MODA

Kampania Stag Jewels w obiektywie Karoliny Wilczyńskiej

14.12.2018 Marta Roszewska

Kampania Stag Jewels w obiektywie Karoliny Wilczyńskiej

O tym, jak istotne w naszych stylizacjach stały się dodatki świadczy ilość marek, które nieustannie wprowadzają rynek różnorodne akcesoria – w tym również biżuterię. Założona przez Agatę Strzelecką-Janicką marka Stag Jewels, inspirując się czasami, w których panowały takie supermodelki jak Cindy Crawford czy Christy Turlington, stworzyła niezwykle kobiecą kolekcję złotej biżuterii z perłami. Odsłaniające brzuch topy, dopasowane sukienki, krótkie spódniczki – to właśnie im towarzyszyła mania dobierania maxi dodatków w latach 90. Masywne klipsy, łańcuchy różnej długości, sygnety, pierścionki oraz bransolety. To wszystko powraca o nas jak bumerang, bowiem w nowej kolekcji Stag Jewels to biżuteria dyktuje warunki. Oczywiście w nowoczesnej formie. Gwiazda kolekcji, czyli perła, zaprezentowana jest w kilku formach  – bezpośrednio nawiązującej do stylu retro oraz w minimalistycznej, zgodniej z panującymi obecnie trendami. Niektóre z elementów kolekcji można wykorzystać na kilka sposobów, na przykład pas z pereł może zarówno zdobić naszą talię, służyć jako naszyjnik lub warstwowa bransoletka. Złote kolczyki-monety są idealnym dopełnieniem dla perłowej biżuterii, którą możemy dowolnie łączyć. Nie moglibyśmy nie wspomnieć o kampanii, którą zrealizowała Karolina Wilczyńska (o której pisaliśmy tutaj). Wybór nas wcale nie dziwi, styl fotografii analogowej Karoliny idealnie wpasował się w retro klimat kolekcji. Wszystkie zdjęcia znajdziecie w naszej galerii!