Oto 20 najbardziej charytatywnych gwiazd 2017 roku

Od ludzi popularnych wymaga się więcej. Mają pieniądze, sławę i uwielbienie, więc słusznie oczekujemy od nich zaangażowania w sprawy społeczne czy akcje charytatywne. Portal DoSomething.org przygotował prawdziwie prestiżową listę tych gwiazd, które zabłysły dobroczynnie w 2017 roku. Sprawdź, czy jest na niej twój idol!

Pierwsza trójka może zaskakiwać, ale jest dla niej jasne uzasadnienie. Chance the Rapper, lider tegorocznego rankingu, zebrał ponad trzy miliony dolarów na niedoinwestowane szkoły w Chicago oraz założył specjalne stypendium, które ma pomagać zdolnym, lecz ubogim dzieciakom.

Colin Kaepernick, gwiazda futbolu amerykańskiego i miejsce drugie w rankingu, przekazał w 2017 roku około miliona dolarów na cele charytatywne, a także przyczynił się do rozpoczęcia dyskusji na temat brutalności policji względem osób o innym kolorze skór niż biały.

Zaszczytne podium zamyka Ariana Grande, która mocno zaangażowała się w pomoc ofiarom zamachu w Manchesterze i zorganizowała charytatywny koncert im poświęcony.

A oto, jak prezentuje się pierwsza dwudziestka:

  1. Chance the Rapper
  2. Colin Kaepernick
  3. Ariana Grande
  4. Rihanna
  5. Beyoncé
  6. JJ Watt
  7. Kesha
  8. Yara Shahidi
  9. Zendaya
  10. Bethenny Frankel
  11. Nicki Minaj
  12. Lin Manuel Miranda
  13. Lauren Jauregui
  14. Jennifer Lopez
  15. Shawn Mendes
  16. Demi Lovato
  17. Ava DuVernay
  18. John Legend and Chrissy Teigen
  19. Miley Cyrus
  20. Bruno Mars
ZobaczSchowaj komentarze

Za co najbardziej kochamy lata 90?

Silny wpływ popkultury w latach 90 powodował, że trendy zmieniały się tak szybko jak przychodziły. Społeczeństwo inspirowało się swoim idolem Kurtem Cobainem, kobiety zmieniały fryzury tak często jak Rachel z ,,Przyjaciół”, a wszyscy w codziennym ubiorze kierowali się wyborami bohaterów „Beverly Hills 902010”. Na wybiegach projektantów królowały top modelki, a w muzyce Nirvana obok Spice Girls i ich koturn. Pomimo minionych ponad 18 lat, fashionistki z wielka chęcią sięgają po trendy z końca minionego stulecia. Wszystko za sprawą niekończącej się ilości inspiracji!

W ubiegłym sezonie na ulicach królowały chokery. Aksamitne wstążki można było zobaczyć na szyi co drugiej dziewczyny i na każdym Instagramie. Do jednych przemawiały w delikatniejszej wersji z elementami boho, do drugich w cięższej wersji, choć minimalistycznej. W latach 90 podstawym elementem garderoby były jeansy i kurtka wykonana z tego samego koloru. Nie inaczej jest dzisiaj – nieustannie lansowany przez Calvina Kleina przy współpracy z rodziną Kardashianów obok ponadczasowego Levi’sa. Jeans ubieramy w wygodnych ,,mom jeans”, oversizowych kurtkach, a wszystko łączymy w jednokolorowym total looku. Obecnie ulice podbijają plecaki i nerki, których nie sposób pominąć wymieniając trendy lat 90’. Wtedy będące antytrendami, buntem przeciwko modzie, dziś są najgorętszym hitem. Po torebki nerki Zosi Chylak ludzie zapisują się na listach oczekujących, a ilość dostępnych modeli plecaków jest nie do zliczenia.

Największym fenomenem lat 90 jest ich antystylowość. Czy jeszcze 10 lat temu nie chcieliśmy zapomnieć o przykrótkich topach Britney Spears albo robotniczych ogrodniczkach? Tak samo jest w kwestii obuwia, którego charakter poszedł w nieoczekiwanym kierunku. Brzydkie buty chce mieć każda z nas. Powrócony do łask przez Balenciagę trend spowodował, że zamiast delikatnych balerinek, nosimy na nogach wygodne sneakersy w cięższej lub mniej wersji. Na rynku pojawiają się nowe projekty, ale firmy z długą tradycją przywracają swoje kultowe modele w odświeżonej wersji. Reebook Classic Rapide to przykład takiego zabiegu – model łączy w sobie charakter lat 90 z nowoczesnym minimalizmem, dzięki czemu wpisują się w styl marki, ale i podbijają serca najbardziej wymagających. Nie bez powodu ambasadorką marki i kampanii jest Ariana Grande.

Trendy z lat 90 pojawiają się dziś w sklepach tak szybko, jak były lansowane 20 lat temu. Nie może nas to jednak dziwić, gdyż kochamy przecież te czasy za wygodę, szaleństwo, denimową fakturę jeansu, zmysłowość i kolory !

ZobaczSchowaj komentarze

Najmodniejszy owoc sezonu? Wiśnia! Upewnij się, że nie zabraknie jej w Twojej szafie

Anya Hindmarch

Breloczek
ok. 600 zł

Aquazzura

Sandałki
ok. 800 zł

Essentiel Antwerp

Bluzka
567 zł

Essentiel Antwerp

Spodnie
724 zł

Furla

Torebka
1442 zł

Gucci

Buty
3800 zł
Modę tworzą ludzie. Jest to zjawisko społeczne, które dotyczy każdego w mniejszym lub większym stopniu. To rozpędzony mechanizm, napędzany energią stylistów, projektantów, modelek, bloggerów, trendsetterów. Odkrywamy tajemnice największych osobowości branży. W inspirujących wywiadach opowiadają o bodźcach, które stymulują ich do działania, o własnym stylu, o otaczającym ich środowisku. Rozmowy z osobowościami świata mody zawierają ciekawe prognostyki i poruszają zjawiska angażujące uwagę. Mówiąc o ludziach pragniemy pokazać nie tylko mainstream. Odważnie demonstrujemy stylizacje osób śledzących trendy i zachowujących własny, niepowtarzalny styl. Przekazujemy krótkie newsy oparte na fotografiach. Chętnie prezentujemy szyk prosto z ulic światowych stolic mody.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności