Dekadenckie lata 20. i zmysłowy klimat w nowej kampanii marki Rosa

Polska marka Rosa nie przestaje nas zachwycać. Najnowsza kolekcja to delikatne i minimalistyczne kolczyki, naszyjniki i pierścionki utrzymane w dekadenckiej estetyce lat 20-tych. Prawdziwe dzieła jubilerskiej sztuki. Podobnie jak wyjątkowa sesja. Zobaczcie w naszej galerii zmysłową sesję i piękną biżuterię.

Dekadenckie lata 20. i zmysłowy klimat w nowej kampanii marki Rosa

Nowa kolekcja Rosy na pewno nie zawiedzie miłośników ekskluzywnej i unikatowej biżuterii. W kolekcji można odnaleźć dekadencki klimat lat 20-tych ubiegłego wieku i magię przedwojennego jubilerskiego kunsztu. Te inspiracje splecione z nowoczesną wizją artystki Agnieszki Rosy, tworzą wyjątkowo efektowne połączenia. Tradycyjne kruszce takie jak złoto, połączone ze szlachetnymi perłami, diamentami oraz ręcznie rzeźbionymi i inkrustowanymi kamieniami zostały zamknięte we współczesnej nowatorskiej formie. 

Wśród nich znajdziemy między innymi inspirowane rodowymi sygnetami pierścienie z wtłaczaną w kamień złotą gwiazdą lub trójwymiarową rzeźbą, medalion z diamentem, dla którego inspiracją stał się kieszonkowy zegarek oraz bransoletkę, która przywodzi na myśl stuletnią dewizkę. „Jestem pełna uznania dla zanikającej sztuki jubilerskiej. Otwierany medalion serce z mojej nowej kolekcji to nie tylko piękny przedmiot, ale również mała rzeźba, która skrywa sekret i posiada własną duszę.” – mówi Agnieszka Rosa. Nastrojową sesję wizerunkową, wyróżniającą się subtelną zmysłowością wykonał duetu Kulesza i Pik. 

Technika analogowa, którą fotografowie wykorzystali przy tworzeniu zdjęć, idealnie oddaje nastrój kolekcji ROSA. Łagodne oświetlenie, bliskie ujęcia i naturalne stylizacje podkreślają piękno projektów Agnieszki. 

My jesteśmy zachwyceni a wy?

ZobaczSchowaj komentarze

Zalando świętuje swoje 10. urodziny!

Świętując okrągłą rocznicę, sklep Zalando nawiązał współpracę z cenionymi partnerami, tworząc wyjątkową kampanię. Z tej okazji powstały także limitowane kolekcje, które dostępne będą wyłącznie w Zalando!

Zalando świętuje swoje 10. urodziny!

Wspólnie z markami Calvin Klein Jeans, Puma i Mango, których produkty zobaczymy w reklamach telewizyjnych oraz Vans i J. Crew, które wspierają działania digitalowe, z okazji swoich urodzin platforma modowa zaoferuje swoim klientom w całej Europie produkty z limitowanych kolekcji dostępnych w Zalando.

To właśnie 10 lat temu w Berlinie Robert Gentz i David Schneider postanowili urzeczywistnić swój pomysł i otworzyć internetowy sklep obuwniczy – tym samym tworząc fundamenty sklepu modowego Zalando. W fazie powstawania głównym celem firmy było popularyzowanie idei zakupów przez Internet. Dawało to możliwość poszukiwania swojego stylu oraz przekonania się, że zakupy online mogą być bardzo wygodne. Dość szybko Zalando wyrobiło sobie własną markę, wykraczającą poza granice e-handlu, i stało się największym europejskim sklepem internetowym oferującym odzież, obuwie i akcesoria.

Swój wizerunek zbudowali także na światowych współpracach jak Tommy Hilfiger x Gigi Hadid, Topshop x Cara Delevingne, Marni czy Victor & Rolf.

Teraz, z okazji 10. urodzin Zalando łączy siły z kilkoma partnerami. Powstały specjalne kolekcje, które zobaczymy w spotach reklamowych nakręconych na tle scenografii w formie białego sześcianu, znanego z innych reklam Zalando. Widzieliśmy już Kaię i Presleya Gerberów, prezentujących kolekcję Calvin Klein Jeans. Kolejnym spotem jest ten stworzony przez markę puma z Carą Delevingne. Następnie przyjdzie pora na Mango – cztery znane influencerki zaprezentują specjalną kolekcję Mango x Zalando. Uzupełnieniem kampanii telewizyjnych będzie kampania digitalowa zrealizowana z udziałem takich marek jak Vans i J. Crew.

ZobaczSchowaj komentarze

Najmodniejszy owoc sezonu? Wiśnia! Upewnij się, że nie zabraknie jej w Twojej szafie

Anya Hindmarch

Breloczek
ok. 600 zł

Aquazzura

Sandałki
ok. 800 zł

Essentiel Antwerp

Bluzka
567 zł

Essentiel Antwerp

Spodnie
724 zł

Furla

Torebka
1442 zł

Gucci

Buty
3800 zł
Nie pytamy, co nowego. Przedstawiamy najnowsze trendy w modzie. Z uwagą śledzimy zapowiedzi projektantów na nadchodzący sezon. Zdradzamy, jakie wzory, kolory, materiały będą obowiązkowe na zbliżającą się porę roku. Opieramy się na prawdziwych autorytetach z branży. Ufamy Valentino, Chanel, Givenchy i markom, które nadają rytmu zmianom w świecie mody. Najnowsze trendy w modzie pojawiają się jeszcze przed właściwym sezonem. Idealnie, aby dać czas na przygotowanie szafy. To prawdziwe kompasy stylu. Wskazują właściwy kierunek zmian. Nie tylko wskazują, w jaki styl zainwestować, ale podpowiadają, jak się odnaleźć w nadchodzących zmianach. Nie oznaczają rezygnacji z własnego podejścia do ubioru, fryzury, czy makijażu. Pozwalają je odświeżyć, nadać im bardziej współczesny charakter.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności