Czego nie wiecie o marce MMC

Są 20 lat na rynku, projektując bezkompromisową modę z artystycznym zacięciem. Podążają swoją własną ścieżką, nie naśladując żadnej zachodniej marki. Kochają asymetrię oraz szlachetne tkaniny. Mają na swoim koncie kilka hitów sprzedażowych, a ich wieloletnią muzą jest Joanna Horodyńska. Poznajcie bliżej Ilonę Majer i Rafała Michalaka, którzy stoją za marką MMC.

1. Spotkali się na 4. roku studiów na łódzkiej ASP. Zwrócili na siebie uwagę zajmując ex aequo pierwsze miejsce w konkursie organizowanym na uczelni.

2. Ich pierwszy wspólny pokaz odbył się w warszawskiej Stodole, w ramach już nieistniejącego konkursu III International Fashion Festival „Art & Fashion”. Swoimi pomysłami na modę zwrócili już wtedy uwagę Paco Rabanne’a oraz Malcolma McLarena (muzyka i menedżera zespołu Sex Pistols). Doszło nawet do rozmów dotyczących otwarcia marki w Londynie, ale niestety nie doszło do jego realizacji.

Ilona Majer i Rafał Michalak

3. Nazwa MMC wzięła się od pierwszych litery nazwisk założycieli marki: Michalak, Majer, Czudak. Małgorzata Czudak tworzyła markę przez 15 lat, rezygnując  z niech na potrzeby pracy akademickiej.

4. Przez wiele lat pokazywali się dwa razy do roku w Łodzi na tamtejszym Fashion Weeku, ale od 2014 roku pokazują swoje kolekcje w Warszawie.

Kolekcja MMC wiosna-lato 2016

5. Na lokalizacje swoich warszawskich pokazów wybierają miejsca takie jak hotel InterContinental, Muzeum Etnograficzne, budynek Reduty Banku Polskiego oraz 42. piętro wieżowca Cosmopolitan. Na 20-lecie marki zasiądziemy w pierwszym rzędzie jednej z hal Soho Factory.

6. Pomagali Robertowi Kupiszowi przy tworzeniu jego autorskiej marki.

 

Muza duetu MMC – Joanna Horodyńska 

7. Oprócz projektowania dla MMC, Rafał pracuje dla Arytonu oraz od niedawna dla SI-MI, natomiast IIona jest wieloletnią główną projektantką marki Caterina.

8. Chętnie korzystają z naturalnych futer – znajdują się one zarówno w ofercie MMC oraz innych marek, z którymi współpracują.

9. Z zagranicznym projektantów, Ilona i Rafał cenią Proenzę Schouler, Rafa Simonsa oraz Marca Jacobsa.

Kampania MMC wiosna-lato 2015

10. Do ich wiernych klientek należą (oprócz Joanny): Aneta Kręglicka, Kasia Sokołowska, Edyta Herbuś, Katarzyna Warnke, Kinga Rusin oraz Jaga Hupało.

ZobaczSchowaj komentarze

BIZUU jesień-zima 2017

Wyjątkowe, surowe wnętrza Praskiej Drukarni, fenomenalny głos Julii Pietruchy i propozycje, w których typowo jesienna aura mieszała się z klimatem paryskiej ulicy i folklorem – duet bizuu zaprezentował wczoraj swoją najnowszą kolekcję, a my jesteśmy pewni, że okaże się ona naprawdę sporym, komercyjnym hitem.

BIZUU jesień-zima 2017

Polski show biznes uwielbia duet bizuu, a świadczyć może o tym rekordowa frekwencja gwiazd, jakie co sezon z pierwszych rzędów podziwiają najnowsze propozycje projektantek. One i inni obecni na wczorajszym pokazie goście, jeśli do tej pory jeszcze nie pogodzili się z nadejściem jesieni, powinni zmienić zdanie – Blanka Jordan i Zuza Wachowiak zaprezentowały bowiem spektrum sylwetek idealnych na chłodne dni i pełne inspirującej gry detalem, fakturą oraz estetyką.

W kolorowej kolekcji, w której burgund mieszał się z charakterystycznym dla marki różem, beże z czernią, a krata z roślinnymi motywami, dominowały sylwetki niby kobiece, ale jednocześnie pełne męskiego pierwiastka – sztruksowe garnitury pojawiły się na wybiegu obok falbaniastych sukienek i spódnic, a oversize’owe futra obok normcore’owego dżinsu i nieśmiertelnej kraty. Projekty bizuu świetnie zestawiła ze sobą odpowiedzialna wczoraj za stylizację Agnieszka Ścibior, wiele z nich przeniosło gości wprost na paryskie ulice, gdzie berety, kaszkiety, wygodne buty i ciasno zawiązane na szyi apaszki są wyznacznikiem nonszalanckiego stylu.

Widać, że pochodzący z Poznania duet, podobnie jak zagraniczne marki, wyjątkowo upodobał sobie długość midi, która idealnie prezentowała się w połączeniu z marszczonymi kozakami powstałymi w ramach kolejnej już współpracy z Badurą. Oprócz nich, w limitowanej kolekcji znalazły się też m.in. welurowe czółenka na tzw. „kaczuszce” i w pastelowych kolorach. Zestawy bazujące na projektach bizuu „podkręcały” także biżuteria od Lilou oraz skarpetki Gatta w palecie barw stworzonej specjalnie pod tę właśnie kolekcję.

Siostry odpowiedzialne za markę bizuu po raz kolejny pokazały kolekcję dla kobiety świadomej modowo, ale tez takiej, która tak samo jak sezonowe trendy, kocha ponadczasowość i ubrania, które może stylizować na wiele sposobów. Bardzo to lubimy!

Przeczytaj także:

Kto jest kim: Bizuu

ZobaczSchowaj komentarze

Maseczki nawilżające: szybko ukoją i zregenerują każdy rodzaj skóry

Youth To The People

Age Prevention Superfood Mask
175 zł

SKIN79 Animal Mask

Maska Nawilżająca w Płacie Animal Mask - For Dry Monkey
14,90 zł

Biotherm

Skin Best Wonder Mud
199 zł

Cettua

Nawilżająca maseczka
12,90 zł

Dior

Glow Better - Fresh Jelly Mask Maseczka
269 zł

Polaar

Maseczka intensywnie nawilżająca
119 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.