Nowa kolekcja MAC inspirowana biżuterią

MAC przyzwyczaił nas do wyjątkowych kolekcji, do których współtworzenia zaprasza światowej sławy gwiazdy, muzyków i artystów. Nie inaczej będzie przy najnowszej współpracy. Tym razem nową kolekcję produktów do makijażu pomagał stworzyć ceniony projektant biżuterii, Robert Lee Moris. Efekt? Przepiękna linia pudrów, szminek i róży zamknięta w wyjątkowych biżuteryjnych opakowaniach.

Miłośniczki makijażu nie mogą ostatnio narzekać na liczne świetne kolaboracje.  Najpierw Gigi Hadid połączyła siły z Maybelline, potem Charlotte Tilbury z Beautylish, a Kat Von D z Green Day. Teraz MAC ogłosił już oficjalnie na swoim Instagramie, że do  stworzenia nowej kolekcji kosmetyków i przyrządów do makijażu zaprosił słynącego artystę i projektanta luksusowej biżuterii Roberta Lee Morrisona, które pomógł stworzyć wyjątkowe opakowania. Od ponad 40 lat Morris jest cenionym artystą znanym ze swojego architektonicznego stylu, które można łatwo pomylić z rzeźbami godnymi wystaw w najlepszych muzeach świata.

Złożona z 16 części kolekcja została zamknięta w minimalistycznych, mosiężnych opakowaniach, które zaprojektował artysta. Szczerze mówiąc, są one tak wyjątkowe, że zasługiwałyby na własną wystawę.  W samej kolekcji znajdziemy dwa pędzle do aplikowania pudru i do konturowania, ale także cały zestaw zamknięty w pięknym skórzanym opakowaniu, który możecie zabrać ze sobą. Nie mogło zabraknąć także szminek – tym razem w wersji matowej w aż sześciu różnych odcinaniach różu o smakowicie brzmiących nazwach takich jak Concord Grape, Fig, Lychee, Persimmon, Pomegranate i Pumpkin. Wielbicielki różu do policzków będą mogły wybierać spośród dwóch w odcieniach brzoskwiniowych i jednego w klasycznym różowym odcieniu. Zostały one zamknięte podobnie jak prasowane pudry w przepięknych opakowaniach przypominających muszlę małży.

Kolekcja MAC x Robert Lee Morrison będzie dostępna od 2 listopada. My już nie możemy się doczekać!

ZobaczSchowaj komentarze

Zobaczcie nową sesję wizerunkową biżuterii Orska!

ORSKA to marka, która tworzy biżuterię przełamującą konwenanse. Na próżno będziecie tu szukać typowych i klasycznych modeli. Jej projekty maja zaskakiwać i zachwycać różnorodnością form i kolorów. Nie inaczej jest i tym razem w najnowszej kolekcji marki!

Zobaczcie nową sesję wizerunkową biżuterii Orska!

Zdjęcia do kampanii powstały według pomysłu Moniki Czesak i idealnie odwzorowują charakter najnowszej kolekcji. Koncepcja najnowszej biżuterii sięga wprost do natury – motyw dzikich kwiatów, kolorowego świata roślin i przyrody, a wszystko to zainspirowane kobietami, które Anna Orska spotyka na swojej drodze.

Nowa sesja wizerunkowa idealnie oddaje naturę kobiet – podkreśla ich tajemniczość i różnorodność. Ciemne tło zdjęć jest idealnym kontrastem dla kolorowej biżuterii. Nie zapominajmy bowiem, że i ta kolekcja biżuterii ORSKA nie jest zwykłym dodatkiem, a kreacją samą w sobie.

Zobaczcie w naszej galerii zdjęcia najnowszych projektów i dajcie wciągnąć się w tajemniczy świat kobiecości.

ZobaczSchowaj komentarze

Najmodniejszy owoc sezonu? Wiśnia! Upewnij się, że nie zabraknie jej w Twojej szafie

Anya Hindmarch

Breloczek
ok. 600 zł

Aquazzura

Sandałki
ok. 800 zł

Essentiel Antwerp

Bluzka
567 zł

Essentiel Antwerp

Spodnie
724 zł

Furla

Torebka
1442 zł

Gucci

Buty
3800 zł
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności