Plecaki – stylowa alternatywa dla toreb

Do szkoły, na urlop i aktywny dzień w mieście. Ale również do pracy, na spotkanie z przyjaciółmi, a nawet na randkę. Plecaki coraz częściej zastępują nam torebki. Nic dziwnego: obecne modele nie kojarzą się już ze szkolnymi tornistrami i sportowymi workami na siłownię, a stają się stylowymi dodatkami, które niejednokrotnie prezentują się bardziej elegancko niż torebki. Sprawdzamy, jakie plecaki są modne w 2018 roku!

Plecaki w kwiaty

Czy istnieje bardziej kobiecy i romantyczny wzór? Kwiaty dodadzą każdej stylizacji świeżości i lekkości, a na plecaku prezentują się nowocześnie oraz nie nadmiernie dziewczęco i słodko. Takie przełamanie tworzy doskonały dodatek dla współczesnej kobiety śledzącej najgorętsze trendy w modzie!

Źródło: https://www.wittchen.com/plecak-damski,p7125795#886673

Plecaki w dżety i nity

Jeżeli jesteście fankami rockowych klimatów, z pewnością macie w swojej szafie czarny plecak ze skóry. Aby dodać swojej zadziornej stylizacji jeszcze więcej pazura, warto postawić na model, który zdobiony jest jeszcze ćwiekami, dżetami lub nitami.

Rada stylisty:

Jeżeli Wasz plecak jest minimalistyczny i w jednolitym kolorze, możecie urozmaicić go dodatkami, np. dopinanym brelokiem lub przewiązaną chustką.

Kto powiedział, że pikowana może być tylko torebka? Oczywiście nadal nosimy pikowane torebki, których szeroki wybór można znaleźć na Wittchen.com, jednak teraz do tego trendu dołączają również plecaki. Urozmaicona faktura plecaka to doskonała alternatywa dla gładkich modeli.

Źródło: https://www.wittchen.com/plecak-damski,p7124968#885973

Plecaki w perełki

Od dwóch sezonów wykończenie perełkami cieszy się niemalejącą popularnością. Oprócz butów i torebek, a nawet ubrań, w nowym sezonie perły pokryły także plecaki. Biżuteryjne zdobienie doda casualowemu dodatkowi klasy i elegancji.

Plecaki tornistry

Tornistry to Wasz szkolny koszmarek? Nigdy więcej! Współczesne wersje klasycznych plecaków nawiązują do mody vintage poprzez charakterystyczne zapięcie lub formę, ale nowoczesne wykończenia decydują o charakterze całości. Doskonała kombinacja mody retro i aktualnych trendów!

Plecaki sportowe

Dzisiejsze trendy zachęcają do stylistycznych eksperymentów. Możecie wybrać hybrydę stylu sportowego i klasycznego, ale możecie również postawić na plecak z technicznych materiałów nawiązujący bezpośrednio do atletycznego charakteru i zestawić go kontrastowo z bardziej eleganckim total lookiem. Odważycie się?

Plecaki pudełkowe

Pokochałyśmy kuferki i pudełkowe torebki, teraz przyszedł czas na plecaki o tym kształcie. Nowoczesny design jest nie tylko funkcjonalny, ale również niezwykle stylowy. Trend ten występuje w dwóch wersjach: plecaki są albo minimalistyczne i surowe, albo wykończone efektowymi detalami. Który wybierzecie?

Aż trudno uwierzyć, że tak niepozorny dodatek, jak plecak może mieć tyle odsłon i z powodzeniem w niejednej sytuacji zastąpi Wam torebkę. Wybierzcie (powyższe i wiele innych opcji znajdziecie m.in. tutaj) ulubione: krój, kolor, wzór oraz wykończenie i zaskoczcie oryginalnym akcesorium przy kolejnej okazji!

Artykuł sponsorowany

ZobaczSchowaj komentarze

Makijażowe trendy na jesień 2018 według Sephora

W dniach 28-30 września w centrum handlowym Arkadia w Warszawie trwał jak co roku Sephora Trend Report! Podczas tegorocznej edycji uczestniczki mogły przejść przez kosmetyczne warsztaty, zapisać się na modelowanie brwi czy włosów, pomalować paznokcie najmodniejszymi kolorami czy przejść makijażową metamorfozę pod okiem specjalistów. W tym wszystkim nie zabrakło najgorętszych trendów, które musicie wypróbować na sobie tej jesieni!

Makijażowe trendy na jesień 2018 według Sephora
_JED9142

BLASK

Już od wiosny 2018 na naszych twarzach gości blask, a rozświetlacz jest naszym największym przyjacielem. Nakładamy go na wszystkie części twarzy, które naturalnie odbijają światło. Również jesienią chcemy błyszczeć! Marc Jacobs wprowadza rozświetlacz do całego ciała O!Mega Glaze All-over foil luminizer w dużym złotym kompakcie. Za pomocą specjalnego pędzla nałożymy go na twarz, szyję, ramiona i dekolt. W ofercie marki pojawią się również kremowe cienie do powiek See-quins Glam Glitter w 6 połyskujących odcieniach, które będą stanowiły idealne dopełnienie look’u. Największą zmianą jeśli chodzi o rozświetlacze jest ich kolorystyka – w tym sezonie złoto ustępuje miejsca srebru! Pasuje ono każdej karnacji i idealne podkreśla nasze naturalne piękno. Jak zapewniają makijażyści Sephora Collection srebrem będziemy pokrywać ciało, twarz i powieki. Za najnowszym trendem podążyła już marka Fenty Beauty by Rihanna, w której ofercie znajdziemy rozświetlacz do ciała Diamond Bomb All-Over Diamond Veil czy błyszczyk o diamentowej poświecie, który idealnie nada się jako top na wszystkie szminki.

Od pokazu Giambattista Valli wiosną nie rozstajemy się również z brokatem, który króluje na naszych powiekach zarówno jako punktowy akcent, ale i potrafi pokryć całą jej powierzchnię. Co odważniejsze z nas kładą go na usta, dając swojemu makijażowi nieziemski charakter. Brokatowy trend pozostaje z nami na dłużej – swoje produkty z drobinkami szuje dla nas chociażby marka Make Up For Ever. Po przygotowaniu ciała specjalną bazą brokat będzie pokrywał najmniejszy skrawek naszej skóry, a ten efekt jest jak najbardziej pożądany!

KOLOR

Tej jesieni pragniemy też koloru, przede wszystkim na naszych ustach! Może być to mat, choć idzie on ramię w ramię z naturalnym połyskiem. Marki nie zawodzą w tej kwestii i rozpieszczają nas nowymi kolorami swoich bestsellerów. Fenty Beauty wprowadza cztery nowe odcienie swojej  kultowej farbki do ust Uncensored – pudrowy Uncuffed i Unbutton, brązowy Unveil i czarny Uninvited. Również Kat Von D urozmaica kolorystykę swoich super-trwałych szminek o brązowe odcienie. Największym novum jednak jest bez wątpienia nowość od YSLRouge Pur Couture The Slim to pierwsza dostępna na rynku szminka o kwadratowym kształcie. Innowacyjna forma powoduje, że dokładne wyprofilowanie ust będzie proste jak nigdy. Najchętniej pokrywamy je brązami i czerwieniami. Porządane jest również połączenie matowych produktów z błyszczykami – tworzymy na naszych ustach kolorową bazę, którą wieńczymy przezroczystym błyszczykiem. Efekt wow gotowy!

BRWI

W swoim codziennym makijażu kobiety pomijają często modelowanie brwi, co powoduje, że nie jest on kompletny. Jeśli uważacie, że nie macie na to czasu albo po prostu nie umiecie tego robić, z pomocą przychodzi marka Benefit Cosmetics. Brow Contour to 4 kredki w jednej, dzięki czemu bez problemu w szybki i łatwy sposób wymodelujemy nasze brwi. Jeszcze ostatnio dążyłyśmy, by były zwichrzone i rozczesane, teraz jednak mają być idealnie wyprofilowane i wypełnione. Warto również pamiętać, że nie ma idealnego makijażu bez dobrze dobranej fryzury. Pomimo, że jest to kwestia bardzo indywidualna, warto wiedzieć, że jesienią 2018 chcemy, żeby nasze włosy miały jak największą objętość.

PIELĘGNACJA

Pamiętajmy również, że podstawą modnego i udanego makijażu jest zdrowa i zadbana skóra. Nałożenie nawet najdroższych i najlepszych składowo kosmetyków na nieoczyszczoną cerę nie przyniesie oczekiwanych efektów. Dla uzyskania pięknego blasku musimy regularnie nawilżać twarz i ciało, żeby wyglądało rześko i zdrowo. Warto też chronić skórę przed złymi czynnikami otoczenia. Tutaj na ratunek przybywa marka Estee Lauder, której krem pod oczy Advanced Night Repair Eye Synchronized Complex cofa negatywne skutki niebieskiego światła pochodzącego z naszych smartfonów.

Jesienią w sklepach Sephora czeka na nas wiele nowości. Nie zabraknie wśród nich produktów do makijażu, ciała czy włosów, a my nie możemy się doczekać, żeby wypróbować wszystkie z nich!

ZobaczSchowaj komentarze

Biżuteria na Walentynki 2019

Alighieri

Kolczyki
ok. 1200 zł

Apart

Naszyjnik
309 zł

Ilena Makri

Pierścionek
ok. 2800 zł

Pernille Lauridsen

Kolczyki
ok. 1700 zł

Swarovski

Bransoletka
399 zł

W. Kruk

Naszyjnik
549 zł
Nie pytamy, co nowego. Przedstawiamy najnowsze trendy w modzie. Z uwagą śledzimy zapowiedzi projektantów na nadchodzący sezon. Zdradzamy, jakie wzory, kolory, materiały będą obowiązkowe na zbliżającą się porę roku. Opieramy się na prawdziwych autorytetach z branży. Ufamy Valentino, Chanel, Givenchy i markom, które nadają rytmu zmianom w świecie mody. Najnowsze trendy w modzie pojawiają się jeszcze przed właściwym sezonem. Idealnie, aby dać czas na przygotowanie szafy. To prawdziwe kompasy stylu. Wskazują właściwy kierunek zmian. Nie tylko wskazują, w jaki styl zainwestować, ale podpowiadają, jak się odnaleźć w nadchodzących zmianach. Nie oznaczają rezygnacji z własnego podejścia do ubioru, fryzury, czy makijażu. Pozwalają je odświeżyć, nadać im bardziej współczesny charakter.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności