Kosmetyki, które poprawią wam nastrój!

Orientalny cynamon, słodka i upajająca wanilia lub pobudzająca pomarańcza: ich zapach potrafi poprawić nam szybko nastrój nawet po najgorszym dniu. Wystarczy sięgnąć po peeling, odżywcze masło do ciała, które ma w sobie jedną z tych nut zapachowych, albo po prostu zapalić aromatyczną świecę. Kiedy dopada nas chandra, najlepiej sięgnąć po kosmetyki o aromacie cytryny, limonki lub werbeny. Ale nie tylko zapach nas pobudza i dodaje energii. Podobnie jest z kolorem opakowań kosmetyków – np. pomarańczowym lub różowym. Pierwszy z nich pełen jest dobrej energii, radości i optymizmu. Drugi zaś ,podobnie jak kolor czerwony, jest symbolem miłości, ciepła, a także pogody ducha. Jeśli więc nie lubicie zapachów cytrusów lub tych korzennych możecie pobudzić się malując usta na ogniście pomarańczowy odcień lub wybrać dodający energii lakier do paznokci. Wybór należy do was!

Kosmetyki, które poprawią wam nastrój!
Półkule do kąpieli z dodatkiem kakao, Ministerstwo Dobrego Mydła

Zakupy

Yope

Mydło w płynie o zapachu wanilii i cynamonu
22,90 zł

YSL

Woda perfumowana Black Opium Floral Shock
od 389 zł

Naturativ

Aromatyczna świeca
55 zł

Clinique

Krem pod oczy Pep-Start
109 zł

Iossi

Masło do ciała Spice of India
59 zł

Ministerstwo dobrego mydła

Półkule kapielowe z dodatkiem czekolady
5,50 zł

Jo Malone London

Dyfuzor zapchu
299 zł

Bobbi Brown

Pomadka Luxe Lip Color
159 zł

Bath&Body Works

Cukrowy peeling do ciała AROMATHERAPY I TRUE BLUE SPA
99 zł

Tołpa

Orzeźwiający peeling-maska
39,90 zł

The Body Shop

Scrub do ciała o kokosowym
69,90 zł

Dior

Diorblush
209 zł

Sally Hansen

Lakier do paznokci, Color Therapy
33,99 zł

Bourjouis

Matowa szminka do ust
54,99 zł
ZobaczSchowaj komentarze

Gwiazdy na czerwonym dywanie podczas 6. dnia Festiwalu Filmowego w Cannes

71. Festiwal Filmowy w Cannes twa w najlepsze. Jednak to nie tylko święto filmu, ale także mody. Gwiazdy robią co mogą by pokazując się na czerwonym dywanie Anja Rubik  tak by zwrócić uwagę . Podczas niedzielnej premiery filmu „Sink Or Swim” przed wejściem na czerwony dywan zaroiło się od galowych sukien sięgające ziemi. Od tych w kolorze różowym, przez czerwone, błękitne czy te w klasycznych kolorach czerni czy bieli. Nam spodobało się to, że Anja Rubik wybrała na tą okazję krótką sukienkę w kwiatowy print oczywiście projektu Saint Laurent.

Gwiazdy na czerwonym dywanie podczas 6. dnia Festiwalu Filmowego w Cannes
Chiara Ferragni
ZobaczSchowaj komentarze

Najmodniejszy owoc sezonu? Wiśnia! Upewnij się, że nie zabraknie jej w Twojej szafie

Anya Hindmarch

Breloczek
ok. 600 zł

Aquazzura

Sandałki
ok. 800 zł

Essentiel Antwerp

Bluzka
567 zł

Essentiel Antwerp

Spodnie
724 zł

Furla

Torebka
1442 zł

Gucci

Buty
3800 zł
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności