Naomi Campbell, Adwoa Aboah i Camille Rowe w jesiennej kampanii H&M

H&M to bez wątpienia jedna z marek, która nigdy nie przestanie zachwycać swoją kreatywnością i oryginalnością. Najnowsza kampania zwiastująca nadchodzący sezon zabiera nas w niezapomnianą eskapadę po nocnych klubach Tokio, w której towarzyszyć będzie nam jedna z najjaśniejszych gwiazd branży mody– Naomi Campbell oraz sztab najbardziej pożądanych modelek młodego pokolenia.

Naomi Campbell, Adwoa Aboah i Camille Rowe w jesiennej kampanii H&M

W tym sezonie H&M na miejsce swojej kampanii wybrał tajemnicze Tokio. Ponadczasowa ikona mody– Naomi Campbell zabiera nas na szaloną wyprawę w wyborowym towarzystwie po nocnych klubach stolicy Japonii. Miejsce kręcenia spotu reklamowego nie jest kwestią przypadku, bowiem Tokio jest jedną z ulubionych lokalizacji samej supermodelki.

Jesienią tego roku H&M stawia na odważne połączenie swojego tradycyjnego krawiectwa z domieszką glamour oraz nutą power dressingu. W kolekcji będą królować wyraziste marynarki, ołówkowe spódnice oraz zmysłowe bluzki przeplatające się z puszystymi dzianinami i mieniącymi się sukienkami. Nietuzinkowe zestawienie najnowszej linii pod względem faktur i tkanin idealnie definiuje pojęcie współczesnego glamu. Gwiazda spotu– Naomi, zapytana o swój ulubiony look z całej kolekcji bez ogródek wskazała granatowy dwurzędowy garnitur, który jest dla niej idealnym połączeniem kobiecości i męskiego stylu.

Kolekcja będzie dostępna stacjonarnie i online już od 21 września. Żegnajcie oszczędności!

ZobaczSchowaj komentarze

Gwiazdy wspierają akcję Rak’n’Roll!

Fundacja Rak’n’Roll nieustannie od 2009 roku stara się zmieniać schematy myślenia o chorobie nowotworowej i działa na rzecz poprawy jakości życia chorych na raka. W tym roku do akcji dołączyło się wiele gwiazd, w tym Małgorzata Rozenek-Majdan, Jessica Mercedes czy Joanna Horodyńska.

Gwiazdy wspierają akcję Rak’n’Roll!

W Dzień Zdrowia Piersi Fundacja Rak’n’Roll startuje z nową kampanią „Coś do nich mam!”. Skupia się w niej na potwierdzaniu zdrowia piersi i namawia do dbania o swoje piersi, na takiej samej zasadzie jak w przypadku pielęgnacji paznokci czy cery.

Akcja namawia do regularnego kontrolowania swoich piersi tak, by stało się to kobiecym rytuałem tak samo jak dbanie o nasz wygląd. W zmianie nastawienia do tego tematu fundacja proponuje nowy produkt – żel dopasowany do każdego kształtu piersi oraz nowy BOT o nazwie „BOOBlabla” dostępny na Messengerze. Dzięki niemu, Polki w prosty sposób będą mogły umówić się na dofinansowane badanie USG piersi w gabinetach w całej Polsce.

Ten cudowny produkt to nic innego jak żel do USG! Dokładnie ten sam, którego używają lekarze podczas badań. Koncepcję wspierają liczne gwiazdy – w tym Karolina Gilon, Julia Wieniawa, Joanna Horodyńska, Joanna Jabłczyńska, Julia Kuczyńska (Maffashion), Jessica Mercedes, Zosia Ślotała, Ola Hamkało, Daria Ładocha, Małgorzata Rozenek-Majdan i Barbara Wrońska.

To znakomita forma, która zachęca Polki do regularnego dbania o swoje zdrowie!

 

ZobaczSchowaj komentarze

Sprawdzamy gdzie kupić najpiękniejsze berety tej jesieni!

Moschino

Beret
836 zł

Femi Stories

Beret
149 zł

Lui Store

Beret
229 zł

Mango

Beret
69,90 zł

NA-KD

Beret
80,95 zł

Topshop

Beret
ok. 80 zł
Moda w Fashion Post to nie tylko powierzchowne potraktowanie wyświechtanych trendów. U nas znajdziecie najświeższe wiadomości z branży – zarówno te dotyczące znanych projektantów, jak i fotografów, stylistów i redaktorek mody. Obserwujemy polskie i zagraniczne gwiazdy, modelki i blogerki oraz analizujemy ewolucję ich stylu. Zbieramy opinie ekspertów, publikujemy kontrowersyjne felietony i nie boimy się wyrażać naszych poglądów. Jesteśmy na bieżąco z pokazami mody i na ich podstawie przewidujemy trendy. Na koniec podpowiadamy, dokąd pójść na zakupy, by wyglądać modnie. Nasze rekomendacje nie ograniczają się do sieciówek jak Zara czy H&M – wspieramy też młodych polskich projektantów i niszowe marki, które naszym zdaniem zasługują na uwagę. Do mody podchodzimy poważnie, ale mamy do niej dystans – czego i wam życzymy.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności