Meghan Markle spodziewa się dziecka!

Pałac Kensington podzielił się dziś z nami fantastyczną wiadomością. Księżna Meghan Markle i książę Harry spodziewają się dziecka!

Plotki krążące od dłuższego czasu okazały się być prawdą. Dziś rano, Pałac Kensington poinformował o ciąży księżnej za pośrednictwem swojego Twittera:

Ich królewskie wysokości, księżna i książę z Sussex, z przyjemnością ogłaszają, że spodziewają się dziecka na wiosnę 2019 roku – czytamy na oficjalnym profilu Pałacu Kensington.

 

Ślub księżnej Meghan Markle i księcia Harrego odbył się 19 maja 2018 roku w zamku w Windsorze. Było to jedno z najbardziej ekscytujących wydarzeń w tym roku. Na książęce zaślubimy czekała nie tylko brytyjska rodzina, ale i wszyscy Brytyjczycy oraz fani Meghan Markle i księcia Harry’ego. Według doniesień angielskiej prasy, ślub kosztował aż 23,7 mln funtów. Jednak przychody z pamiątek, podróży (wielu fanów rodziny królewskiej przyleciało do Wielkiej Brytanii z różnych miejsc na świecie) oraz reklam wynosić mają 2 razy tyle.

O ciąży księżnej spekuluje się już od dłuższego czasu. Atmosferę podgrzało zdjęcie Meghan w spódnicy marki Hugo Boss z widocznym zaokrąglonym brzuchem. Wcześniej arystokratka pojawiła się w niebieskiej sukni Jasona Wu na koncercie charytatywnym „100 Days of Peace”, i ta stylizacja nie umknęła mediom, które od razu obwieściły błogosławiony stan księżnej.

ZobaczSchowaj komentarze

Natalia Kopiszka – jesień-zima 2018/2019

Natalię Kopiszkę obserwujemy już od jakiegoś czasu. Jej biżuteria zainspirowana słońcem i latem podbiła nasze serca. W kolekcji na jesień-zimę 2018/2019   projektantka znów sięga po motywy wakacyjne. Zamiast muszelek nosić się będzie bursztyn, a złote, potężne koła przywrócą wspomnienie lat 80.

Łukasz Murgrabia

“Od zawsze fascynowało mnie wykorzystywanie popularnych, dobrze znanym wszystkim surowców w zupełnie nowy, odmienny sposób. Po perłach w poprzednim sezonie, przyszedł czas na znany od wieków bursztyn, który starałam się pokazać w nowoczesnej oprawie”

Wspomniane wyżej lata 80. w nowej kolekcji Kopiszki pojawiają się w unowocześnionej formie. Natalia nie tylko sięgnęła po popularne wtedy wzory, ale uwspółcześniła je co świetnie widać w linii pierścionków, naszyjników, broszek i kolczyków. Z typową dla siebie perfekcją na nowo formuje koła i trójkąty. Bawi się też zwierzęcymi wzorami, a perły zamienia w bursztyn.

Zdjęcia: Łukasz Murgrabia

Modelka: Martyna/ D’vision

Make-up: wizażyści Paese

Włosy: Joanna Januchta

ZobaczSchowaj komentarze

Neonowa zieleń hitem zimy 2019!

Heine/Aboutyou.pl

Spodnie
210 zł

Le Specs

Okulary
ok. 370 zł

Manokhi

Czapka
1125 zł

MSGM

Sukienka
1431 zł

Nike AirMax Plus PRM

Buty
819 zł

Wandler

Torebka
ok. 2000 zł
Modę tworzą ludzie. Jest to zjawisko społeczne, które dotyczy każdego w mniejszym lub większym stopniu. To rozpędzony mechanizm, napędzany energią stylistów, projektantów, modelek, bloggerów, trendsetterów. Odkrywamy tajemnice największych osobowości branży. W inspirujących wywiadach opowiadają o bodźcach, które stymulują ich do działania, o własnym stylu, o otaczającym ich środowisku. Rozmowy z osobowościami świata mody zawierają ciekawe prognostyki i poruszają zjawiska angażujące uwagę. Mówiąc o ludziach pragniemy pokazać nie tylko mainstream. Odważnie demonstrujemy stylizacje osób śledzących trendy i zachowujących własny, niepowtarzalny styl. Przekazujemy krótkie newsy oparte na fotografiach. Chętnie prezentujemy szyk prosto z ulic światowych stolic mody.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności