Ta marka jest hitem wśród millenialsów!

Millenialsi to pokolenie bardzo wybrednych klientów. Często wybierając marki zwracają uwagę na jakość przy czym nie wydają aż tyle pieniędzy na produkty luksusowe, jak robiło to poprzednie pokolenie. Ale ostatnie badania rynkowe pokazują, że jednemu z wielkich domów mody udało się podbić serca młodego pokolenia. Któremu? Czytajcie dalej.

O fenomenie Gucci kiedyś będą pisać legendy. Od kiedy Alessandro Michele przejął stery włoskiej marki, jego projekty łączące w sobie eklektyzm z „babcinym” lookiem, szybko stały się faworytem fashionistek na całym świecie, gwiazd na czerwonym dywanie oraz tak naprawdę wszystkich, którzy na bieżąco śledzą, co w modzie piszczy. Bardzo szybko większość z nas zamarzyła o kultowej już torebce Dionysus i godzinami zachwycała się futrzanymi klapkami z klamerką. Popularność projektów Alessandro okazała się być tak wielka, że znane sieciówki bardzo szybko zaczęły się nimi „inspirować”. Dzisiaj możemy znaleźć łudząco podobne buty, torebki a nawet wzory w H&M, Zarze i wielu innych sklepach, co potwierdza znane powiedzenie „naśladownictwo najszczerszą formą pochlebstwa”.

Jednak ku naszemu zdziwieniu millenialsi niekoniecznie wybierają fałszywki czy tak zwane Fucci (fake + Gucci), ponieważ o wiele częściej decydują się na zakup oryginału. Według ostatnich badań rynkowych zrealizowanych przez firmę Edited, młodzi ludzie wydają średnio 3146$ na projekty Gucci, a pozostałe marki luksusowe, które wybierają to: Louis Vuitton, Saint Laurent czy Balenciaga. Jednak w porównaniu z nimi, Gucci pozostaje bezkonkurencyjny. Tym bardziej, że ponad połowa wszystkich klientów włoskiego domu mody to właśnie millenialsi. Zdziwieni? Nie tylko wy.

ZobaczSchowaj komentarze

Dziś najmodniejsze fasony butów, za 10 lat mogą wprawić w zakłopotanie, kiedy przypomnimy sobie, że je nosiłyśmy!

Z trendami jest jak z piosenkami, lubimy te, które już znamy. Ale czy odważyłybyśmy się zaśpiewać publicznie niektóre przeboje z playlisty sprzed 10 lat? Podobnie jest z ubraniami czy butami, które dziś chętnie nosimy, ale czy równie chętnie spojrzymy na nie na zdjęciach za dekadę?  Wydaje nam się, że niektóre fasony butów z najnowszych trendów, mogą niektóre z nas wprawić w zakłopotanie, bo może się okazać, że wcale nie chcemy wracać do nich pamięcią. Oto naszym zdaniem modele, na które warto uważać, szalejąc na właśnie rozpoczynająćych się wyprzedażach, bo mogą, nie koniecznie, okazać się super wspomnieniem po latach.

Dziś najmodniejsze fasony butów, za 10 lat mogą wprawić w zakłopotanie, kiedy przypomnimy sobie, że je nosiłyśmy!
Buty "Myszki Mini"
ZobaczSchowaj komentarze

Najmodniejszy owoc sezonu? Wiśnia! Upewnij się, że nie zabraknie jej w Twojej szafie

Anya Hindmarch

Breloczek
ok. 600 zł

Aquazzura

Sandałki
ok. 800 zł

Essentiel Antwerp

Bluzka
567 zł

Essentiel Antwerp

Spodnie
724 zł

Furla

Torebka
1442 zł

Gucci

Buty
3800 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności