Kosmetyczne marki gwiazd
Otwieranie kosmetycznych marek jest trendem, który wśród gwiazd zyskuje coraz większą popularność. Imperium Kardashianów rozrasta się dzięki przychodom z firmy Kylie (Kylie Cosmetics) i Kim (KKW Beauty), z czego dla tej pierwszej firma zaowocowała tytułem najmłodszej miliarderki według magazynu Forbes. Jedną z najpopularniejszych celebryckich marek kosmetycznych jest dziś Fenty Beauty, założone przez Rihannę w 2017 roku. Nie dawniej jak w lipcu świat obiegła informacja o Lady Gadze, która również postanowiła spróbować swoich sił w branży kosmetycznej. Od połowy zeszłego miesiąca internauci mogą kupować jej kosmetyki zatytułowane HAUS Laboratories. Słysząc nieustannie o wielkich kasowych sukcesach owych brandów nie dziwi, że kolejne sceniczne postacie decydują się wykorzystać swoje nazwisko do powiększania swoich dochodów. Według najnowszych doniesień do owego grona niedługo dołączy … Selena Gomez!
Kosmetyki od Seleny Gomez
Głównym źródłem informacji o powstaniu autorskiej marki kosmetycznej Seleny Gomez jest zastrzeżenie przez gwiazdkę Disnea swojego imienia i nazwiska jako znak towarowy dla marki kosmetycznej. W ofercie mają znaleźć się kremy, mydła, olejki, wszelkie produkty do pielęgnacji i perfumy. Ten ostatni produkt może okazać się bestsellerem marki, gdyż już w 2011 roku artystka wypuściła na rynek swój pierwszy zapach Selena Gomez Eau de Parfum. Ciekawi nas, czy w całym natłoku gwiazdorskich marek beauty również Selenie uda się osiągnąć sukces, jednak patrząc na jej rekordową ilość obserwatorów na Instagramie obawy nie są chyba konieczne.