Kwestionariusz stylu: Marta Boliglova

W kwestionariuszu stylu, pytamy osobistości ze świata mody, kultury i sztuki m.in, o ulubione części garderoby, ukochane marki, idealne miejsca na zakupy czy modowe guilty pleasure. Co tydzień w sobotę, dostarczymy wam kolejny kwestionariusz. Bohaterką dzisiejszego materiału jest Marta Boliglova projektantka, której ubrania kochają polskie gwiazdy, a o ręcznie robionych swetrach z frędzlami marzy prawie każda z nas. Sprawdźcie, co sama Marta nosi najchętniej i bez jakiej części garderoby nie wyobraża sobie swojej szafy.

Nie wyobrażam sobie swojej szafy, bez …..skórzanych spodni! Świetnie podkreślają figurę i dają wiele możliwości stylizacji. W ogólnie lubię skórzane ubrania, jedną z moich ulubionych rzeczy jest też skórzana koszula CHAOS’U.

Mam słabość do ….. butów. Chociaż zazwyczaj noszę swoje ulubione trampki, w mojej garderobie stale powiększa się kolekcja butów, niektórych jeszcze nie miałam okazji założyć.

Najwięcej pieniędzy wydałam w swoim życiu na ….. torebkę CHANEL. Długo się nosiłam z jej zakupem,  zawsze wygrywał rozsądek. Pewnego dnia, mój partner „porwał” mnie do Berlina i stało się. Stałam się szczęśliwą właścicielką słynnej 2.55.

Moje pierwsze wspomnienie modowe to …. satynowe, dopasowane spodnie w panterkę. Miałam jakieś 12 lat, kiedy mama przywiozła mi je z Niemiec. Oszalałam na ich punkcie, jak i wszystkie moje koleżanki, które je ode mnie pożyczały:)

Ikoną stylu jest dla mnie … Myśląc ” ikona stylu” mam w głowie kilka znamienitych nazwisk…jak Grace Kelly czy Jackie Kennedy Onassis, których styl był rewolucyjny na owe czasy i okazał się mieć ogromny wpływ na modę. Trudno odnaleźć wśród obecnych gwiazd taką, która symbolizowałaby jeszcze niezidentyfikowaną, naszą epokę…

Od tych marek jestem „uzależniona”…….Noszę głównie ubrania swojej marki i to od niej jestem uzależniona!

Nigdy nie założyłabym … Ostatnio kolekcje kilku marek mnie wręcz przerażają. Mam wrażenie, że chcąc się wyróżnić, projektanci tworzą wręcz coś obrzydliwego, nie potrafię pojąć zachwytu niektórych ludzi nad kierunkiem w którym zmierza moda. Dla mnie najważniejsze jest wyglądać ładnie. W rozdartych butach, z których wychodzą styliazowane na stare, wręcz brudne skarpetki, i w sukience zrobionej z worka na śmieci nie można wglądać ładnie….

Ze sklepu wychodzę zazwyczaj z … kosmetykami, a dokładnie  błyszczykami. Zawsze znajdę kolor, którego jeszcze nie mam, a przynajmniej tak mi się wydaje….

Zakupy najchętniej robię w … Uwielbiam odwiedzać butiki za granicą, najchętniej w Nowym Jorku czy Mediolanie. Ogromne wrażenie robią na mnie sklepowe witryny, wyglądające jak teatralne przedstawienia – prawdziwa sztuka!

Moim ulubionym kolorem jest … Kocham kolory! Nie potrafię się zdecydować tylko na jeden!

Moje największe modowe trofeum …. Mam kilka rzeczy, które były wręcz niemożliwe do zdobycia, nie przywiązuję się jednak do nich i nie są dla mnie bezcenne….Dla mnie waże jest „BYĆ” a nie „MIEĆ”.

ZobaczSchowaj komentarze

FAFA, czyli artystyczny projekt opowiadający o modzie… bez udziału ubrań

Hartwig Fashion Department we współpracy ze Studiem Televisor i Domem Handlowym Vitkac przedstawia projekt artystyczny fashion video – FAFA.

Oni tworzą, a my nie możemy przestać wciskać „replay”. Nie sądziliśmy, że da się tak sprytnie opowiedzieć o modzie przy użyciu samych dodatków.

Fafa, czyli bohaterka filmu Hartwig Fashion Department i Studia Televisor, poddaje się metamorfozom: zmienia twarze, multiplikuje się, zaciera granice pomiędzy zdjęciami a kreacją 3D. Projekt opowiada o tym, że wszystko jest możliwe, a ilość interpretacji jest dowolna. Dokładnie tak jak w świecie mody. Liczy się indywidualizm, osobowość, charyzma i umiejętność utożsamiania się z własnym stylem. Dzięki temu budujemy kompletnie nową przestrzeń, w której kreowanie rzeczywistości poprzez modę ma gruntowne znaczenie.

Na początku wideo modelka ukazuje się w długim płaszczu marki Balenciaga. Jednak zaraz po tym zrzuca z siebie wszelkie ubrania, by stanąć przed obiektywem „ubrana” jedynie w dodatki. Dodatki, które traktujemy jako obiekty sztuki. To właśnie akcesoria mają tutaj kultową pozycję i to właśnie one nakłaniają do głębszej interpretacji. Zobaczcie sami!

 

Ekipa:

Direction / Concept design / Motion design: Bartek Kalinowski / TELEVISOR
DOP: MACIEK SOBIERAJ
3D / Compositing: Bartek Kalinowski, Rafał Woźniak, Karol Kisiel
Editing: Konrad Styczeń
Color grading: Frederick Van Eden
Postproduction: TELEVISOR
Postproducer: Aleksandra Smolicka
Music: Zeppy Zep
Model: FAFA / SPECTO MODELS
Styling: Olga Piekarska / Marta Kalinowska/ asyst. Olga Dyból/ HARTWIG FASHION DEPARTMENT
Make up: Agnieszka Jańczyk
Hair: Jaga Hupało / BORN TO CREATE
Nails: Marzena Kanclerska / NAIL SPA
Photo: Bernard Hołdys
Retouch: Paweł Lewandowski
Making of: Igor Podgórski
Producer: Katarzyna Ceranowicz / HARTWIG FASHION DEPARTMENT
Production manager: Maria Bombała
Technical crew: ARUNA FILM, HELIOGRAF, PANAVISION
Studio manager: Adam Włóczkowski
Projekt powstał we współpracy z Domem Handlowym Vitkac

 

ZobaczSchowaj komentarze

Sprawdzamy gdzie kupić najpiękniejsze berety tej jesieni!

Moschino

Beret
836 zł

Femi Stories

Beret
149 zł

Lui Store

Beret
229 zł

Mango

Beret
69,90 zł

NA-KD

Beret
80,95 zł

Topshop

Beret
ok. 80 zł
Dzielimy się osobistymi przemyśleniami na temat mody, drobnych potknięć i wielkich gaf, małych sukcesów i spektakularnych zwycięstw osobistości tworzących świat wybiegów. Przedstawiamy własne opinie. Dajemy komentarz do aktualnych sytuacji. Poszukujemy ciekawych tematów, śledząc z uwagą bieżące wydarzenia i mając w pamięci historie ze świata mody. Nie pozostajemy obojętni wobec zmian. Bogaci w doświadczenie branżowe, tworzymy treści jakościowe z interesujących wątków. Prezentujemy nasz punkt widzenia, ale też skłaniamy do refleksji. Nigdy nie zamykamy tematu w sposób oczywisty. Zabiegamy o zachowanie marginesu wolności w treściach, gdyż cenimy różnorodność opinii i świadome, indywidualne postrzeganie mody.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności