Paprocki&Brzozowski „Julia’s not dead” wiosna-lato 2017

Paprocki i Brzozowski dobrze wiedzą, że ich klientka to kobieta o różnych obliczach. Raz chce stroić się w eteryczne koronki, a innym razem zakładać drapieżne skóry. Dwoistość jej natury jest tematem, wokół którego duet krąży od wielu sezonów i na ten motyw projektanci postawili akcent także tym razem, prezentując kolekcję wiosna-lato 2017 zatytułowaną „Julia’s not dead”.

Paprocki&Brzozowski „Julia’s not dead” wiosna-lato 2017

Za sprawą motywu przewodniego wybranego przez duet, studio ATM zmieniło się w dwór rodu Capuletich, gdzie centrum wydarzeń miało rozgrywać się na schodach ustrojonych zieleną i kwiatami. Właśnie z nich wyłaniały się modelki przy akompaniamencie raz dynamicznej, a innym razem klasycznej muzyki, a także śpiewie ptaków. Zanim tak się stało, właściwy pokaz poprzedziła prezentacja najnowszej kolekcji marki Kazar.

Następnie reżyserka pokazu, Kasia Sokołowska dała sygnał rozpoczęcia się prawdziwego show. Otworzyła go Edyta Zając ubrana w białą wiktoriańską koszulę z żabotami oraz spodnie o długości 7/8 obszyte na dole drobnymi falbankami. Na wierzch miała narzuconą oversize’ową ramoneskę wysadzaną kamieniami. Po niej pojawiły się modelki, których stylizacje opierały się na spodniach dzwonach oraz dopasowanych żakietach i przeźroczystych bluzkach. Czerń i biel w mocno błyszczącej odsłonie szybko zostały przeplecione mocniejszym uderzeniem kolorów, takich jak fuksja oraz soczysta zieleń.

Premiera kampanii „Origin” paprocki&brzozowski 

Na wybiegu pojawiło się zderzenie wielu, pozornie niepasujących do siebie estetyk. Projektanci postawili na eteryczne koronki i szyfony, z których powstały bluzki i sukienki, inspirowane zapewne tytułową Julią Capuletti. Nie byliby sobą, gdyby nie zestawili ich z mocniejszymi pomysłami. Proste mini i ramoneski uszyli z czarnych skór często pokrytych zwierzęcymi aplikacjami lub ćwiekami. Aby nadać im bardziej wyrazistego charakteru, ozdobili je dodatkowo łańcuchami, punkowymi aplikacjami oraz rockowymi frędzlami, które były liczne w drugiej części pokazu. Agnieszka Ścibior, która stylizowała całość, zdradziła nam, że Julia według Paprockiego i Brzozowskiego, to jednocześnie romantyczka z Werony, ale także współczesna rebeliantka.

Paprocki&Brzozowski „Half-naked” jesień-zima 2016

Uwagę zwracały kobiece falbany, którymi obszyto rękawy bluzek, panterkowe dodatki oraz plisowane kryzy. Ta wybuchowa mieszanka była jeszcze opatrzona wzorzystymi rajstopami oraz paskami z napisami „Julia”, „Love” oraz „Hot” na klamrze paska. Ostatnie na wybiegu propozycje stanowiły, jak zawsze, wieczorowe suknie, których najbardziej pragną klientki wiernie robiące zakupy u projektantów. Długie, eksponujące nagie dekolty oraz plecy zapewne nie raz pojawią się na polskim czerwonym dywanie.

Paprocki i Brzozowski to nie minimaliści, którzy chcą się ograniczać w swej twórczości do jednego nurtu. Ich kobiecość to romantyczna Julia, a innym razem jak rockowa księżniczka. Kobieta wszak zmienną jest.

ZobaczSchowaj komentarze

Stwórz swoją wymarzoną szminkę w warszawskim Lip Labie!

Wybór doskonałej szminki bywa trudny dla każdej z nas. Kolor, tekstura, wytrzymałość, zapach. Na idealny produkt składa się wiele czynników. A co gdybyśmy powiedzieli Wam, że możecie mieć wpływ na każdy z etapów powstawania Waszej szminki?

Warszawskie Powiśle to Mekka modnych kawiarni, restauracji i sklepów, a także miejsce, w którym powstało centrum dowodzenia esencji kobiecości. Lip Lab to miejsce, w którym stworzycie swoją wymarzoną szminkę lub błyszczyk od podstaw!

Jak przebiega pełna wizyta? Na początku załoga Lip Labu zadba o kondycję Waszych ust, korzystając z profesjonalnych kosmetyków Sara Happ. Następnie Kreatorzy Koloru pomogą Wam dobrać kolor idealnie dopasowany do Waszego typu urody, karnacji, a także okazji. Na początku wybieramy bazę: matową, kremową, połyskującą lub organiczną.

Istotną właściwością szminki jest też jej wykończenie i intensywność koloru. To do wyboru macie dwa stopnie krycia: mocne lub lekkie oraz oraz satynowe, jedwabiste lub metaliczne wykończenie.

Potem zaczyna się największa zabawa, bo do szminki możemy dodać np. pyłki, brokat czy filtr SPF. Możemy także wzbogacić nasz produkt pielęgnacyjnymi właściwościami anti-aging!

Na końcu na Waszych oczach w laboratorium powstanie Wasza wymarzony szminka! Usługa Lip Experience zajmie Wam zaledwie 30 minut. By umówić się na wizytę, możecie dokonać rezerwacji online poprzez stronę internetową, lub w warszawskim Lip Labie na ul. Juliana Bartoszewicza 11.

ZobaczSchowaj komentarze

Neonowa zieleń hitem zimy 2019!

Heine/Aboutyou.pl

Spodnie
210 zł

Le Specs

Okulary
ok. 370 zł

Manokhi

Czapka
1125 zł

MSGM

Sukienka
1431 zł

Nike AirMax Plus PRM

Buty
819 zł

Wandler

Torebka
ok. 2000 zł
Dzielimy się osobistymi przemyśleniami na temat mody, drobnych potknięć i wielkich gaf, małych sukcesów i spektakularnych zwycięstw osobistości tworzących świat wybiegów. Przedstawiamy własne opinie. Dajemy komentarz do aktualnych sytuacji. Poszukujemy ciekawych tematów, śledząc z uwagą bieżące wydarzenia i mając w pamięci historie ze świata mody. Nie pozostajemy obojętni wobec zmian. Bogaci w doświadczenie branżowe, tworzymy treści jakościowe z interesujących wątków. Prezentujemy nasz punkt widzenia, ale też skłaniamy do refleksji. Nigdy nie zamykamy tematu w sposób oczywisty. Zabiegamy o zachowanie marginesu wolności w treściach, gdyż cenimy różnorodność opinii i świadome, indywidualne postrzeganie mody.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności