Kristen Stewart w zachwycającej reklamie nowych perfum Chanel

Kiedy Chanel zaprezentowało nowy film z kampanii z udziałem Kristen Stewart, który promuje nowy zapach nasze emocje sięgnęły zenitu. Klip jest niesamowity i założymy się, że nie tego spodziewacie się po reklamach Chanel. Jeśli jeszcze nie miałyście okazji powąchać tego zapachu niech ten 30 sekundowy klip będzie wspaniałym wprowadzeniem zanim sięgniecie po zapach.

Choć wideoklip trwa zaledwie niespełna minutę, to 27-letniemu reżyserowi Ringanowi Ledwidge udało się wciągnąć widza w wykreowany przez niego świat i poruszyć emocje. Klip zaczyna się spokojnie od leżącej w pościeli Steward, czyli zdawałoby się, że nie będzie się różnił od klasycznych reklam Chanel. Jednak to tylko złudzenie, bo za chwilę wszystko się zmienia i tu podobieństwa z poprzednimi reklamami się kończą. Mamy tu dynamizm, dzikość, rozdzieranie ubrań i niczym nieskrepowaną wolność. W tle słychać piosenkę Beyonce „Runnin”, która dodatkowo nadaje całości tempa i dynamiki.

Jak się okazało ten klip miał pokazać nową odsłonę Chanel. Thomas du Pré de Saint-Maur, globalny szef Chanel Fragrance & Beauty and Fine Watches & Jewellery, w dzień premiery powiedział, że teraz marka chce podkreślać przede wszystkim emocje. „Zamiast zastanawiać się nad swoim życiem zdecydowaliśmy się skupić uwagę na wolności, buntowniczej naturze i pozostawaniu wiernemu sobie” – dodał. To cechy, które uosabiała Gabrielle Chanel i taką wizję marka chce komunikować kobietom. Dlatego do teledysku została zatrudniona Kristen Stewart, która najlepiej uosabia nową wizję.

Nazwany na cześć założyciela domu mody nowy zapach Gabrielle „Coco” Chanel, swoją premierę miała 28 sierpnia i już jest dostępny na chanel.com.

Po obejrzeniu tego filmu jeszcze bardziej chcemy go mieć!

ZobaczSchowaj komentarze

Kolekcja pędzli Blend + Blur, które kochają siostry Kardashian już w Polsce!

Podstawa idealnego makijażu? Odpowiednie pędzle do jego wykonania! Miłe w dotyku, a przede wszystkim wygodne w użyciu. Marka Real Techniques, do których popularności przyczyniły się siostry Kardashian ponoć uzależnione od beauty blenderów marki, stworzyła swoje pierwsze owalne pędzle w kolekcji !  

Marka Real Techniques udowadnia, że makijaż nie musi być rutyną. Tworzy kolekcje, w których łączy najwyższą jakość wykonania z oryginalnym designem. Udowadnia to nowa, owalna kolekcja Blend+Blur  zaprojektowana przez Sam & Nick. Nie tylko wyglądają profesjonalnie, lecz także dostarczają sporo frajdy podczas użytkowania!

„Chciałyśmy stworzyć pędzel, który pomaga równomiernie rozprowadzić kosmetyk przy jednoczesnym zapewnieniu gładkiego wykończenia. Kolekcja Blend+Blur z owalnymi szczoteczkami dodatkowo zachwyca łatwością użycia. To chyba najprzyjemniejsze pędzle, na których pracowałyśmy!” – mówi  Sam Chapman, brytyjska youtuberka i wizażystka, twarz marki Real Techniques.

Kolekcja Blend+Blur składa się z pięciu pędzli: Pędzel do twarzy, szyi i ciała. Pędzela do podkładu. Wprawiony w okrężne ruchy rozprowadzi podkład w bardzo prosty sposób, uzyskując przy tym gładkie wykończenie. Pędzel do konturowania Odpowiednich kształtów twarzy nadamy dzięki główne wielkości małego daktyla. Ta cześć codziennego makijażu – niby najtrudniejsza i pochłaniająca najwięcej czasu – stanie się dużo szybsza i prostsza niż to było zazwyczaj. Pędzel do policzków Lekko mniejszy od pędzla do konturowania, nałoży nie tylko róż, ale także i bronzer. Pędzel do cieni malutki, najsłodszy pędzelek z niesamowitą precyzją nałoży pudrowe cienie w naszych ulubionych perłowych lub matowych kolorach!

Największy pędzel w kolekcji. Jego główna wielkością przypomina jajko, co sprawia, że nakładanie czegokolwiek w większej ilości na twarz nie sprawi żadnego problemu. Może być także używany do równomiernego rozprowadzania samoopalacza po naszym ciele – czemu nie?

Rozprowadzanie kosmetyków pędzlami z kolekcji Blend+Blur jest dużo bardziej efektywne, a wszystko dzięki owalnemu kształtowi. Gęste, zbite włosie pędzli sprawia, że kosmetyki rozprowadzają się praktycznie same. Raz użyte nie opuszczą nas przez długie lata i staną się bestsellerem w kosmetyczce każdej kobiety!

Real Techniques to pędzle do makijażu zaprojektowane przez Samanthe Chapman, jedną z sióstr PIXIWOO. Siostry PIXIWOO  – Sam i Nicki – to bardzo znane w Wielkiej Brytanii wizażystki , które prowadzą na Youtubie kanał, na którym pokazują jak wykonywać makijaże produktami Real Techniques.

Real Techniques to najszybciej rozwijająca się marka akcesoriów do makijażu w Stanach Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii. Cudowna Gąbka jest numerem 1 na rynku amerykańskim, a zestawy akcesoriów do makijażu są najczęściej sprzedawanymi zestawami na rynku brytyjskim. Wszystkie pędzle Real Techniques zostały wykonane z syntetycznego, dwukolorowego włosia TAKLON – ręcznie przyciętego do odpowiedniego kształtu i długości. Włosie charakteryzuje się niezwykłą miękkością, nie wypada i jest wyjątkowo trwałe. Trzonki pędzli posiadają wygodne, antypoślizgowe tworzywo, dzięki któremu nie wyślizgują się z dłoni podczas wykonywania makijażu.

 


Specjalnie wyprofilowany spód trzonka pozwala na postawienie pędzli, więc koniec z pytaniem gdzie trzymać pędzle. Marka rozsławiła swe produkty poprzez współpracę z wizażystą Kim Kardashian – Mario Dedivanovicem oraz przez Ariela Tejado – wizażystę najmłodszej siostry Kim – Kylie Jenner. Cudowna gąbka marki pojawiła się w jej aplikacji, a pędzel do konturowania w programie „Z kamerą u Kardashianów”.  

Kolekcja pędzli Blend+Blur jest dostępna na Real Techniques oraz sieciach Rossmann.

ZobaczSchowaj komentarze

Sprawdzamy gdzie kupić najpiękniejsze berety tej jesieni!

Moschino

Beret
836 zł

Femi Stories

Beret
149 zł

Lui Store

Beret
229 zł

Mango

Beret
69,90 zł

NA-KD

Beret
80,95 zł

Topshop

Beret
ok. 80 zł
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności