Redakcja testuje: okulary przeciwsłoneczne Tonny

Wybór idealnych opraw okularowych, zarówno korekcyjnych jak i przeciwsłonecznych, to bardzo często niezwykle trudne zadanie. Dlaczego? Chcemy, żeby nasze okulary nie tylko wpisywały się w aktualne trendy, ale jednocześnie pasowały do kształtu twarzy oraz spełniały swoją podstawową funkcję jaką jest ochrona naszych oczu. Wszystkie te cechy możemy znaleźć w okularach polskiej marki Tonny, które miałyśmy okazję przetestować.

Marka okularowa Tonny na polskim rynku jest obecna od 2003 roku, czyli już ponad czternaście lat. Twórca okularów, zakładając swoją markę, mieli na celu stworzenie oprawek, które będą inspirowane najnowszymi trendami, a do ich produkcji wykorzystywane będą wyłącznie najnowsze technologie. Dzięki temu, okulary Tonny łączą w sobie to, co cenimy najbardziej, czyli styl, praktyczność oraz wysoką jakość. Co więcej, bogata oferta polskiej marki sprawia, że bez problemu jesteśmy w stanie wybrać okulary, które spełniają wszystkie nasze oczekiwania niezależnie od tego czy są to oprawy korekcyjne czy okulary przeciwsłoneczne.

Wybór naszej redaktorki Pauliny Kosim oraz sales manager Anny Mioduszewskiej, padł na klasyczne, czarne okulary przeciwsłoneczne TS 9199, które bez trudu dopasujemy do stylizacji casualowych do pracy, jak i tych na ważniejsze wyjścia. Oprawki wykonane z acetatu świetnie utrzymują się na twarzy, a efekt polaryzacji, który polega na niwelowaniu odblasków, znacząco poprawia jakość patrzenia, kiedy promienie słoneczne nie dają nam spokoju.

Każdy dzień Ani wypełniają liczne spotkania, dlatego w swoich codziennych stylizacjach lubi łączyć elegancję i wygodę. Do swoich okularów wybrała więc skórzane szorty, buty w stylu mule oraz prosty tank top, a oprawki Tonny idealnie dopełniły czarny total look. Ania po całym dniu testowania okularów, mówi tak: „Bardzo podobają mi się cieniowane szkła, ale przede wszystkim okulary są bardzo wygodne i w ogóle nie spadają z nosa.”

Z kolei Paulina jest kolekcjonerką okularów przeciwsłonecznych i wyznaje zasadę, że tego akcesorium nigdy za mało. Wybierając swoje oprawki, najczęściej decyduje się jednak na ponadczasową prostotę oraz kolor czarny, ponieważ dzięki temu bez trudu jest w stanie je dopasować do codziennych stylizacji. Testując okulary Tonny szczególnie przypadł jej do gustu wzór oprawek, który pasuje niemal do każdego kształtu twarzy.

Chociaż lato w Polsce powoli dobiega końca, okulary słoneczne wcale nie muszą wylądować na dnie naszej szafy. Chcąc chronić oczy przed szkodliwymi promieniami słonecznymi, zawsze powinniśmy mieć jedną parę pod ręką!

Partnerem publikacji jest marka Tonny. 

ZobaczSchowaj komentarze

Dlaczego Komono to marka, od której się uzależniliśmy?

Tak już często bywa, że akcesoria, które mocno wpasowują się w panujące trendy, są kiepskiej jakości. A marki, które oferują solidnie wykonany produkt, zwykle zapominają o odświeżeniu designu. My nie chcąc wybierać pomiędzy jednym a drugim wybraliśmy… właśnie KOMONO.

Dlaczego Komono to marka, od której się uzależniliśmy?

Belgijska marka Komono oferuje wysokiej jakości okulary oraz zegarki, ale dziś opowiemy o tych pierwszych, bo właśnie dostaliśmy informacje o nowej kolekcji Elementary. Okulary przeciwsłoneczne z tej linii wyróżniają się minimalistycznym designem, choć, uwierzcie nam, mimo tego zwracają na siebie uwagę.

Każdy kolor – czy ten najgorętszy w danym sezonie czy po prostu twój ulubiony – jest w swojej istocie kombinacją podstawowych barw: czerwieni, żółtego i niebieskiego. W oparciu właśnie o te kolory powstała nowa kolekcja okularów Komono. Dla osób poszukujących mocniejszych barw, marka przygotowała także propozycje o nieco mocniejszym gradiencie.

Nazwa Komono wywodzi się z języka japońskiego i oznacza dosłownie mały przedmiot. Design zarówno zegarków, jak i okularów opiera się na stylu retro-futuro, dlatego znajdziecie tu mnóstwo klasycznych form w nowoczesnym wydaniu. Co wyróżnia markę, to solidne wykonanie, dzięki czemu każda opcja będzie służyć Wam na bardzo długo. Zobaczcie nową kolekcję Elementary!

ZobaczSchowaj komentarze

Sprawdzamy gdzie kupić najpiękniejsze berety tej jesieni!

Moschino

Beret
836 zł

Femi Stories

Beret
149 zł

Lui Store

Beret
229 zł

Mango

Beret
69,90 zł

NA-KD

Beret
80,95 zł

Topshop

Beret
ok. 80 zł
Dzielimy się osobistymi przemyśleniami na temat mody, drobnych potknięć i wielkich gaf, małych sukcesów i spektakularnych zwycięstw osobistości tworzących świat wybiegów. Przedstawiamy własne opinie. Dajemy komentarz do aktualnych sytuacji. Poszukujemy ciekawych tematów, śledząc z uwagą bieżące wydarzenia i mając w pamięci historie ze świata mody. Nie pozostajemy obojętni wobec zmian. Bogaci w doświadczenie branżowe, tworzymy treści jakościowe z interesujących wątków. Prezentujemy nasz punkt widzenia, ale też skłaniamy do refleksji. Nigdy nie zamykamy tematu w sposób oczywisty. Zabiegamy o zachowanie marginesu wolności w treściach, gdyż cenimy różnorodność opinii i świadome, indywidualne postrzeganie mody.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności