Już dziś premiera nowych produktów Fenty Beauty! Co znajdziemy w kolekcji?

Nie ma wątpliwości, że wszystko, co wychodzi spod ręki Rihanny ma wzięcie na całym świecie. Nieważne, czy mowa tu o muzyce, modzie czy makijażu. Kosmetyki jej autorskiej marki Fenty Beauty rozchodzą się jak świeże bułeczki, a dziś jest okazja, by nabyć rzeczy z nowej kolekcji.

Rok 2018 oficjalnie należy do Rihanny. Między rolą w Ocean’s 8, nową linią bielizny Savage x Fenty i letnią kolekcją Fenty Beauty „Beach, Please!”, Riri znalazła kolejny powód, dla którego zostawimy jej część swojej wypłaty. Zgodnie z doniesieniami na Instagramie premiera nowych produktów do makijażu odbędzie się dziś na www.fentybeauty.com, sklepach Sephora oraz Harvey Nicols. Tym razem artystka skupia się na oczach. Największe zaciekawienie jak dotąd wzbudza paletka cieni do oczu nazwana Moroccan Spice, inspirowana tradycyjnymi marokańskimi strojami. Dominujące kolory paletki to: przybrudzony róż, fiolety w połączeniu z metalikami i brązami. Produkt dedykowany jest zarówno makijażom dziennym, jak i wieczornym.

Oprócz tego, w kolekcji znajduje się eyeliner lub, jak go nazwała autorka, Flyliner. Jego miękka końcówka pozwala łatwo uzyskać idealny efekt kociego oka. Dostępny jest w kolorze satynowej czerni. Dlaczego? Jak głosi druga nazwa produktu „cuz I’m black”. Nie od dziś wiadomo, że Rihanna tworzy swoje kosmetyki z myślą o kobietach każdej karnacji. W nowej linii pojawiły się także pędzle oraz baza pod cienie do powiek.

Liquid eyeliner comin’ on July 6th!! #FLYLINER

A post shared by FENTY BEAUTY BY RIHANNA (@fentybeauty) on

 

 

ZobaczSchowaj komentarze

Puma i Outlaw Moscow promują ideę różnorodności w nowej kolekcji Select

Przeciwieństwa się przyciągają. Puma wraz z Outlaw Moscow postanowili je połączyć! W ich nowej kolekcji znajdziecie kontrastujące ze sobą motywy, a w kampanii bohaterów z różnych zakątków świata. Zobaczcie zdjęcia!

Puma i Outlaw Moscow promują ideę różnorodności w nowej kolekcji Select

W swojej debiutanckiej linii sportowy gigant połączył siły ze wschodzącą marką z Moskwy. Kolekcja jest miksem streetwearu z modą prosto z wybiegów. Składa się z charakterystycznych, rosyjskich elementów: minimalistycznego brandingu, w którym PUMA jest tłumaczona na cyrylicę – ПYMA, wraz ze znanym moskiewskim logo AYTΛO– fonetycznym tłumaczeniem słowa „Outlaw”. Surowy, podwórkowy design połączony z eleganckimi, kwiatowymi motywami oraz mocne kolory inspirowane dziedzictwem awangardowej sztuki stworzyły prowokacyjną kolekcję, która nie musi się prosić o uwagę.

Kluczowym elementem tej linii jest kimono w kwiatowy wzór, z nienachalnym logo PUMA oraz napisem „Made in Russia” w cyrylicy. Na warsztat wzięli także kilka modeli butów, m.in. Trailfox Graphic O. Moscow – lifestyle’owy odpowiednik trekkingowych butów biegowych. Wyprodukowany jest z wysokiej jakości czarnej skóry, haftowanej w tradycyjny, rosyjski, kwiatowy wzór. Wersja biała ma gumowe panele po zewnętrznej stronie, oraz pikowaną skórę od wewnętrznej strony. Avid Zip Graphic O. Moscow kontynuuje tą samą linię kolorystyczną i wzorniczą. Czarny model ma odrobinę wyżej wyciętą i podniesioną sylwetkę, tkaną w ludowy, rosyjski wzór, a wykończono go dużym, gumowym zamkiem na przedzie.

W związku z odbywającym się w tym roku Mundialem powstał także szalik kibica z napisem PUMA x AYTΛO po obu stronach. Pośród akcesoriów pojawiły się także: plecak, czapka z daszkiem oraz czapka beanie – wszystkie z wyhaftowanym logo AYTΛO.

Premiera kolekcji odbędzie się 14 lipca na całym świecie. W Polsce produkty dostępne będą w Vitkacu oraz na Warsaw Sneaker Store.

 

ZobaczSchowaj komentarze

Najmodniejszy owoc sezonu? Wiśnia! Upewnij się, że nie zabraknie jej w Twojej szafie

Anya Hindmarch

Breloczek
ok. 600 zł

Aquazzura

Sandałki
ok. 800 zł

Essentiel Antwerp

Bluzka
567 zł

Essentiel Antwerp

Spodnie
724 zł

Furla

Torebka
1442 zł

Gucci

Buty
3800 zł
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności