„Dress for less” odc. 33: letnia stylizacja Kendall Jenner za mniej niż 500 złotych

Kendall Jenner jakiś czas temu zakończyła współpracę ze swoją dotychczasową stylistką, Moniką Rose i od tego momentu dość odważnie eksperymentuje ze swoim stylem. Raz bliżej jej do streetwearu w wersji retro, raz do ociekającej seksapilem femme fatale, a jeszcze innym razem, tak jak w poniższym przypadku, hołduje dziewczęcej delikatności i pojawia się w uroczych, ale nadal podkreślających figurę stylizacjach. Cokolwiek by jednak nie wybrała, zawsze możemy być pewni, że będą to rzeczy z najwyższej cenowej półki – jak zainspirować się stylem modelki nie przekraczając kwoty 500 złotych? Podpowiadamy jak co tydzień w programie „Dress for less”.

Rożnica tym razem była ogromna, bo Natalia Kędra i Michalina Murawska mające do dyspozycji 500 złotych musiały zmierzyć się ze stylizacją wartą prawie… 18 tysięcy. Tyle właśnie zapłaciła Kendall Jenner za sukienkę i torebkę od Dolce&Gabbana, białe botki oraz złote kolczyki. Jak co tydzień dziewczyny dzielnie przeczesały sieciówki w poszukiwaniu modnych i niedrogich odpowiedników – z jakim skutkiem? Przekonajcie się oglądając nowy odcinek programu i zadecydujcie, która z dziewczyn wyszła z zadania obronną ręką!


Zakupy

TOPSHOP

BUTY
OK. 390 ZŁ

TOPSHOP

BUTY
OK. 400 ZŁ

H&M

SUKIENKA
279 ZŁ

H&M

APASZKA
139,90 ZŁ

H&M

SUKIENKA
129,90 ZŁ

ZARA

TOREBKA
119 ZŁ

ZARA

TOREBKA
359 ZŁ

BERSHKA

SUKIENKA
69,90 ZŁ
ZobaczSchowaj komentarze

Pokaz Dolce&Gabbana odwołany! Fani bojkotują włoską markę

To nie pierwszy raz, kiedy dom mody Dolce&Gabbana znalazł się w ogniu krytyki. Tym razem zapowiada się na międzynarodowy skandal, który szybko nie ucichnie.

Imaxtree

Chodzi o najnowszą kampanię włoskiego domu mody. W krótkich filmach na Instagramie przedstawiona została Chinka, jedząca pałeczkami włoskie potrawy i chichocząca. W zamierzeniu filmy miały bawić i wywoływać pozytywne skojarzenia z azjatyckim państwem. W efekcie wywołały prawdziwą lawinę negatywnych komentarzy nawołujących do bojkotu D&G.

 

Wyświetl ten post na Instagramie.

 

Post udostępniony przez Dolce & Gabbana (@dolcegabbana)

Kłopoty z wizerunkiem Dolce&Gabbana mają już od dłuższego czasu. Najpierw ukochany przez followersów profil Diet Prada podpadł projektantom włoskiego domu mody, którzy zaczęli publicznie go krytykować. Później dostało się adopcjom dzieci przez osoby homoseksualne, a na końcu Selenie Gomez. Wygląda na to, że Dolce&Gabbana ma kolejnego wroga i są nim Chiny. Punktem zapalnym w ich relacji zdaje się być ostatnia kampania marki „DC Loves China”. W trzech krótkich odcinkach na Instagramie pojawiła się Chinka, która próbuje jeść włoskie potrawy pałeczkami. Dodatkowo w tle słychać tradycyjną, chińską muzykę i lektora mówiącego w ojczystym języku (mimo chińskich napisów).

Fani marki zarzucają jej trywializowanie wielowiekowej kultury Chin i przedstawienie tamtejszych kobiet w rasistowski sposób. Lawina negatywnych komentarzy spowodowała, że posty zostały natychmiast usunięte z powodu… ataku hackerów. „Nasze biuro prawne pilnie śledzi sprawę. Przepraszamy za wszelkie niedogodności spowodowane przez te nieautoryzowane posty, komentarze i bezpośrednie wiadomości. Szanujemy Chiny i chiński naród” czytamy w oświadczeniu. Profil Diet Prada twierdzi jednak, że jest to marna wymówka i kłamstwa, mające na celu załagodzenie niekomfortowej sytuacji. Na dowód opublikowali screeny z prywatnych wiadomości ze Stefano Gabbana.

Na fali skandalu z ostatnią kampanią pod znakiem zapytania pozostaje dzisiejszy pokaz Dolce&Gabbana, który miał się odbyć właśnie w Chinach! Profil Diet Prada poinformował, że pokaz się nie odbędzie. Czekamy na oficjalne stanowisko włoskiego domu mody.

ZobaczSchowaj komentarze

Sprawdzamy gdzie kupić najpiękniejsze berety tej jesieni!

Moschino

Beret
836 zł

Femi Stories

Beret
149 zł

Lui Store

Beret
229 zł

Mango

Beret
69,90 zł

NA-KD

Beret
80,95 zł

Topshop

Beret
ok. 80 zł
Odkrywamy najnowsze trendy w modzie. Pomagamy znaleźć wymarzone ubrania do modnej stylizacji. Informujemy o propozycjach marek na nadchodzący sezon. Czerpiemy inspiracje z najważniejszych serwisów branżowych w kraju i na świecie. Wykorzystujemy wiedzę i doświadczenie polskich projektantów, modelek i stylistów. Poszukujemy bodźców do ekscytujących tematów także u zagranicznych marek. W przystępnej, obrazowej formie dajemy odpowiedź na współczesne trendy. Nasza reakcja na zmiany nie ogranicza się do jednej sugestii. Zawsze staramy się pokazać bogactwo ujęć, w jakich występują modne dodatki, akcesoria, ubrania. Różnorodne pomysły stylizacji odzwierciedlają złożoność i odmienność ludzkich charakterów.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności