FASHION AT HOME
Polska marka KROSNO podjęła współpracę z Karimem Rashidem
04.03.2019 Wojciech Szczot
Światowej sławy gwiazda designu – Karim Rashid rozpoczął współpracę z hutą szkła KROSNO. Kolekcja powstała w ramach KROSNO D'SIGN. Rashid jest znany ze swoich niekonwencjonalnych pomysłów oraz oryginalnych realizacji. W jego portfolio znajdziemy współpracę z takimi markami jak: Audi, Asus, Carolina Herrera, Coca Cola, Disney, Deutsche Bank, Estee Lauder, Gorenje, Google, Kenzo, LG, Prada, Ralph Lauren, Samsung, Shiseido i Sony.
Kolekcja "Sakred" nawiązuje do idei "czystej, nieskazitelnej geometrii". Kieliszki, szklanki, wazony i puchary przyjmują więc geometryczne kształty symetrycznych cylindrów i stożków. Oprócz formy, to, co zaskakuje w kolekcji najbardziej to barwione szkło. Znajdziemy je w zielonych i niebieskich kolorach, a także w odcieniu burysztynu czy ametystu. Na kilkanaście produktów, które weszły w skład nowych propozycji Karima Rashida i KROSNO składają się: szklanki, kieliszki do wina i koktajli, karafki i patery.
Kolekcja Karim Rashid x KROSNO – premiera
Premiera najnowszej kolekcji Karima Rashida i KROSNO będzie miała miejsce podczas Międzynarodowych Targów Ambiente 2019 we Frankfurcie. "Sakred" to dopiero początek współpracy marki KROSNO z międzynarodowymi projektantami. W najbliższej przyszłości pojawią się kolejne limitowane edycje produktów oraz zostaną przedstawieni nowi wirtuozi designu, którzy będą tworzyli szklane dzieła sztuki we współpracy z KROSNO.
Inne projekty twórcy: