską metką

Nie tylko zagraniczne marki na dobre poczuły wiosnę i co chwila raczą nas najgorętszymi nowościami na nowy sezon. Także polscy projektanci uzupełnili już oferty swoich sklepów internetowych i stacjonarnych butików, a my z niekłamaną przyjemnością stwierdzamy, że ten sezon jest jednym z najlepszych ostatnio w rodzimej modzie. Co wpadło nam szczególnie w oko i na co zdecydowanie zapolujemy w najbliższych tygodniach? Zobaczcie już teraz.

W tym sezonie każdy, naprawdę każdy, powinien znaleźć coś dla siebie. Polscy projektanci i najpopularniejsze marki totalnie wyżyły się zarówno w kwestii streetwearu (tu rzecz jasna dominuje MISBHV ze swoją genialną kolekcją), jak i  nietuzinkowo podkręconej klasyki. Marka Local Heroes przygotowała nie lada gratkę dla wszystkich fanów „Pięknej i Bestii”, a MMC wreszcie ruszyło ze sklepem internetowym, który mamy ochotę wykupić w całości. Zachwyciła nas też najnowsza kolekcja LeBRAND – w tym szczególnie panterkowy płaszcz i utrzymane w iście paryskim stylu marynarki, na naszej liście życzeń wylądował także biały żakiet z nowej kolekcji Mally & Co. Co jeszcze skradło nasze serca w tym miesiącu? Zobaczcie!


Zakupy

SOLAR

KOMBINEZON
399 ZŁ

SOLAR

KOLCZYKI
149 ZŁ

MMC

MARYNARKA
900 ZŁ

MMC

MARYNARKA
1500 ZŁ

MISBHV

BLUZA
869 zł

MALLY & CO.

SUKIENKA
1390 ZŁ

MISBHV

BLUZA
609 ZŁ

MALLY &CO.

MARYNARKA
1190 ZŁ

MALLY & CO.

KOSZULA
590 ZŁ

LOCAL HEROES

T-SHIRT
200 ZŁ

ANIA KUCZYŃSKA

TOP
125 ZŁ

LE BRAND

SUKIENKA
1600 ZŁ

LE BRAND

ŻAKIET
1100 ZŁ

LE BRAND

PŁASZCZ
4500 ZŁ

PORTE PRIVE

SUKIENKA
1900 ZŁ
ZobaczSchowaj komentarze

"Dress for less" odc. 22.: dziewczęca Julia Wieniawa i zoom na paski [WIDEO]

ZARA

SPODNIE
139 ZŁ

ZARA

BUTY
139 ZŁ

ZARA

SPODNIE
99,90 ZŁ

ZARA

TOREBKA
239 ZŁ

H&M

TOP
39,90 ZŁ

H&M

KOLCZYKI
24,90 ZŁ
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.