Dlaczego Komono to marka, od której się uzależniliśmy?

Tak już często bywa, że akcesoria, które mocno wpasowują się w panujące trendy, są kiepskiej jakości. A marki, które oferują solidnie wykonany produkt, zwykle zapominają o odświeżeniu designu. My nie chcąc wybierać pomiędzy jednym a drugim wybraliśmy… właśnie KOMONO.

Dlaczego Komono to marka, od której się uzależniliśmy?

Belgijska marka Komono oferuje wysokiej jakości okulary oraz zegarki, ale dziś opowiemy o tych pierwszych, bo właśnie dostaliśmy informacje o nowej kolekcji Elementary. Okulary przeciwsłoneczne z tej linii wyróżniają się minimalistycznym designem, choć, uwierzcie nam, mimo tego zwracają na siebie uwagę.

Każdy kolor – czy ten najgorętszy w danym sezonie czy po prostu twój ulubiony – jest w swojej istocie kombinacją podstawowych barw: czerwieni, żółtego i niebieskiego. W oparciu właśnie o te kolory powstała nowa kolekcja okularów Komono. Dla osób poszukujących mocniejszych barw, marka przygotowała także propozycje o nieco mocniejszym gradiencie.

Nazwa Komono wywodzi się z języka japońskiego i oznacza dosłownie mały przedmiot. Design zarówno zegarków, jak i okularów opiera się na stylu retro-futuro, dlatego znajdziecie tu mnóstwo klasycznych form w nowoczesnym wydaniu. Co wyróżnia markę, to solidne wykonanie, dzięki czemu każda opcja będzie służyć Wam na bardzo długo. Zobaczcie nową kolekcję Elementary!

ZobaczSchowaj komentarze

Kupujemy idealne okulary przeciwsłoneczne: na co zwrócić uwagę?

Okulary słoneczne to bezapelacyjnie najważniejsze akcesorium w lecie. Są dodatkiem, które nie tylko świetnie uzupełnia stylizację, ale także dba o zdrowie naszych oczu chroniąc je przed szkodliwym działaniem promeini UV. Żeby was nie zanudzać szczegółami, przygotwaliśmy mini poradniki, w którym w trzech krokach, będziecie mogły wybrać odpowiednie okulary.

Rodzaj soczewek

Kupując okulary przeciwsłoneczne należy zwrócić szczególną uwagę na rodzaj soczewek. Dlaczego? Okulary bez odpowiednich filtrów mogą spowodować uszkodzenie wzroku. Choć sieciówki kuszą nas wspaniałymi modelami to jednak ich szkła odbiegają znacznie od tych kupionych u optyka. Zazwyczaj te kupione w sklapach z odzieżą mają przyciemniane soczewki nie posiadają żadnej ochrony. Zaleca się więc okulary z filtrami blokującymi szkodliwe światło ultrafioletowe i filtrem polaryzacyjnym. Doskonale sprawdzają się na co dzień, w samochodzie lub na plaży – mówi Marcin Krasnodębski ekspert marki Belutti.

Rozmiar ma znaczenie

Okulary słoneczne, podobnie jak korekcyjne powinny być dobrze dobrane do ksztaltu twarzy  pamiętaj aby nie były zbyt duże lub za małe. Nieodpowiedni rozmiar sprawi, że okulary będą zsuwać się z twarzy albo dotykać policzków gdy się uśmiechniesz. Warto zwrócić uwagę na to by nie było zbyt dużej odległości miedzy mostkiem a nosem.

Wygoda przede wszystkim

Nie ważne czy wybieracie okulary przeciwsłoneczne czy korekcyjne – pamiętajcie zawsze o komforcie! Ciężar okularów, kształt i wygięcie mostka, długość zauszników to elementy, na które powinnyśmy zwrócić szczególną uwagę. Warto więc wybierając tą idealną kierować się nie tylko wyglądem, ale i wygodą, ponieważ tylko odpowiednio dobrane okulary sprawią, że będziemy nosić je z przyjemnością!

ZobaczSchowaj komentarze

Najmodniejszy owoc sezonu? Wiśnia! Upewnij się, że nie zabraknie jej w Twojej szafie

Anya Hindmarch

Breloczek
ok. 600 zł

Aquazzura

Sandałki
ok. 800 zł

Essentiel Antwerp

Bluzka
567 zł

Essentiel Antwerp

Spodnie
724 zł

Furla

Torebka
1442 zł

Gucci

Buty
3800 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności