MODA

Optymistyczne hasła na koszulkach, czyli jak moda poczuła dobre wibracje

09.04.2018Katarzyna Błażuk

Optymistyczne hasła na koszulkach, czyli jak moda poczuła dobre wibracje

T-shirty z pozytywnymi hasłami zastąpiły z powodzeniem te, z francuskimi słowami, które świeciły triumf przez ostatnie dwa sezony. Jednak stoi za tą zmianą coś więcej.  Nie chodzi tylko o to, że szczęście wyprzedziło feminizm i Francuzkie slogany, ale to, że emocjonalny ton mody wzrósł o dodatkowe kilka stopni. Nawet Victoria Beckham, która stworzyła swój wizerunek wokół nadludzkiej zdolności powstrzymania się publicznie od najmniejszego nawet uśmiechu, stworzyła w najnowszej kolekcji, koszulkę z napisem "Mroczne, ale szczęśliwe miejsce". 

 

Post udostępniony przez Victoria Beckham (@victoriabeckham)

"Noszę okulary przeciwsłoneczne, więc w moim świecie zawsze jest ciemno, ale jestem naprawdę szczęśliwa" - powiedziała. Uśmiechy i pozytywne hasła na koszulkach według badań, pomagają w ich sprzedaży, bo optyka handlu detalicznego jest coraz bardziej inspirowana estetyką mediów społecznościowych - które mają koncentrują swoją uwagę wokół ciepłej, przystępnej atmosfery.  Rzeczywistość obecnie nie rysuje się w pozytywnych barwach, dlatego moda jest zdeterminowana, by patrzeć w przyszłość z optymizmem. Choć z zasady odzwierciedla kondycję świata w danym momencie, więc kiedy gospodarka się załamuje, a geopolityczny obraz zasnuwają ciemne chmury, paleta kolorów powinna się kurczyć. Tak się jednak nie dzieje. Choć prawdą jest, że zazwyczaj optymistyczne hasła występują na klasycznie prostych t-shirtach w podstawowych kolorach takich jak biały czy szary to one same są kolorowe i dodają otuchy.  Dla wszystkich, którzy mają ochotę zamanifestować swoje optymistyczne podejście do życia,  mamy propozycje prosto z sieciówek. Nie tylko z optymistycznymi hasłami, ale za równie optymistyczną cenę. Znajdziecie je poniżej.    

Czytaj dalej