KULTURA
Książka, która pokazała jak duży wpływ miały stylizacje serialu Euforia na świat mody
09.04.2023 Katarzyna Tilda Frąckowiak
Wpływ serialu „Euphoria” jest niezaprzeczalny. Od mody po urodę i wszystko pomiędzy, kultowa seria przeniknęła do naszych szaf, naszych kanałów TikTok i szczerze? Naszej psychiki. To też nie jest tajemnicą, wręcz przeciwnie, jest to fakt, z którego twórcy serialu doskonale zdają sobie sprawę.
Projektantka kostiumów serialu „Euphoria”, Heidi Bivens, połączyła siły z firmą A24, by wspólnie stworzyć opasłą książkę na stolik kawowy, która zagłębia się w proces powstawania pięknej garderoby serialu.
Książka zatytułowana „Euphoria Fashion” rozpoczyna się wstępem napisanym przez projektanta mody i byłego dyrektora kreatywnego Moschino, Jeremy’ego Scotta, który zaprojektował niestandardową sukienkę Moschino dla postaci granej przez Sydneya Sweeneya, Cassie Howard, w drugim sezonie. Książka zawiera również intymne rozmowy między Bivens i gwiazdorską obsadą, w tym Zendayą, Hunterem Schaferem i Alexą Demie, a także wizażystką serialu Doniellą Davy i twórcą Samem Levinsonem.
Książka zawiera kilka zakulisowych opisów charakterystycznego wyglądu każdej postaci, a także ekskluzywne pytania i odpowiedzi z samymi projektantami. W innym miejscu książka zawiera wiele oryginalnych esejów poruszających takie tematy, jak „wysoki obóz, normcore bondage i memy z Twittera”;
Książkę można kupić w cenie 60USD w sklepie internetowym A24.
Książka zatytułowana „Euphoria Fashion” rozpoczyna się wstępem napisanym przez projektanta mody i byłego dyrektora kreatywnego Moschino, Jeremy’ego Scotta, który zaprojektował niestandardową sukienkę Moschino dla postaci granej przez Sydneya Sweeneya, Cassie Howard, w drugim sezonie. Książka zawiera również intymne rozmowy między Bivens i gwiazdorską obsadą, w tym Zendayą, Hunterem Schaferem i Alexą Demie, a także wizażystką serialu Doniellą Davy i twórcą Samem Levinsonem.
Książka zawiera kilka zakulisowych opisów charakterystycznego wyglądu każdej postaci, a także ekskluzywne pytania i odpowiedzi z samymi projektantami. W innym miejscu książka zawiera wiele oryginalnych esejów poruszających takie tematy, jak „wysoki obóz, normcore bondage i memy z Twittera”;
Książkę można kupić w cenie 60USD w sklepie internetowym A24.