KULTURA, MODA, Młoda Polska
Polska autorka kolaży została ambasadorką marki KOMONO!
11.10.2018 Marta Roszewska
O KOMONO wspominaliśmy Wam już wcześniej. Jeżeli przegapiliście nasz artykuł, to pozwólcie, że odświeżymy Wam pamięć – kliknijcie tutaj. Z okazji wypuszczenia nowej kolekcji zegarków "Signature", marka zaprosiła 10 kreatywnych artystów z całego świata, którzy za zadanie mieli zinterpretować na swój sposób pojęcie czasu wymierzane przez wybrany przez siebie model z premierowej kolekcji. Efekty są powalające! I choć nie chcemy tu nikogo faworyzować, to musimy przyznać praca Barrakuz w szczególności przypadła nam do gustu. Specjalnie dla KOMONO postanowiła potraktować swoje zadanie całkowicie cyfrowo i włączać w pracę swoje charakterystyczne elementy – dynamizm, surrealizm, wycięte formy i dzikie zwierzęta. Wczoraj, wszystkie dzieła artystów zostały zaprezentowane w Antwerpii podczas oficjalnej premiery. Poza Barrakuz w projekcie wzięli udział graficy, ilustratorzy, fotografowie, styliści z różnych krajów: Kim Jakobsen To i Hamish Wirgman (Anglia), Louise Martens (Beligia), Nicasio Torres (Hiszpania), Debby Woo (Tajwan), Csillia Klenyanszki (Węgry), Frankie Cihi (Japonia), Amber Vittoria (USA), Daiana Ruitz (Argentyna), Arcin Sagdic (Niemcy). Zobaczcie wszystkie prace oraz nową kolekcję Signature!