MODA

Polacy w globalnej kampanii Converse Rated One Star

30.01.2019Marta Roszewska

Słoneczne Los Angeles, kreatywne młode dusze i łączący je w jedną całość but - One Star Dark Star. Do najnowszej kampanii Converse zaprosił artystów młodego pokolenia z całego świata, by wspólnie stworzyć projekt łączący ich indywidualne podejście do życia. Pośród nich znalazła się dwójka Polaków - Hieniek i Helenamarria. Hien na co dzień zajmuje się fotografią, choć równie robrze czuje się po drugiej stronie obiektywu. Jest szansa, że kojarzycie go ze sceny tanecznej, gdyż od 4 lat trenuje b-boying. Nieważne czym się zajmuje - zawsze robi to zgodnie z własnym wyczuciem stylu.  
Helenamarria to prawdziwa królowa stylu vinatge. Poza modą pasjonuje się roślinami. Jej Instagram to prawdziwa kopalnia inspiracji dla osób poszukujących pomysłów na wyjątkowe stylizacje, make-up czy pomysłu na ciekawe zdjęcia.  
 
View this post on Instagram
 

@lukaszdziewic #ratedonestar

A post shared by hela (@helenamarria) on

„Antiheroes” to bohaterowie kampanii Converse, pośród których znaleźli się także członkowie międzynarodowej społeczności Converse X. Marka od początku stawia na oryginalność, bezkompromisowe działania oraz ludzi z pasją do mody, sztuki i muzyki. Zobaczcie energetyczną serię zdjęć, który ekipa wykonała podczas pobytu w LA.

One Stary z serii Dark Star, inspirowane są deskorolkowymi ekipami z lat 90, które za pomocą markera przemalowywały białą gwiazdę na ciemny kolor. Od 1994 roku to właśnie ta gwiazda jest kluczowym punktem każdego buta Converse'a. Model ten dostępny jest w czterech wyrazistych kolorach, będących sezonową wersją pierwowzoru One Star.

Kolekcja Dark Star jest dostępna we wszystkich salonach Converse w całej Polsce, a także w wybranych sklepach partnerskich.

Czytaj dalej
Zobacz więcej
x

wciśnij ENTER, żeby wyszukać