Właśnie ruszyła najnowsza kampania marki Cropp „Magic. We have it.”. Już od jakiegoś czasu marka pokazuje swoim klientom, że ma do zaoferowania dużo więcej, niż ubrania na deskorolkę. Tym razem twarzami odważnej modowej kolekcji zostały topowe polskie influencerki – @kompleksiaraxx (Kinga Sawczuk) oraz @samosiaa_yt.
Cropp – Magic.We Have it.
Najnowsza kampania marki Cropp „Magic. We have it.’’ mocno wpisuje się w przemieniające się i rozwijające DNA marki. Celem jest, by każda dziewczyna, niezależnie od stylu i upodobań, czuła się w ich ubraniach pewnie. Niepowtarzalność ludzi jest myślą przewodnią całej marki, która także stara się pokazywać w kolekcjach różnorodność. Kolekcja „Magic” jest świetnym tego odzwierciedleniem. Stylowa krata i hipnotyzujące printy. Wyrazista zieleń i czekoladowy brąz. Pikowane formy i dzianinowe materiały. Szerokie nogawki i spódniczki mini. Każda z dziewczyn znajdzie w tej kolekcji coś, co skradnie jej serce. Całość uzupełnia szereg dodatków: od wysokich kozaków, przez mocną biżuterię, aż po dodające charakteru skórzane paski.
Produkty zaprezentowały reprezentantki generacji Z – Kinga Sawczuk (@kompleksiaraxx) oraz Antonina Flak (@samosiaa_yt) – popularne przede wszystkim z TikToka.
Różnorodność. Kreatywność. Nowoczesność. Te wszystkie wartości istnieją w marce Cropp od samego początku, ale teraz widoczne są jak nigdy wcześniej. Sesja do najnowszej kampanii przenosi widza w nowy, kolorowy wymiar. Marka kreuje różowy wszechświat, w którym od razu chcemy się zgubić i poczarować jak Kinga i Antonina.
Produkty już teraz możesz kupić na stronie Cropp oraz w sklepach stacjonarnych.
Credits: Art Director – Bartłomiej Stefanowicz / Cropp Team; Produkcja – Paulina Pytel, Tomasz Stefunko / Cropp Team; Photo – Katarzyna Tur, Katarzyna Solecka / Cropp Team; Video – Łukasz Pałczyński / Cropp Team; Stylizacje – Ekaterina Vasileva / Cropp Team; Hair & Makeup – Agnieszka Włodarczyk / Cropp Team; Project Management – Ewa Wieczorek, Kinga Sala, Artur Próchnicki / Cropp Tea