brak kategorii

Zuzanna Kuczyńska, właścicielka Le Petit Trou

31.05.2015 Redakcja Fashion Magazine

Zuzanna Kuczyńska, właścicielka Le Petit Trou

Czy styliście łatwo jest zostać projektantem?
Na co dzień cały czas jestem związana z modą. Od wielu lat ubieram ludzi i często znam ich potrzeby. Myślę, że fakt, iż jestem stylistką ułatwia mi wiele w projektowaniu bielizny.

Le Petit Trou jest nazwą francuską. Lubisz paryski styl?
Mam słabość do wszystkiego co francuskie. Paryżanki są zawsze zadbane i modne, ale równocześnie klasyczne – nie podążają ślepo za trendami. Podoba mi się to.

Jak grzyby po deszczu powstają w Polsce marki streetwear. Dlaczego Ty zdecydowałaś się akurat na bieliznę?
Półtora roku temu, kiedy otworzyłam razem z chłopakiem Le Petit Trou, co chwilę powstawały firmy z dresowymi sukienkami. Trudno było jedną markę odróżnić od drugiej… Ja nie chciałam robić ubrań – od dawna miałam w głowie plan na stworzenie marki z bielizną. Miałam na nią pomysł i wykorzystałam niszę na rynku.

Polskie klientki są odważne?
Są bardzo odważne. Figi z dziurką robią furorę (haha).

Le Petit Trou zawsze można znaleźć wśród wystawców HUSH. Czym ta inicjatywa wyróżnia się na tle pozostałych?
Na Hushu jesteśmy co pół roku i są to jedyne targi na których się wystawiamy. Zawsze staramy się, żeby nasze stoisko było piękne i odróżniało się od innych… Pokoik Le Petit Trou to nasz motyw przewodni.

Więcej o targach HUSH znajdziecie tutaj.