Wszystko, co musisz wiedzieć o tygodniu 06-12.03.2017

Tygodnie mody jesień-zima 2017 za nami, pora więc w stu procentach poświęcić się temu co działo i dzieje się poza wybiegami. Minione dni upłynęły pod znakiem nowości i ogłoszeń od sportowych gigantów, kolejnych ciąż, których będziemy wyczekiwać w następnych kilku miesiącach, oraz wieści z segmentu marek luksusowych. Nadążacie? Nie musicie – robimy to za was.

Big Sean  nowym kreatywnym ambasadorem Pumy

Puma nie ustaje w walce z Nike i adidasem nawiązując długofalowe współprace z kolejnymi gwiazdami. Po Rihannie i The Weeknd przyszła pora na Big Seana, który został właśnie mianowany globalnym ambasadorem sportowej marki. Co ten tytuł oznacza w praktyce? Przede wszystkim raper zaprojektuje dla Pumy kolekcję na wiosnę 2018, jednak zanim to nastąpi, weźmie udział w globalnych kampaniach promujących linie Suede i Clyde. Jak powiedział Adam Petrick – Globalny Brand Manager Pumy – „(…)talent Big Seana wychodzi daleko poza muzykę. Jego pasja do kreatywności i indywidualizmu jest niezwykle silna. Rozpoczęliśmy już wspólny proces projektowania i jesteśmy niezwykle ciekawi efektów połączenia jego wyjątkowego stylu i sportowego dziedzictwa Pumy”. Czekamy na pierwsze efekty!

„Czarna wystawa” poświęcona Cristobalowi Balenciadze już w Paryżu

Kultowy dom mody w tym roku obchodzi setną rocznicę swojego istnienia, z tej okazji, muzea na całym świecie organizują retrospektywy prac genialnego Cristobala Balenciagi. Oprócz wyczekiwanej przez wszystkich ogromnej wystawy, którą już w maju otworzy londyńskie Victoria&Albert Museum, projektanta uhonorować postanowiło także Musée Bourdelle w Paryżu podchodząc jednak do tematu nieco inaczej. Wystawa zorganizowana przez muzeum (i będąca jednocześnie jedną z trzech zaplanowanych wystaw poświęconych hiszpańskiej modzie) weźmie pod lupę wyłącznie czarne projekty Cristobala. Łącznie 70 modeli ubrań i dodatków zdobionych kokardami, frędzlami i cekinami pochodzić będzie z okresu od 1938 do 1968, czyli roku, w którym Balenciaga zamknął swój dom mody. Dlaczego akurat czarny? Musée Bourdelle to muzeum rzeźby, dlatego mając do dyspozycji projekty Balenciagi (z których wiele należy do stałych zasobów Palais Galliera) postanowiło wybrać te, na których najlepiej widać mistrzostwo konstrukcji i formy. Wystawa potrwa do 16. lipca. Must-see!

Lucky Blue Smith zostanie ojcem!

Ma niespełna 19 lat, na koncie pasmo sukcesów w branży modelingu i już niedługo zostanie ojcem. Radosną nowinę Lucky Blue Smith przekazał swoim fanom za pośrednictwem Instagrama. Wybranką serca Smitha jest już od jakieś czasu 26-letnia Stormi Bree – aktorka, modelka i Miss Nastolatek USA z 2009 roku. To będzie śliczne dziecko!

LVMH szykuje potężną konkurencję dla Net-a-Porter?

Gdy zaczynają ze sobą rywalizować dwaj giganci, można być pewnym, że będzie gorąco. Podobno koncern LVMH jeszcze w tym miesiącu ma ruszyć z multibrandową platformą sprzedażową, w której zgromadzi wszystkie 70 marek ze swojego portfolio (ale nie tylko, bo ma się znaleźć także miejsce dla innych). Jeśli doniesienia te się potwierdzą, może to być ogromny policzek dla Net-a-Porter, dotychczasowego lidera w dziedzinie modowego e-commerce’u. Przypomnijmy, że LVMH miał już przygodę ze sprzedażą internetową – w 2000 roku koncern ruszył z platformą eLuxury, która zakończyła jednak swój żywot w 2009 roku, kiedy to coraz więcej marek z jego portfolio powołało do życia własne sklepy internetowe.

Natacha Ramsay Levi mianowana nową dyrektor kreatywną Chloe

Francuska marka potwierdziła krążące od stycznia doniesienia i wiemy już na pewno, że to Natacha Ramsay Levi obejmie kreatywne kierownictwo w Chloe po odejściu Clare Waight Keller. (Była) prawa ręka Nicolasa Ghesquiere’a w Louis Vuitton stanowisko obejmie z dniem 3. kwietnia, a jej pierwszą kolekcją stworzoną dla domu mody będzie ta na sezon wiosna-lato 2018, która pokazana zostanie we wrześniu w Paryżu.

Wiemy, jak wyglądają Nike Air Force 1 powstałe we współpracy z OFF-White

Pierwsze zdjęcia modelu powstałego w wyniku współpracy Nike z marką OFF-White mogliśmy podziwiać w styczniu. Teraz przyszła pora na znacznie więcej, którymi chwalą się na Instagramie fanatycy sneakersowych premier. „Air Force 1” zaprojektowane przez Virgila Abloh – założyciela OFF White – wykonane zostały z czarnej, matowej skóry, mają metaliczną „łyżwę” i biały napis „Air” z boku podeszwy. Chcemy!

Sesja tygodnia: Iselin Steiro w „POP Magazine” (fot. Brianna Capozzi)

Stylizacja tygodnia: Bella Hadid na tygodniu mody w Paryżu

ZobaczSchowaj komentarze

Puma i Outlaw Moscow promują ideę różnorodności w nowej kolekcji Select

Przeciwieństwa się przyciągają. Puma wraz z Outlaw Moscow postanowili je połączyć! W ich nowej kolekcji znajdziecie kontrastujące ze sobą motywy, a w kampanii bohaterów z różnych zakątków świata. Zobaczcie zdjęcia!

Puma i Outlaw Moscow promują ideę różnorodności w nowej kolekcji Select

W swojej debiutanckiej linii sportowy gigant połączył siły ze wschodzącą marką z Moskwy. Kolekcja jest miksem streetwearu z modą prosto z wybiegów. Składa się z charakterystycznych, rosyjskich elementów: minimalistycznego brandingu, w którym PUMA jest tłumaczona na cyrylicę – ПYMA, wraz ze znanym moskiewskim logo AYTΛO– fonetycznym tłumaczeniem słowa „Outlaw”. Surowy, podwórkowy design połączony z eleganckimi, kwiatowymi motywami oraz mocne kolory inspirowane dziedzictwem awangardowej sztuki stworzyły prowokacyjną kolekcję, która nie musi się prosić o uwagę.

Kluczowym elementem tej linii jest kimono w kwiatowy wzór, z nienachalnym logo PUMA oraz napisem „Made in Russia” w cyrylicy. Na warsztat wzięli także kilka modeli butów, m.in. Trailfox Graphic O. Moscow – lifestyle’owy odpowiednik trekkingowych butów biegowych. Wyprodukowany jest z wysokiej jakości czarnej skóry, haftowanej w tradycyjny, rosyjski, kwiatowy wzór. Wersja biała ma gumowe panele po zewnętrznej stronie, oraz pikowaną skórę od wewnętrznej strony. Avid Zip Graphic O. Moscow kontynuuje tą samą linię kolorystyczną i wzorniczą. Czarny model ma odrobinę wyżej wyciętą i podniesioną sylwetkę, tkaną w ludowy, rosyjski wzór, a wykończono go dużym, gumowym zamkiem na przedzie.

W związku z odbywającym się w tym roku Mundialem powstał także szalik kibica z napisem PUMA x AYTΛO po obu stronach. Pośród akcesoriów pojawiły się także: plecak, czapka z daszkiem oraz czapka beanie – wszystkie z wyhaftowanym logo AYTΛO.

Premiera kolekcji odbędzie się 14 lipca na całym świecie. W Polsce produkty dostępne będą w Vitkacu oraz na Warsaw Sneaker Store.

 

ZobaczSchowaj komentarze

Najmodniejszy owoc sezonu? Wiśnia! Upewnij się, że nie zabraknie jej w Twojej szafie

Anya Hindmarch

Breloczek
ok. 600 zł

Aquazzura

Sandałki
ok. 800 zł

Essentiel Antwerp

Bluzka
567 zł

Essentiel Antwerp

Spodnie
724 zł

Furla

Torebka
1442 zł

Gucci

Buty
3800 zł
Dzielimy się osobistymi przemyśleniami na temat mody, drobnych potknięć i wielkich gaf, małych sukcesów i spektakularnych zwycięstw osobistości tworzących świat wybiegów. Przedstawiamy własne opinie. Dajemy komentarz do aktualnych sytuacji. Poszukujemy ciekawych tematów, śledząc z uwagą bieżące wydarzenia i mając w pamięci historie ze świata mody. Nie pozostajemy obojętni wobec zmian. Bogaci w doświadczenie branżowe, tworzymy treści jakościowe z interesujących wątków. Prezentujemy nasz punkt widzenia, ale też skłaniamy do refleksji. Nigdy nie zamykamy tematu w sposób oczywisty. Zabiegamy o zachowanie marginesu wolności w treściach, gdyż cenimy różnorodność opinii i świadome, indywidualne postrzeganie mody.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności