Jesienne trendy w nowej kampani Answear

Sklep internetowy ANSWEAR.com wystartował właśnie z nową jesienną kampanią Autumn Trends by ANSWEAR. Najnowsza kolekcja to moc inspiracji zaczerpniętych wprost ze światowych wybiegów i ulic modowych stolic.

Jesienne trendy w nowej kampani Answear
AW18_Answear2

Jesienno-zimowe propozycje ANSWEAR.com są pełne nieoczywistych połączeń, głębokich kolorów i ciekawych fasonów. Wyobraźnia, konwenanse i utarte schematy nie muszą Cię przecież ograniczać. Inspiruj się trendami, miksuj printy i baw się modą, Na własnych warunkach i kiedy tylko chcesz. Jeśli chodzi o konkrety – mocne elementy kolekcji to między innymi: olbrzymie puchowe kurtki zaczerpnięte wprost z mody ulicznej lat 90., mocno osadzone w latach 80. dresy, marynarki w zwierzęce wzory, kombinezony w kratę, cekinowe spódnice oraz powłóczyste sukienki.

Całej kampanii towarzyszą elektryzujące zdjęcia wizerunkowe oraz materiał video. Dynamiczny spot, w którym zaprezentowano stylizacje zaczerpnięte ze światowych wybiegów oraz mody ulicznej Paryża, Nowego Jorku czy Mediolanu, został zrealizowany we współpracy z agencją Warsaw Creatives. Wyreżyserowała go Maria Zbąska współtworząca duet twórczy Państwo Rodzeństwo. Za reżyserię ruchu odpowiadał Pat Bogusławski (Movement Director, który w swoim portfolio ma sesje m. in. z Victorią Beckham czy Stellą McCartney). Częścią kampanii jest również strona internetowa, dzięki której klienci ANSWEAR.com mogą poznać najgorętsze trendy AW18/19 oraz zobaczyć wpisujące się w nie stylizacje zaproponowane przez stylistów ANSWEAR.

Jesienno-zimowa kampania ANSWEAR  prowadzona jest w Polsce oraz na Słowacji, w Czechach, Węgrzech, Rumunii i na Ukrainie. Działania reklamowe obejmują serwisy internetowe, portale video (VOD, YouTube) oraz serwisy społecznościowe.

ZobaczSchowaj komentarze

Finał 9. edycji konkursu FDA dla młodych projektantów

Po wielu tygodniach ciężkiej pracy, stresu i nieprzespanych nocy, młodzi polscy projektanci doczekali się rozdania nagród w 9. edycji konkursu Fashion Designer Awards. Po zaprezentowaniu wszystkich kolekcji, dziesiątka finalistów usłyszała werdykt jurorów.

23 kwietnia w warszawskim Studio LAS odbył się już po raz 9. finał prestiżowego konkursu autorstwa Joanny Sokołowskiej-Pronobis, dla młodych projektantów – Fashion Designer Awards. W zeszłym roku tematem przewodnim konkursu był kolor. Motyw przewodni, „Tribute to colours”, był dobrą okazją do zaprezentowania swojego autorskiego spojrzenia na barwy, ich ciekawe łączenie oraz sporą dawkę nowatorskich rozwiązań. Tegoroczna, 9. edycja została zdominowana przez ekologię.

„Zaskoczyły mnie opowieści o czystości natury odwołujące się do czasów PRL-u, ale również mroczne opowieści z krainy wiatrów, głęboka czerń, a nawet embriony. Zwracałam szczególną uwagę na konstrukcje i dobre szycie, ale również na sposób łączenia tkanin”- przyznała Joanna Horodyńska.

„Tegoroczni finaliści musieli zmierzyć się z trudnym i wymagającym tematem. Oczekiwałam minimalizmu, a spotkałam się z ekstrawagancją, co nie do końca mnie przekonuje, zresztą Jan Machulski uczył mnie, że mniej znaczy więcej. Modę oceniam przez pryzmat jej użyteczności, biorąc pod uwagę takie elementy, jak szlachetność materiałów, dopasowaną, kobiecą konstrukcję i fakt, czy dany projekt mogłabym założyć na wielkie wyjście” – przyznała Marieta Żukowska.
Jurorzy i finaliści konkursu FDA.

Jurorzy FDA

Kolekcje finalistów oceniało jury pod przewodnictwem Artema Klimchuka, ukraińskiego projektanta, który jednocześnie był gościem specjalnym gali. W zacnym gronie jurorów znaleźli się m.in: Tomasz Ossoliński, Agnieszka Maciejak, Gosia Baczyńska, duet Bizuu, Joanna Horodyńska, Dorota Williams, Tamara Perea Gonzalez, Mikołaj Komar, Maryna Tomaszewska, Marieta Żukowska , Karolina Gorczyca, Andrzej Foder i Joanna Sokołowska-Pronobis.

9. edycję FDA wygrała Celina Wesołowska, która pokonała ponad 270 uczestników i zgarnęła imponującą pulę nagród! Jej kolekcja wpisuje się w ekologiczne rozumienie mody dzięki wykorzystaniu naturalnych materiałów, w tym denimu i wełny, ale również dzięki bezpośredniemu nawiązaniu do natury wprost z głębin oceanu. Na uznanie zasługuje również ciekawa konstrukcja i kolorowe motywy filcowe własnoręcznie robione przez projektantkę.
Zwyciężczyni otrzymała imponującą pulę nagród, m.in.: staż w atelier Artema Klimchuka w Kijowie, udział w International Young Designers Contest w Kijowie, gdzie spotkają się młodzi projektanci z Europy Środowo-Wschodniej, laureaci konkursów w swoich krajach, 15 tys. złotych od partnera edukacyjnego MSKPU, pełne 2.5 letnie stypendium w MSKPU, wyjazd na Premier Vision do Paryża z Partnerem Strategicznym Microsoft Surface oraz kurs projektowania w Shaanxi Polytechnic Institute w Chinach.

II. miejsce zajął Sebastian Gąsienica Łuszczek, który dostał zaproszenie na staż w Bizuu, nagrodę od fashionpost.pl oraz roczne stypendium w MSKPKU. Jego kolekcja zachwyciła Artema Klimchuka, która również zaprosił go na staż w swoim atelier w Kijowie, a Volodymyr Nechiporuk, producent Ukrainian FW do udziału w International Young Designers Contest.

Małgorzata Sobota została trzecią laureatką konkursu i za uplasowanie się na III miejscu otrzymała roczne stypendium w MSKPU. Nagrodę specjalną, staż w atelier Gosi Baczyńskiej otrzymała Magdalena Kurnicka, jak również specjalne wyróżnienie od cojestgrane24.pl .
Sonia Hensler była autorką grafik , które stworzyły niepowtarzalny klimat widowiska.

Wielu znanych gości podziwiało projekty młodych projektantów, m.in.: Paulina Chruściel, Olga Bończyk, Agnieszka Wosińska, Aleksandra Hamkało, Monika Mrozowska, Karina Kunkiewicz, Joanna Osyda, Sylwia Nowak, Magda Antosiewicz, Joanna Majstrak, Tomasz Ciachorowski, Anna Lucińska, Ewa Szabatin, Aneta i Jan Kuroniowie, Agata Biernat, Karolina Pilarczyk, Tomasz Jacyków, Dorota Goldpoint, Anna Puślecka, Marcin Cejrowski, Mateusz Hładki.

Laureaci: Volodymyr Nechiporuk (Ukraina FW), Artem Klimchuk (przewodniczący jury), Joanna Sokolowska-Pronobis i laureaci FDA: Sebastian Gasienica-Luszczek, Malgorzata Sobota i Celina Wesołowska. Konkurs Fashion Designer Awards jest konkursem, który z założenia ma kształtować przyszłość polskiej branży mody i z tego powodu stawiane są wobec niego dosyć wysokie wymagania. Jego zadaniem jest wyłanianie młodych talentów oraz prezentowanie ich prac przed opiniotwórczym środowiskiem. Mam jednak nadzieję, że zwycięzcy dobrze wykorzystają otrzymane nagrody oraz staże, a zdobyte doświadczenie zaowocuje rozwojem marek autorskich.

ZobaczSchowaj komentarze

Najmodniejszy owoc sezonu? Wiśnia! Upewnij się, że nie zabraknie jej w Twojej szafie

Anya Hindmarch

Breloczek
ok. 600 zł

Aquazzura

Sandałki
ok. 800 zł

Essentiel Antwerp

Bluzka
567 zł

Essentiel Antwerp

Spodnie
724 zł

Furla

Torebka
1442 zł

Gucci

Buty
3800 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności