Najnowsza kampania reklamowa Alessandro Michele Gucci Décor ma miejsce w doskonale wypielęgnowanym ogrodzie topiary i odzwierciedla ekscentryczne, kapryśne upodobania dyrektora kreatywnego.
Alessandro Michele ma rodzaj wrażliwości estetycznej, która jest natychmiast rozpoznawalna. Od czasu jego mianowania na dyrektora kreatywnego Gucci w 2015 roku, każdy aspekt twórczości marki – czy to na wybiegu, czerwonym dywanie, czy w jego radosnych, często zaskakujących kampaniach reklamowych – jest definiowany przez dekadencką, kapryśną i z natury maksymalistyczną wrażliwość. Zapalony kolekcjoner antyków, prowadzi instagram pełen neoklasycznej ceramiki, sof w stylu Marii Antoniny, marmurowych popiersi i wyszczerbionych obrazów. „Trudno jest zdefiniować mój wszechświat – lub jakikolwiek inny wszechświat – w zaledwie kilku słowach” – powiedział Alessandro Michele.
Na szczęście dla nas wszechświat Gucci nie ogranicza się tylko do ubrań i akcesoriów. Włoski dom mody wprowadził siostrzaną markę Gucci Decor w 2017 roku. Są to artykuły gospodarstwa domowego „zaprojektowane tak, aby ożywić eklektyczną, romantyczną estetykę domu w sposób, który umożliwia klientom kreatywnie ubrać własne przestrzenie”.
Alessandro Michele ma rodzaj wrażliwości estetycznej, która jest natychmiast rozpoznawalna. Od czasu jego mianowania na dyrektora kreatywnego Gucci w 2015 roku, każdy aspekt twórczości marki – czy to na wybiegu, czerwonym dywanie, czy w jego radosnych, często zaskakujących kampaniach reklamowych – jest definiowany przez dekadencką, kapryśną i z natury maksymalistyczną wrażliwość. Zapalony kolekcjoner antyków, prowadzi instagram pełen neoklasycznej ceramiki, sof w stylu Marii Antoniny, marmurowych popiersi i wyszczerbionych obrazów. „Trudno jest zdefiniować mój wszechświat – lub jakikolwiek inny wszechświat – w zaledwie kilku słowach” – powiedział Alessandro Michele.
Na szczęście dla nas wszechświat Gucci nie ogranicza się tylko do ubrań i akcesoriów. Włoski dom mody wprowadził siostrzaną markę Gucci Decor w 2017 roku. Są to artykuły gospodarstwa domowego „zaprojektowane tak, aby ożywić eklektyczną, romantyczną estetykę domu w sposób, który umożliwia klientom kreatywnie ubrać własne przestrzenie”.
Najnowsza kolekcja, która została wprowadzona na rynek, obejmuje szereg naczyń inspirowanych naturą. Są kwieciste świece i czajniki, popielniczki ozdobione motylami, podstawki pod napoje z motywem słońca i księżyca oraz wiele więcej.
Przedstawiona w typowo ekscentryczny sposób kampania reklamowa jest niczym herbatka u Szalonego Kapelusznika, na którą zaproszony jest Edward Nożycoręki. Za kamerą stał Max Siedentop. Kampania osadzona jest w doskonale wypielęgnowanym ogrodzie topiary, a przedmioty z kolekcji są wyeksponowane wśród żywopłotów w kształcie sofy i lampy, dodając odrobinę surrealizmu, jednocześnie zacierając granice między wnętrzem a zewnętrzem.
Przedstawiona w typowo ekscentryczny sposób kampania reklamowa jest niczym herbatka u Szalonego Kapelusznika, na którą zaproszony jest Edward Nożycoręki. Za kamerą stał Max Siedentop. Kampania osadzona jest w doskonale wypielęgnowanym ogrodzie topiary, a przedmioty z kolekcji są wyeksponowane wśród żywopłotów w kształcie sofy i lampy, dodając odrobinę surrealizmu, jednocześnie zacierając granice między wnętrzem a zewnętrzem.