Mogą zaskakiwać decyzje hiszpańskiego koncernu Inditex, który, mimo niepodważalnej potęgi na świecie, zamyka coraz więcej swoich sklepów. Ruchy te wydają się jednak usprawiedliwione nową strategią firmy, która stawia na zrównanie zakupów online i offline. W efekcie, w coraz większej liczbie sklepów powstają specjalne punkty odbioru zamówień internetowych. Do tej listy należy dopisać sklep Zary w krakowskiej galerii handlowej Bonarka City Center.
Zobacz też: Nowa reinkarnacja ZARY – kolekcja na jesień-zimę 2019/2020
Punkty odbioru zamówień online w Zarze
Od wielu lat to właśnie Zara zajmuje czołowe miejsca na listach marek z największą sprzedażą. Nic dziwnego, hiszpańska sieciówka ma swoje sklepy w ponad sześćdziesięciu krajach na świecie. Do tego, mimo wątpliwych materiałów z których tworzone są jej ubrania, bez wątpienia nadąża za trendami. To właśnie w Zarze kupimy projekty stylizowane na te z wybiegów, lub bezpośrednio nimi inspirowane. Oprócz aktywności bezpośredniej sprzedaży Zara posiada też prężnie działający sklep internetowy, dostępny na całym świecie. Długi czas realizacji zamówień, z którego jeszcze kilka lat temu sieciówka była znana, zastąpiono dużo krótszym, a za odpowiednią dopłatą, zamawiany produkt dostaniemy na dzień następny. Zara zakończyła także testy nad nową funkcjonalnością, a mianowicie odbiorem zamówień w sklepie stacjonarnym. Bez kontaktu ze sprzedawcą, bez kolejki i bez zbędnych formalności. Wszystko przez specjalny automat.
Ów funkcjonalność działa już w wielu krajach na świecie. Pierwszy polski sklep, w którym znajdzie się tego typu automat to krakowska Bonarka City Center. Sklep Zary w rzeczonym centrum handlowym jest w tym momencie największym sklepem hiszpańskiej sieciówki w Polsce (łącznie 3,5 tysiąca metrów kwadratowych) oraz najbardziej nowoczesnym. Jak działa odbiór zamówień online w sklepie Zara? Wystarczy zeskanować QR kod lub wpisać numer PIN przesyłki, a automat już wykona resztę. Co sądzicie o tej funkcjonalności?