MODA, SHOPPING ONLINE, STYL ŻYCIA
Heidi Klum zaprojektuje linię ubrań dla… Lidla
07.06.2017 Michalina Murawska
W styczniu ogłaszaliśmy, że współpracę z Lidlem podjęła Paris Hilton. Hotelowa dziedziczka ze swoim dość przaśnym życiorysem idealnie wpisuje się w dyskont, który słynie z niskich cen. Suszarki do włosów z jej autografem czy sukienki wzorowane na kreacjach z czerwonego dywanu miały w sobie coś abstrakcyjnego, ale mimo wszystko pasowały zarówno do celebrytki, jak i Lidla.
Tym razem jednak właściciele giganta ogłosili, że podjęli współpracę z innym gigantem, tym razem bezpośrednio związanym z modą. A właściwie gigantką, bo o Heidi Klum tu mowa. Wydaje nam się, że na taki przydomek zdecydowanie zasługuje osoba, która ma na swoim koncie współprace m.in. Birkenstockiem, Jordache, Victoria’s Secret i biżuterią Mouwad. Modelka w pewnym okresie swojego życia była także ambasadorką H&M, Jordache i Volkswagena, a później jurorką w programach „Project Runway”, „America’s Got Talent” i „Top Model Germany”. Na koncie ma też własne marki, sprzedawane m.in. w sieci Macy’s. Teraz przyszedł czas na kolaborację z Lidlem.
– Lidl znany jest z produkcji wysokiej jakości po przystępnych cenach. Miałam wiele radości przy projektowaniu tej kolekcji – powiedziała modelka w trakcie specjalnej konferencji prasowej. Z pewnością kontrakt z sześciocyfrową – jak głoszą plotki – sumą sprawił, że radość była z pewnością ogromna. Zwłaszcza, że tym samym Klum dotrze nie tylko do wyselekcjonowanej ekonomicznie grupy odbiorców, a do sporej części z ponad 10 tysięcy dyskontów rozsianych prawie na całym świecie.
[poll id=”202″]