Isabel Marant- kampania jesień-zima 2016

Isabel Marant to jedna z tych projektantek, której kolekcje zawsze wzbudzają mocne odczucia, a Francuzka może się pochwalić naprawdę sporym gronem modowych wyznawczyń na całym świecie. Szybkie przypomnienie: kolekcja jesień-zima 2016 charakteryzowała się dużą ilością lakierowanych, skórzanych spodni, sukienek i spódnic, ostrą czerwienią, a także wariacjami na temat kratki i zwierzęcych motywów. Teraz wreszcie możemy zobaczyć ją w kampanii z udziałem Edie Campbell w obiektywie duetu  Inez & Vinoodh.

Isabel Marant- kampania jesień-zima 2016

Holenderski duet fotografów niezmiennie od 2014 roku fotografuje kampanie Isabel Marant, ale tym razem po raz pierwszy przed ich obiektywem stanęła Edie Campbell, którą niedawno mogliśmy podziwiać w kampanii Burberry. W efekcie możemy oglądać klimatyczną sesję w klimatach disco – kolorowe światła i dyskotekowa kula wskazują nam, na jakie okazje powinnyśmy wkładać ubrania francuskiej marki.

Oversizowe płaszcze, krótkie skórzane mini z podwyższonym stanem i błyszcząca satyna – wszystko to zobaczymy w najnowszej kolekcji, a dziewczęca uroda Campbell świetnie kontrastuje z tymi odważnymi, a nawet kontrowersyjnymi projektami. Krótko mówiąc- jest ostro, z pazurem, ale nadal praktycznie i pięknie. I taką modę lubimy!

ZobaczSchowaj komentarze

Zmysłowa kampania ROSA na jesień-zimę 2018/19

Agnieszka Rosa serwuje nam wspomnienie wakacji w nowej kolekcji biżuterii, którą pokochały Polki! My zakochaliśmy się także w kampanii zapowiadającej tę minimalistyczną linię. Każdy element kolekcji to małe dzieło sztuki, wykonywane ręcznie z wielką precyzją.

Zmysłowa kampania ROSA na jesień-zimę 2018/19

Jak zwykle projektantce udało się utrzymać minimalistyczny styl zamknięty w bardzo artystycznej formie. To prawdziwa uczta dla osób, które cenią sobie dbałość o szczegóły i nienachalne zdobienia.

W kolekcji znajdziemy pierścienie i sygnety z rzeźbionymi kamieniami: inkrustowany złotym księżycem lapis lazuli czy precyzyjnie oddany w onyksie wianuszek róż.  Zatopione w złocie perły przenoszą nas w morską podróż, także za sprawą złotych struktur wzbogaconych blaskiem brylantów.

Nastrój kolekcji doskonale oddaje artystyczna kampania autorstwa Agnieszki Kuleszy i Łukasza Pik. Malarskie portrety uwiecznione na kliszy podkreślają sensualność i zmysłowość biżuterii.

Nowa kolekcja dostępna będzie w sprzedaży od 27 września, w sklepie stacjonarnym w Warszawie, oraz we wkrótce otwartym butiku w Poznaniu oraz sklepie online.

ZobaczSchowaj komentarze

Sprawdzamy gdzie kupić najpiękniejsze berety tej jesieni!

Moschino

Beret
836 zł

Femi Stories

Beret
149 zł

Lui Store

Beret
229 zł

Mango

Beret
69,90 zł

NA-KD

Beret
80,95 zł

Topshop

Beret
ok. 80 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności