MODA, SHOPPING ONLINE, STYL ŻYCIA
Romantyzm i punk w kampanii Paprocki&Brzozowski wiosna-lato 2017
07.04.2017 Paulina Kosim
Paprocki&Brzozowski na plan kampanii wybrali tym razem piękne wnętrza warszawskiego hotelu Bristol. W naszej recenzji pokazu marki mogliście przeczytać, że projektanci nawiązali w niej do kultowej sztuki Williama Szekspira. Tę inspirację mogliśmy zobaczyć w bardzo romantycznych projektach, którym Paprocki i Brzozowski dodali rockowego pazura. Tę mieszankę możemy również zobaczyć na pięknych, czarno-białych zdjęciach autorstwa Mateusza Stankiewicza.
Gwiazdą kampanii polskiej marki została Klaudia Łuczak, o której pisaliśmy przy okazji debiutów Polek na tygodniach mody jesień-zima 2017 (tutaj). To co widzieliśmy już na wybiegu zostało dodatkowo wyeksponowane na zdjęciach. Modelkę możemy zobaczyć w stylizacjach, które stworzyła Agnieszka Ścibior. Nie brakuje nieśmiertelnych połączeń skóry, ćwieków oraz delikatnych koronek i falban. Lubimy!
Przeczytajcie także
Paprocki&Brzozowski „Julia’s not dead” wiosna-lato 2017
Kto jest kim – Paprocki & Brzozowski