Spacer po jesiennej Prowansji w kampanii 303 Avenue

Złociste liście na drzewach, zapach świeżej bagietki w powietrzu oraz prowansalskie powietrze sprawiają, że o tej porze roku południe Francji jest niczym raj na ziemi. Właśnie ta sceneria stała się tłem dla najnowszej kampanii marki 303 Avenue, która niezmiennie stawia na ponadczasowy, francuski szyk!

Spacer po jesiennej Prowansji w kampanii 303 Avenue

Brigitte Bardot, Jane Birkin, Henri Matisse… Ciężko byłoby nie znaleźć Francuza, który nie kochałby bezgranicznie południa swojego kraju. Regiony Prowansji od dekad są źródłem inspiracji najznamienitszych artystów w historii. Kamienne uliczki, budynki w odcieniach ochry oraz nonszalanckie pary siedzące na oparciach kawiarnianych krzesełek z filiżankami kawy w dłoni co rusz przewijają się na obrazach. Klimatem rodem z kultowych francuskich filmów zainspirowała się marka 303 Avenue, a ich najnowsza kampania autorstwa Doroty Porębskiej „Bonjour Madame” każdego przeniesie w niezwykły klimat Prowansji. Twarzą marki po raz kolejny została Killa Rioja.

Jesienna kolekcja polskiej marki to plejada subtelnych tkanin, wzorów oraz detali podkreślających kobiece sylwetki. Kopertowe sukienki rozwiewane podmuchami wiatru będą pięknie kontrastowały z jesiennymi płaszczami. Z kolei muślinowe koszule w połączeniu z luźniejszymi dżinsami dodadzą nam paryskiego sznytu. W nowej kolekcji znajdziemy uniwersalną paletę barw, która jednocześnie idealnie wpasowuje się w prowansalski krajobraz. Nieśmiertelne połączenie czerni i bieli, kremy oraz beże, płonąca czerwień oraz brudne zielenie będą pięknie prezentowały się w blasku jesiennego słońca.

303 Avenue, chociaż w swojej podstawie ma francuskie nawiązania, wciąż pozostaje polską marką. Wszystkie modele z nowych kolekcji szyte są w warszawskiej pracowni, produkcją zajmuje się ich własna szwalnia. Tym samym, 303 Avenue stawia na jedno z naszych ulubionych połączeń, czyli francuskie inspiracje oraz polskie wykonanie. Lubimy!

ZobaczSchowaj komentarze

Dwa wymiary kobiecości z retro twistem w wiosennej kolekcji polskiej marki So Chic So Freak

Power dressing w geometrycznym wydaniu, kwieciste spodnie typu palazzo czy kopertowa sukienka z paskiem w talii. Marka So Chic So Freak w swej najnowszej kolekcji zabiera nas w ultrakobiecą opowieść w stylu retro.

So Chic So Freak to polska marka, której założycielkami są dwie wyjątkowe dziewczyny Kasia i Klaudia. Swoją osobowość, podejście do świata i estetykę przekuwają na projekty, które mają podkreślać kobiecość. Marka stawia przede wszystkiem na ubrania z najwyższej jakości włoskich tkanin takich jak: kaszmir, jedwab czy wełna z alpaki. Dzięki temu garnitury, kurki czy spodnie są komfortowe w noszeniu, wygode, a przy są synonimem niewymuszonej elegancji.

 

Ich najnowsza kolekcja to ukłon w stronę retro wzorów, kolorów i fasonów. W kolejcji,,From Love To Retro”  dominuje  styl retro, który jest intensywnie kojarzony z ultrakobiecymi zestawieniami, które podkreślają atuty sylwetki na co projektantki marki stawiają niezmiennie. Inspiracją przy tworzeniu były także obrazy Jacksona Pollocka, tygrysie wzory i warzywne floresy. A wszytsko połączone z naturalnymi, włoskimi tkaninami – jedwabiem i bawełną. Oryginalne, czasem z przymrużeniem oka wzory oraz klasyczne zestawienia.

W linii na wiosenno-letni sezon znajdziemy m.in sukienkę z kontrami na wysokości od połowy ud, w fantazyjny wzór: paski i brokuły, której fason czyni sylwetkę smukłą z idealnym wcięciem w talii.  Garnitur w tygrysi wzór z szerokimi spodniami i kimonowym żakietem to ukłon w stronę najmodniejszych trendów. Nie zabrakło również spodni typu palazzo w kwieciste wzory, niemalże tańczących w ruchu czy koszul z bufkami w odcieniu pudrowej żółci lub klasycznej bieli. Uwieńczeniem kolekcji ,,From Love To Retro” jest ręcznie malowana, lekka parka, inspirowana malarstwem Pollock’a.

Ubrania marki są swoistym manifestem celubrującym kobiecość, pewność siebie i niewymuszoną elegancję. My cenimy takie wartości zawsze i nie tylko w ubraniach!

ZobaczSchowaj komentarze

Najmodniejszy owoc sezonu? Wiśnia! Upewnij się, że nie zabraknie jej w Twojej szafie

Anya Hindmarch

Breloczek
ok. 600 zł

Aquazzura

Sandałki
ok. 800 zł

Essentiel Antwerp

Bluzka
567 zł

Essentiel Antwerp

Spodnie
724 zł

Furla

Torebka
1442 zł

Gucci

Buty
3800 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności