Ilona Majer i Rafał Michalak stawiają na czarne i szare dzianiny oraz wielkie golfy. Z pomocą stylistki – Joanny Horodyńskiej zestawiają je z połyskującymi kurtkami i kamizelkami w dwóch długościach – do biodra i za kolana. Nie zabrakło asymetrycznych rozwiązań, które są specjalnością projektantów. Pojawiły się także oversize’owe bluzki i koszule w stonowanych kolorach ziemi oraz nieśmiertelnej czerni.
Bardzo podoba nam się lakierowana trapezowa spódnica. Jej intensywny bordowy kolor świetnie sprawdzi się w zimowych stylizacjach. Uwagę zwraca mała torebka – saszetka uwiązana na metalowym kole, którą można nosić przez ramię. MMC, jak zawsze, nie zapomina o fantazyjnych butach – szpilkach klapkach, w których przeźroczysty pasek podtrzymuje stopę oraz mokasynach na koturnie.
Makijaż modelki oparty jest na mocnych czarnych smoky eye oraz ustach w naturalnym kolorze. Jej włosy są lekko potargane i wyglądają, jakby były mokre. Zdjęcia do kampanii wykonał Bartek Szmigulski, który często jest autorem lookbooków polskich marek – ostatnio współpracował w Blessus oraz Gosią Baczyńską.
Naszym zdaniem propozycje te znajdą rzeszę odbiorców zarówno wśród wieloletnich fanek, jak i nowych klientek marki. Projekty MMC znajdziecie w nowo otwartym butiku marki na Mokotowskiej 56.
Jeśli chcecie wiedzieć więcej o MMC, polecamy wywiad Michała Zaczyńskiego z Rafałem Michalakiem.