Optymistyczne hasła na koszulkach, czyli jak moda poczuła dobre wibracje

W tym sezonie nosimy się optymistycznie, bo moda jakby w brew temu co dzieje się na świecie, postanowiła postawić na pozytywną stronę.  My także możemy zamanifestować swoje pozytywne nastawienie nosząc najmodniejsze ostatnio t-shirtach ze sloganami takimi jak Love, Peace czy Good Vibes. Znajdziecie je w każdej sieciówce.

T-shirty z pozytywnymi hasłami zastąpiły z powodzeniem te, z francuskimi słowami, które świeciły triumf przez ostatnie dwa sezony. Jednak stoi za tą zmianą coś więcej.  Nie chodzi tylko o to, że szczęście wyprzedziło feminizm i Francuzkie slogany, ale to, że emocjonalny ton mody wzrósł o dodatkowe kilka stopni. Nawet Victoria Beckham, która stworzyła swój wizerunek wokół nadludzkiej zdolności powstrzymania się publicznie od najmniejszego nawet uśmiechu, stworzyła w najnowszej kolekcji, koszulkę z napisem „Mroczne, ale szczęśliwe miejsce”. 

„Noszę okulary przeciwsłoneczne, więc w moim świecie zawsze jest ciemno, ale jestem naprawdę szczęśliwa” – powiedziała. Uśmiechy i pozytywne hasła na koszulkach według badań, pomagają w ich sprzedaży, bo optyka handlu detalicznego jest coraz bardziej inspirowana estetyką mediów społecznościowych – które mają koncentrują swoją uwagę wokół ciepłej, przystępnej atmosfery.  Rzeczywistość obecnie nie rysuje się w pozytywnych barwach, dlatego moda jest zdeterminowana, by patrzeć w przyszłość z optymizmem. Choć z zasady odzwierciedla kondycję świata w danym momencie, więc kiedy gospodarka się załamuje, a geopolityczny obraz zasnuwają ciemne chmury, paleta kolorów powinna się kurczyć. Tak się jednak nie dzieje. Choć prawdą jest, że zazwyczaj optymistyczne hasła występują na klasycznie prostych t-shirtach w podstawowych kolorach takich jak biały czy szary to one same są kolorowe i dodają otuchy.  Dla wszystkich, którzy mają ochotę zamanifestować swoje optymistyczne podejście do życia,  mamy propozycje prosto z sieciówek. Nie tylko z optymistycznymi hasłami, ale za równie optymistyczną cenę. Znajdziecie je poniżej.    


Zakupy

Mango

T-shirt
59,90 zł

Zara

T-shirt z bawełny
69,90 zł

Zara

Koszulka z kontrastowym nadrukiem
49,90 zł

H&M

T-shirt z nadrukiem
49,90 zł

Top Shop

T-shirt
ok.82 zł
  • Ewa Szmigowska

    No nie wiem czy „I feel like Britney in 2007” jest optymistycznym sloganem ;D ;D ;D

ZobaczSchowaj komentarze

Wyprzedaż w Zarze: 10 hitów z wyprzedaży

Wyprzedaż w Zarze to po świętach największe wydarzenie dla fanek wszelkich zniżek. W okazyjnych cenach możemy dostać najciekawsze projekty danego sezonu. Zara z wyprzedażą wystartowała już 27 grudnia o 22:00. Jako pierwsi z przecen mogli skorzystać użytkownicy aplikacji. Zebraliśmy 10 ciekawych propozycji z wyprzedaży w Zarze. Sprawdźcie nasze typy!

Wyprzedaż 2018: Zara

W sklepach hiszpańskiej sieciówki znajdziemy przekrój najlepszych projektów sezonu jesień-zima 2018/2019, jak i hity z kolekcji letniej tego roku. My upolowaliśmy już online czarną błyszczącą bluzkę z dużym dekoltem, oczywiście w zestawie z cekinową spódnicą. Na wyprzedaży w Zarze szukać też będziemy sztucznego futra, dzianinowego trenczu w kratę czy spodni z motywem wężowej skóry.

 

ZobaczSchowaj komentarze

Neonowa zieleń hitem zimy 2019!

Heine/Aboutyou.pl

Spodnie
210 zł

Le Specs

Okulary
ok. 370 zł

Manokhi

Czapka
1125 zł

MSGM

Sukienka
1431 zł

Nike AirMax Plus PRM

Buty
819 zł

Wandler

Torebka
ok. 2000 zł
Nie pytamy, co nowego. Przedstawiamy najnowsze trendy w modzie. Z uwagą śledzimy zapowiedzi projektantów na nadchodzący sezon. Zdradzamy, jakie wzory, kolory, materiały będą obowiązkowe na zbliżającą się porę roku. Opieramy się na prawdziwych autorytetach z branży. Ufamy Valentino, Chanel, Givenchy i markom, które nadają rytmu zmianom w świecie mody. Najnowsze trendy w modzie pojawiają się jeszcze przed właściwym sezonem. Idealnie, aby dać czas na przygotowanie szafy. To prawdziwe kompasy stylu. Wskazują właściwy kierunek zmian. Nie tylko wskazują, w jaki styl zainwestować, ale podpowiadają, jak się odnaleźć w nadchodzących zmianach. Nie oznaczają rezygnacji z własnego podejścia do ubioru, fryzury, czy makijażu. Pozwalają je odświeżyć, nadać im bardziej współczesny charakter.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności