Kolorowe rzęsy: nowy trend, który koniecznie musicie przetestować!

Pomyślałybyście, że przy pomocy sztucznych rzęs, na przykład w odcieniu zieleni, możecie wydobyć lub podkręcić kolor oczy? Koniec z męczeniem się z zakładaniem szkieł kontaktowych, które przy okazji ograniczają pole widzenia. Nowy i budzący ostatnio najwięcej zainteresowania w sieci trend jest tak nietypowy, a jednocześnie prosty, że naprawdę warto go wypróbować.

Sztuczne kępki, jak pokazuje ostatnio popularny trend, mają nie tylko za zadanie przedłużyć i zagęścić nasze naturalne rzęsy,  by spojrzenie było jeszcze bardziej tajemnicze, ale mogą także pomóc wydobyć kolor naszej tęczówki. Mamy tu jednak na myśli kolory dosyć nietypowe jak fioletowy, zielony lub niebieski. Szczerze mówiąc, kiedy po raz pierwszy zobaczyłyśmy ten trend na Instagramie, byłyśmy sceptyczne. Okazuje się jednak, że taki dziwny kolor rzęs może paradoksalnie zrobić wiele dobrego dla naszej urody i zdecydowanie więcej niż standardowy tusz do rzęs. Trend na kolorowe rzęsy narodził się w salonie Envious Lashes. Jego eksperci twierdzą,  że doklejenie takich rzęs ma poprawić naturalny kolor i kształt oczu. Kolorowe rzęsy pomagają również wyrazić indywidualność.

Kolor fioletowy sprawia na przykład, że ​​zielone oczy zyskują o wiele bardziej intensywny kolor, ale wygląda też dobrze w kontraście z brązowymi oczami, bo dzięki temu wydają się one optycznie większe. Zielone rzęsy najlepiej pasują do oczu w kolorze orzecha laskowego, niebieskie pomagają oczom w takim samym kolorze stać się jeszcze bardziej niebieskie oraz wydobywają naturalne piękno brązowych oczu. W przeciwieństwie do tradycyjnych czarnych rzęs, te kolorowe wymagają nieco większej uwagi w rozmieszczeniu. Taki zabieg możemy zrobić także same w domu, przyklejając sztuczne rzęsy, a następnie malując je kolorowym tuszem.

Co wy na to? Przetestujecie wariant z tuszem na własnych rzęsach? My tak!

ZobaczSchowaj komentarze

Reebok Classic x Montana Cans w ultrakolorowej współpracy!

Graficzna kolaboracja Reebok Classic i marki Montana Cans produkująca farby do graffiti i street artu, w tym sezonie, to klasyka w zupełnie nowej odsłonie. Czym marka zaskoczyła tym razem? Kultowemu modelowi Club C postanowiła dodać koloru i to nie jednego, ale skorzystała z całej palety barw. Jakich? Sprawdźcie!

W tym sezonie Reebok Classic stawia na kolor i to w 100%. W związku z tym nawiązał współpracę z marką Montana Cans, która zaowocowała ożywieniem klasycznego modelu Club C. Kolor ma nie tylko walor estetyczny, ale  nabrał również dodatkowego znaczenia –  poprzez kolor bowiem można wyrazić swój indywidualny styl.

Marka już po raz kolejny postanowiła wspierać indywidualizm i motywuje do bycia odważnym w wyrażaniu siebie. W kampania Reebok Classic x Montana Cans marka pokazuje, że kolor ma ogromne znaczenie. To właśnie on pozwala pokazać światu prawdziwe „ja”, podkreślić charakter i temperament naszej osoby.

Aby wzmocnić ten przekaz marka do współpracy zaprosiła inspirujące osobowości. Bohaterami graficznej kolaboracji są ambasadorzy Reebok Classic: Rosalie., Dawid Kwiatkowski, Ten Typ Mes, Holak i Otsochodzi. Każdy z nich to odrębna historia, indywidualność, a co za tym idzie… inny kolor!

ZobaczSchowaj komentarze

Najmodniejszy owoc sezonu? Wiśnia! Upewnij się, że nie zabraknie jej w Twojej szafie

Anya Hindmarch

Breloczek
ok. 600 zł

Aquazzura

Sandałki
ok. 800 zł

Essentiel Antwerp

Bluzka
567 zł

Essentiel Antwerp

Spodnie
724 zł

Furla

Torebka
1442 zł

Gucci

Buty
3800 zł
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności