Nowa marka premium na polskim rynku. Poznajcie Beetle Juice!

Trzeba przyznać, że na polskim rynku na brak nowych marek nie można narzekać. Mimo wszystko, Beetle Juice zdaje się wśród nich widocznie wyróżniać. Najwyższej jakości tkaniny w zestawieniu z kobiecymi sylwetkami, dodatkowo poparte przodującymi światowymi trendami– to po prostu musi się udać.

Nowa marka premium na polskim rynku. Poznajcie Beetle Juice!

Przyglądając się przodującym na polskim rynku markom bez wątpienia można zauważyć pewną tendencję do minimalistycznych form. Beetle Juice stara się zmienić kierunek w jakim podąża polska moda. Ania i Olga– założycielki marki otwarcie mówią o tym, że w rodzimych firmach od dawna poszukiwały jakości, świeżości, a przede wszystkim oryginalności. Zainspirowane poszukiwaniami odważyły się stworzyć własną markę w pełni odpowiadającą ich potrzebom, czyli potrzebom współczesnych Polek.

Pierwsza kolekcja marki składa się przede wszystkim z sukienek na każdą okazję, wykonanych ze zwiewnego, włoskiego jedwabiu, który wykorzystują domy mody takie jak na przykład Ungaro, Blumarine czy Saint Laurent. W linii nie brakuje także niebanalnych printów, metalicznych tkanin oraz zmysłowych przezroczystości, które sprawiają, że nawet  dżinsy o najprostszej formie nabierają niepowtarzalnego szyku. Perełką kolekcji bez wątpienia jest model „Keeper” wykonany z najwyższej jakości włoskiego, jedwabnego szyfonu, który przywodzi na myśl projekty Chloe. Kolejnym hitem jest mięsista, aksamitna sukienka „Fashion Killer”, przypominająca prace domu mody Attico.

Założycielki nie zapomniały także o klientkach, które na co dzień stawiają na bardziej casualowe stylizacje. W linii znajdziemy między innymi klasyczne, wygodne bluzy z haftowanymi metalicznymi żukami, które są znakiem rozpoznawczym marki. Dzięki tak neutralnym elementom, propozycje Beetle Juice dopasowane są do każdej okazji i każdych potrzeb.

Jak na razie marka nie prowadzi jeszcze swojego autorskiego butiku, ale wszystkie ubrania można już kupić online na stronie internetowej Beetle Juice.

P.S. #bejuicy

ZobaczSchowaj komentarze

Kiedy funkcjonalność spotyka się z designem. Polska marka Mandel skradła serca fashionistek!

Niełatwo jest być nowoczesną kobietą w miejskiej dżungli. Doskonale zdawała sobie z tego sprawę Monia Kalicińska, tworząc swoją autorską markę torebek Mandel. Jej projekty sprostają potrzebom każdej zabieganej fashionistki – skradły także serca naszej redakcji!

Potrzeba matką wynalazku! Pomysł na stworzenie marki narodził się kilka lat temu w Zurichu, kiedy Moni – wówczas architekt krajobrazu – zamarzyła się torebka, która jest w stanie pomieścić wszystkie must-have’y zapracowanej kobiety. Porzucając dotychczasowe zajęcia, Monia wróciła do Polski i rozpoczęła pracę nad Portphonetką – połączeniem torebki z etui na telefon.

Minimalistyczna, funkcjonalna, z wysokiej jakości skór – ponadczasowa!

Marka Mandel skierowana jest do kobiet, które cenią sobie organizację i porządek, a także potrzebują modnego, klasycznego dodatku. „Mandle” mają miejsce na wszystko co nam potrzebne podczas zabieganego dnia: telefon, dokumenty, pieniądze, karty, make-up czy klucze. I, co najważniejsze, wszystko to jest pod ręką dzięki licznym przegródkom! Co więcej, marka oferuje kilka sposobów noszenie torebek – na ramieniu, w talii czy przy sercu. Wymienne paski pozwalają dostosować ją do naszych potrzeb oraz stylizacji! Ultra-funckjonalność, elegancki design oraz autentyczność materiałów. Czy to idealny przepis na sukces na polskim rynku? Wiele fashionistek pokochało już tę markę, a my trzymamy za nią kciuki!

Po więcej szczegółów odwiedźcie ich oficjalną stronę internetową!

ZobaczSchowaj komentarze

Najmodniejszy owoc sezonu? Wiśnia! Upewnij się, że nie zabraknie jej w Twojej szafie

Anya Hindmarch

Breloczek
ok. 600 zł

Aquazzura

Sandałki
ok. 800 zł

Essentiel Antwerp

Bluzka
567 zł

Essentiel Antwerp

Spodnie
724 zł

Furla

Torebka
1442 zł

Gucci

Buty
3800 zł
Moda w Fashion Post to nie tylko powierzchowne potraktowanie wyświechtanych trendów. U nas znajdziecie najświeższe wiadomości z branży – zarówno te dotyczące znanych projektantów, jak i fotografów, stylistów i redaktorek mody. Obserwujemy polskie i zagraniczne gwiazdy, modelki i blogerki oraz analizujemy ewolucję ich stylu. Zbieramy opinie ekspertów, publikujemy kontrowersyjne felietony i nie boimy się wyrażać naszych poglądów. Jesteśmy na bieżąco z pokazami mody i na ich podstawie przewidujemy trendy. Na koniec podpowiadamy, dokąd pójść na zakupy, by wyglądać modnie. Nasze rekomendacje nie ograniczają się do sieciówek jak Zara czy H&M – wspieramy też młodych polskich projektantów i niszowe marki, które naszym zdaniem zasługują na uwagę. Do mody podchodzimy poważnie, ale mamy do niej dystans – czego i wam życzymy.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności