Najciekawsze nazwiska KTW Fashion Week 2018

Katowice nigdy wcześniej nie kojarzyły się tak bardzo z modą jak teraz. A wszystko przez KTW Fashion Week. Za wydarzeniem zrzeszającym uznane w branży nazwiska oraz młode talenty stoją Rafał Wyszyński – pomysłodawca KTW Fashion Week oraz Anna Puślecka – ekspertka mody i producentka. W tym roku wydarzenie minie pod znakiem koncepcji „Mentors vs Millenials”. Celem twórców jest znalezienie wspólnego mianownika między uznanymi projektantami i ekspertami o ugruntowanej pozycji, a nowymi, młodymi talentami. Swoje kolekcje będą mieli szansę zaprezentować zarówno polscy projektanci, jak i zagraniczni. Wyróżniliśmy kilka ciekawych nazwisk, które warto obserwować podczas tegorocznego KTW Fashion Week. 

KTW Fashion Week 2018. Materiały: Instagram, kolaż: Fashionpost.pl

Tomasz Armada

W jednym z wywiadów powiedział „Moje ubrania to nie żadne „kreacje”, tylko szmaty”. Wystarczy prześledzić jego Instagram, by wiedzieć, że mamy do czynienia z artystą niebanalnym i bezkompromisowym. Od 4 lat mieszka w Łodzi, gdzie ukończył ASP. Podczas własnego pokazu, na 22. Gali Dyplomowej ASP swoim modelom i modelkom zakleił usta taśmą, a piosenkę, odrzuconą przez organizatorów, puścił od tyłu. On sam bada granicę między dziwactwem a awangardą. Najbardziej interesuje go pojęcie polskości, jego kolekcje mają wymiar społeczny i obyczajowy. Armada jest również współzałożycielem kolektywu Dom Mody Limanka (wraz z Hanką Podrazą, Dominiką Ciemięgą i Agą Murak. Oprócz 2 autorskich kolekcji, ma też za sobą świetną współpracę z marką UEG. Projektant zaprezentuje swoją kolekcję na KTW Fashion Week 10 listopada, tuż przed pokazem MMC. Na ten moment czekają wszyscy – Armada został wyłoniony podczas kolacji przedstawicieli mediów i ekspertów mody „Millenial Dinner” 7 czerwca 2018.

 

Wyświetl ten post na Instagramie.

 

Post udostępniony przez TOMASZ ARMADA (@armadaterror)

 

Wyświetl ten post na Instagramie.

 

Post udostępniony przez TOMASZ ARMADA (@armadaterror)

Ksenia Schnaider

Ukraiński duet projektantów to sensacja ostatnich sezonów. Podbijają wszystkie stolice mody, od Nowego Jorku, przez Paryż, po Szanghaj. W Polsce zrobiło się o nich głośno dopiero po ostatnim pokazie na Fresh Fashion Awards. Jeans odmieniają przez wszystkie przypadki, a kolorem grają tak jak chcą. Zagraniczne media są nimi zachwyceni. Idealnie wpasowują się w ostatnie postsowieckie trendy.

 

Wyświetl ten post na Instagramie.

 

Post udostępniony przez Ksenia Schnaider (@kseniaschnaider)

 

Wyświetl ten post na Instagramie.

 

Post udostępniony przez Ksenia Schnaider (@kseniaschnaider)

Dramat Europe

Marka zatytułowana przekornie DRAMAT to najlepszy dowód na to, że w głębinach polskiej mody kryją się prawdziwe perełki. W swoich projektach przechodzą płynnie od fascynacji naturalnością, streetwearem do obsesji na punkcie serialu Dynastia. Ich dorobek to prawdziwy wehikuł czasu. Projektanci czerpią garściami z estetyki retro. Maksymalizm lat 80. ścina się z minimalizmem następnej dekady. To samo dzieje się z materiałami, wypchane ramiona obszyte są lateksową fakturą, a bogata biżuteria zestawiona jest z prostymi stylizacjami.

 

Wyświetl ten post na Instagramie.

 

Post udostępniony przez CYBEX (@cybex_global)

Ciekawym punktem programu będzie pokaz znanej na całym świecie marki Cybex, producenta ekskluzywnych i modnych wózków dla dzieci, z którą współpracuje m.in. dyrektor kreatywny Moschino – Jeremy Scott. Na wybiegu będzie można zobaczyć najnowsze modele marki, które zostaną zaprezentowane przez modelki w kreacjach młodej projektantki Sandry Stachury – z ubraniami, butami i akcesoriami ręcznie wykonanymi przez designerkę z wykorzystaniem niestandardowych materiałów, druku 3D oraz światłowodów. Gościem specjalnym Cybex będzie projektantka Anna K.

 

Wyświetl ten post na Instagramie.

 

Post udostępniony przez ᴅ ʀ ᴀ ᴍ ᴀ ᴛ (@dramateurope)

 

Wyświetl ten post na Instagramie.

 

Post udostępniony przez ᴅ ʀ ᴀ ᴍ ᴀ ᴛ (@dramateurope)

Adrian Krupa

Laureat tegorocznej „Złotej Nitki”. Na Łódź Young Fashion doceniono jego świeże i niestandardowe pomysły. W swoich projektach bawi się formą, proporcją, poszerza geometrycznie ramiona, balansuje punktem ciężkości, by na koniec defasonować i zniekształcać. W jego kreacjach uwielbiają pojawiać się gwiazdy takie jak Ramona Rey, Honorata Skarbek czy Julia Wieniawa, a teledysk „Łuny” Natalii Nykiel jest kolorową ilustracją ostatniej kolekcji Krupy.

 

 

Wyświetl ten post na Instagramie.

 

Post udostępniony przez Adrian Krupa (@krupa_adrian)

 

Wyświetl ten post na Instagramie.

 

Post udostępniony przez Adrian Krupa (@krupa_adrian)

Sandra Straukaite

Kolejne nazwisko, które warto zapamiętać. Sandra Straukaite jest absolwentką wileńskiej Akademii Sztuk Pięknych i legendą na tamtejszym rynku. W 1999 roku to ona stworzyła w Wilnie Fashion Week „Mados Infekcija”, który z sukcesami działa do dziś. Artystka, kreatorka, ryzykantka. Eksperymentuje z fakturami równie chętnie co z kolorami, stylami, tendencjami i inspiracjami. Znakiem rozpoznawczym jej dorobku są wielkie okulary z przezroczystymi oprawkami. 

 

 

Wyświetl ten post na Instagramie.

 

Post udostępniony przez Sandra Straukaitė (@sandrastraukaite)

 

Wyświetl ten post na Instagramie.

 

Post udostępniony przez Sandra Straukaitė (@sandrastraukaite)

 

Wyświetl ten post na Instagramie.

 

Post udostępniony przez Sandra Straukaitė (@sandrastraukaite)

PARTNERZY GŁÓWNI: Miasto Katowice, Cybex

PARTNER LOGISTYCZNY: DPD

PARTNERZY: FIJI Water, 4Dent Dorota Stania, PodarujDrzewko.pl, Carinii, NCLA, Maniewski, MAC, GPoland, ViaModa, Prodiż NERO, Kinley, On Lemon, Ballantines, Winnica Gródek, Hotel Diament, Fabryka Porcelany

GŁÓWNY PATRON MEDIALNY: ELLE

PATRONI MEDIALNI: ELLE Man, Dziennik Zachodni, Nasze Miasto, Strefa Biznesu, La Mode, Fashion Magazine, Fashion Post, DYKF by Anna Puślecka, Fashion Biznes, Gala, K MAG, Lounge Magazyn, Plejada, Onet

ZobaczSchowaj komentarze

8 najbardziej zaskakujących składników, wykorzystywanych w polskich ośrodkach SPA

Nie ma lepszego sposobu na osiągnięcie pełni relaksu, niż oddanie się aromatycznym, kojącym zabiegom. Kąpiele na wolnym powietrzu czy masaże z wykorzystaniem naturalnych, rzadko spotykanych składników, pozwolą otulić się Wam feerią zapachów i aromatów.

Oto osiem najbardziej zaskakujących składników wykorzystywanych w polskich ośrodkach SPA, o których mogliście nie słyszeć.

Rośliny polne

Ziołowa kąpiel w samym środku lasu? Ten oryginalny sposób relaksu zyskuje na popularności na terenie Warmii i Mazur. Na uwagę zasługuje ośrodek Camp Spa. Do pielęgnacji wykorzystywane są wywary wyłącznie z regionalnych, zebranych na pobliskich łąkach roślin. Ziołowe kąpiele mają długą tradycję, znane są bowiem od początku XX wieku. Ciekawe doświadczenie, nie tylko dla wielbicieli stylu retro!

Regionalny miód

Zbawienne właściwości miodu znane są nie od dziś. Dzięki bogactwu mikroelementów, takich jak potas chlor, magnez czy wapń oraz wysokiej zawartości witamin z gupy A i B, miód wykazuje działanie rozjaśniające, nawilżające i uelastyczniające skórę. Nic więc dziwnego, że powstało pierwsze w Polsce SPA, które kompleksowo wykorzystuje jego atrybuty do celów pielęgnacyjnych. Hotel Dębowy zasłynął bowiem strefą senseSPA, inspirowaną tradycyjnymi, stanowiącymi dumę regionu miodami.

Czerwone wino

A gdyby tak zanurzyć się w czerwonym winie? W Japonii powstał pierwszy na świecie basen po brzegi wypełniony tym trunkiem. Polska nie pozostaje w tyle, bowiem rodzime ośrodki SPA zaczynają wprowadzać zabiegi z wykorzystaniem tego niezwykłego składnika. Gwarantuje oczyszczenie i wygładzenie skóry.

Szyszki chmielu

Dobra wiadomość również dla zwolenników piwa. Szyszki chmielu sprawdzą się jako pobudzający przemianę materii, relaksujący peeling. Czy naprawdę trzeba dodawać, że jest odpowiedni dla każdego rodzaju skóry?

Witki brzozowe

Jednym z ciekawszych, wykonywanych od wieków w rosyjskich baniach zabiegwó, jest masaż witkami brzozowymi. W Polsce praktykowany przez mazurski ośrodek SPA, Folwark Łękuk. Zawarte w liściach olejki eteryczne zapobiegają przedwczesnemu starzeniu się skóry, poprawiają ukrwienie ciała oraz przyspieszają oczyszczanie organizmu z toksyn. Nazywany też chłostą wiertnikami, ale nie pozwólcie zwieść się nazwie: gwarantuje osiągnięcie pełnej harmonii.

Puder ryżowy i dziki imbir

Zapach orientu aż wypełnia nozdrza. Te egzotycznie brzmiące składniki wykorzystywane są do masażu balijskiego, którego najważniejszym elementem jest aromaterapia. Jego korzenie sięgają czasów starożytnych Indii i Chin. W swoich metodach odwołuje się ajurwedy, jednego z najstarszych systemów leczniczych.

Zielona kawa

Zabiegi z zieloną herbatą w roli głównej stanowią już standard. W przeciwieństwie do tych z wykorzystaniem wyciągu z zielonej kawy, która przynosi efekt natychmiastowego ujędrnienia sylwetki. Właściwości zielonej kawy wykorzystuje warszawska klinika Sharley.

Sucha trawa

Prawdopodobnie słyszeliście o zażywaniu kąpieli w mleku, ale czy wiecie, że równie zbawiennymi właściwościami charakteryzuje się kapiel w sianie? Sucha trawa, niegdyś popularna jako miejsce snu strudzonych rolników, obecnie podbija ekskluzywne ośrodki SPA.

 

 

ZobaczSchowaj komentarze

Neonowa zieleń hitem zimy 2019!

Heine/Aboutyou.pl

Spodnie
210 zł

Le Specs

Okulary
ok. 370 zł

Manokhi

Czapka
1125 zł

MSGM

Sukienka
1431 zł

Nike AirMax Plus PRM

Buty
819 zł

Wandler

Torebka
ok. 2000 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności