Pewnie każda młoda mama oczekująca córki wyobraża sobie jak będzie ją stroić w najpiękniejsze rzeczy. Oczywiście czasem wyobrażenia zderzają się z rzeczywistością i okazuje się, że dziewczynka okazuje się zbuntowaną chłopczycą i najbardziej lubi kolor czarny i za duże bluzy mamy. Na takie okazje sieciówki przygotowują kolekcje dla dzieci, tak stylowych jak ich mamy. Nas zauroczyła wdzięczna kampania marki MANGO, która zaprezentowała właśnie kolekcję identycznych projektów dla mam i ich córek. Już dawno nie widzieliśmy tak pięknej kampanii!
Kolekcja na sezon SS19 – MANGO Mini Me
W sesji do kampanii MANGO wystąpiła modelka Lesly Masson wraz z córką Lily, która nie dość, że odziedziczyła niezwykłą urodę po mamie, to także równie chętnie pozuje do zdjęć na jej Instagramie.
Razem przedstawiły letnie trendy od MANGO w niezwykłej sesji zdjęciowej, ukazującej wyjątkowość relacji między matką, a dzieckiem. Marka chce w ten sposób zakomunikować piękno otaczających nas wartości – w tym przypadku miłości do rodziny oraz łączących ją więzi.
Co znajdziemy w kolekcji MANGO Mini Me?
W kolekcji znajdziemy między innymi zwiewne sukienki, oversizowe swetry, ogrodniczki oraz stroje kąpielowe wzbogacone o falbanki, dodające na pozór prostym fasonom niezwykle dziewczęcego charakteru. Delikatne plisowania oraz hafty o kształtach etnicznych wzorów nadają linii silnie modowego charakteru oraz niewymuszonej ekstrawagancji, która idealnie sprawdzi się zarówno przy kobiecych, jak i dziewczęcych strojach, by dodawały uroku, ale nie krępowały ruchów podczas dziecięcych zabaw. Bo o to w końcu w modzie chodzi – by budziła w nas dziecko.