MODA, SHOPPING ONLINE, STYL ŻYCIA
Paris Hilton nawiązała współpracę z… Lidlem
03.01.2017 Michalina Murawska
Choć Paris Hilton kojarzy nam się głównie ze zbytkiem, błyskotkami i niezbyt mądrymi wypowiedziami, to dzięki usilnej promocji stała się synonimem luksusu i „high life”, do którego dążą tłumy. Nic więc dziwnego, że sieć Lidl postanowiła skusić się na współpracę z celebrytką.
Paris, która obecnie zajmuje się graniem muzyki w rosyjskich klubach dla oligarchów oraz byciem „Paris”, „zaprojektowała” dla sieci zestaw akcesoriów i urządzeń do włosów – lokówek, szczotek i suszarek. Hilton nie tylko pojawi się na opakowaniach. Celebrytka nagrała także reklamę Lidla, która jest wyświetlana we francuskiej telewizji. Produkty trafiły też na rynki brytyjski i niemiecki.
Co ciekawe, Hilton w reklamie pojawia się w sukience od Saint Laurent wartej ponad 20 tysięcy złotych. Czyli tyle, ile niektórzy klienci Lidla zarabiają rocznie.