Virgil Abloh x IKEA – wiemy jak będzie wyglądać kolekcja

Wcześniej w tym roku został ogłoszony nowy dyrektorem kreatywnym męskiej linii Louis Vuitton. Pokaz jego pierwszej kolekcji dla tego domu mody zdobył uznanie świata mody. Media zelektryzowała informacja o jego współpracy z firmą IKEA. Znamy już pierwszy szczegóły wspólnej kolekcji.

Zrzut ekranu 2018-10-10 o 15.34.22

W ubiegły piątek projektant otworzył w Paryżu jednodniowy sklep „Still Loading” z produktami będącymi efektem tej współpracy. Wszyscy fascynaci prac Abloha mogli tam zakupić dywany z napisami: “Blue”, “Grey”, “Keep Off” czy “Still Loading”. Ich cena oscylowała między 79 a 229 euro.

Te przedmioty powstały w limitowanej liczbie, a za każdym z dywanów stała konkretna myśl. Wierzę, że mogą stać się zarówno dziełami sztuki, które wiesza się na ścianie, jak i pełnić swoją właściwą funkcję – tłumaczy projektant.

Jeśli Was tam nie było, nic straconego. „Sklep tymczasowy” pojawi się w najbliższym czasie w 3 innych miastach świata. Znajdziecie w nich również lustra, krzesła czy zegary oraz torby z napisem „Scalpture” – bezpośrednio nawiązujące do słynnej FRAKTA.

MARKERAD bo tak nazywa się kolekcja autorstwa Virgila Abloha z marką IKEA to hołd dla millenialsów spragnionych oryginalnych elementów do wykończenia swojego mieszkania. Co prawda, w polskich sklepach pojawi się dopiero w 2020 roku, ale na zachętę szwedzka sieciówka wprowadzi do sprzedaży dywany autorstwa Abloha już na wiosnę przyszłego roku!

ZobaczSchowaj komentarze

Kolekcja Bartka Pilawskiego w obiektywie Mateusza Tyszkiewicza!

To już trzecia kolekcja marki PILAWSKI. Z pozoru klasyczna propozycja na jesień-zimę zaskakuje nowymi formami i mocną kampanią Mateusza Tyszkiewicza.

Kolekcja Bartka Pilawskiego w obiektywie Mateusza Tyszkiewicza!
Kampania_PILAWSKI_IT'S DONE_fot. Mateusz Tyszkiewicz_2

Umiejętności wplatania niezwykłych projektów w klasyczne kolekcje nie można Bartkowi odmówić. Pośród minimalistycznych projektów, Bartek umieścił także modne w tym sezonie peleryny z napisem „IT’S DONE”, długie, powłóczyste koszule, sportowe parki z gniecionej bawełny oraz dziurawe i przykrótkie swetry. 

Trzecia już kolekcja Pilawskiego jest znacznie dojrzalsza od pozostałych. Łagodne połączenia elegancji i sportu są tego idealnym przykładem. Dresowe szorty z obniżonym krokiem, t-shirty z nadrukami, i oversize’owe bluzy z kapturem noszone z cekinową sukienką lub spodniami w wężowy wzór idealnie wpisują się w estetykę marki. Zafascynowany streetwearem projektant pragnie przekraczać granice, dlatego w swoich pracach kieruje się nieograniczoną swobodą. Przez cały proces tworzenia kolekcji projektantowi towarzyszyło hasło „DO YOU KNOW WHAT YOU’RE FIGHTING FOR”, przypominające o tym, że ubieranie się nie powinno być skomplikowaną czynnością i przerostem formy nad treścią. Kolekcji towarzyszą także buty zaprojektowane przez Bartka dla marki Carinii. 

Kolekcja nie byłaby do końca pełna, gdyby nie powstała do niej adekwatna kampania. Za sterami stanął utalentowany Mateusz Tyszkiewicz, a za stylizacje odpowiada Karlina Limbach. Zdjęcia w galerii!

ZobaczSchowaj komentarze

Najmodniejszy owoc sezonu? Wiśnia! Upewnij się, że nie zabraknie jej w Twojej szafie

Anya Hindmarch

Breloczek
ok. 600 zł

Aquazzura

Sandałki
ok. 800 zł

Essentiel Antwerp

Bluzka
567 zł

Essentiel Antwerp

Spodnie
724 zł

Furla

Torebka
1442 zł

Gucci

Buty
3800 zł
Zajmujemy się wszystkim, co w kulturze związane jest z modą. Interesują nas film, teatr, książki, muzyka, sztuka, fotografia... Opisujemy najważniejsze wystawy w Polsce i za granicą. Analizujemy kostiumy w ciekawych filmach – tych sprzed lat i premier. Nie zapominamy też o serialach, które są teraz równie popularne, co kino. Zaglądamy za kulisy sztuk teatralnych. Rozmawiamy z kostiumografami. Czytamy nowości książkowe, oglądamy albumy fotograficzne i te wydane przez wielkie domy mody. Zadajemy cykliczne „5 pytań do…” ciekawym osobom, które w jakiś sposób należą do świata mody. Zwiedzamy miasta w kraju i na świecie, żeby tworzyć przewodniki po nietypowych miejscach. Analizujemy modę uliczną przez pryzmat sesji zdjęciowych dobrych fotografów. Przeglądamy Instagram, żeby polecać dobre kanały.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności