Dawid Woliński – „Atelier 214.2” wiosna-lato 2019

Dawid Woliński, uwielbiany przez gwiazdy i fanów polskiej mody obchodził w zeszłym roku 15-lecie kariery. Wczoraj, trochę celebrując swój spektakularny staż zaprezentował mroczną, elegancką i karnawałową kolekcję „Atelier 214.2” na wiosnę-lato 2019. W swoich projektach zatopił się w głębokiej czerni i eksperymentował z krwistą czerwienią.

Dawid Woliński – „Atelier 214.2” wiosna-lato 2019
Fot Filip Okopny - Fashion Images-FashionImages

Dawid Woliński po prawie dwóch dekadach obecności w pierwszym rzędzie polskich projektantów zapracował sobie na status nie tylko imponującego twórcy, ale i kolorowej postaci polskiej sceny rozrywkowej. To on zmienił całą politykę polskiego Instagrama wymyślając i lansując hashtag #windawolinskiego. Zdjęcia przedstawiające barwne, pełne podróż i imprez życie zachęciły inne polskie gwiazdy do dzielenia się prywatnymi treściami z followersami. Projektantowi pomógł też udział w popularnym telewizyjnym show „Top Model”. Zaskarbił sobie sympatię widzów i gwiazd, co tłumaczy tłumy na każdym jego pokazie. Podobnie było wczoraj, w legendarnym studiu ATM, które pełne było fanów i przyjaciół projektanta ciekawych nowej kolekcji Wolińskiego.

Dawid Woliński od zawsze z miłością ubiera kobiety, to one są jego najwierniejszymi klientkami. Wśród nich możemy znaleźć takie postacie jak: Joanna Krupa czy Małgorzata Kożuchowska. Cenią go za nawiązanie do luksusu, elegancji i najwyższą jakość. Jego projekty cechują się właśnie tym, że są ręcznie szyte, mają idealną konstrukcję, świetnie dopasowują się do sylwetki oraz reprezentują wysokiej jakości krawiectwo. Z klasyką Dawid lubi się bawić, ciągle ją reinterpretować i przełamywać twistem – charakterystycznym podpisem pod jego dziełem.

Wczorajszy pokaz to kolejna opowieść o kobiecości. W charakterny, typowy dla jego osobowości sposób postanowił przekornie użyć w niej właśnie czerni. To kolor klasyki, esencja kobiecości ale jednocześnie ogromne wyzwanie dla każdego projektanta. Głęboką czerń przebił więc krwistą czerwienią – energetyzującym kolorem szaleństwa, namiętności i pewności siebie. Zestawienie tych dwóch barw oraz wprowadzenie elementów karnawałowych, takich jak błyszczący brokat i cekiny to inspiracja New Lookiem, modnym w latach 50-tych.

Jedną z głównych koncepcji, na bazie której działał Woliński projektując nową kolekcję była Myszka Miki. Ta legendarna bajkowa postać obchodzi w tym roku 90 lat. Woliński chciał więc oddać jej hołd tworząc projekty bezpośrednio nawiązujące do jej fenomenu, pamiętając jednak o kobiecości w epicentrum. Kolejnym wyzwaniem były kreacje zaprojektowane specjalnie dla Martini, z którą projektant współpracuje od kilku lat. To właśnie te projekty Woliński utrzymał w karminowej czerwieni. Ozdobił je cekinami i falbanami, bezpośrednio nawiązując do tańca, zabawy i karnawału. To z kolei idealnie pasowało do after party po pokazie, zatytułowanego „No Martini, no party”.

Operator: Wojciech Łazarowicz

Produkcja i redakcja: Marta Roszewska

ZobaczSchowaj komentarze

Delpozo – wiosna-lato 2019

Na specjalne zaproszenie marki Sephora polecieliśmy do Londynu, by zobaczyć na własne oczy pokaz Josepa Fonta dla domu mody Delpozo. Relację zobaczycie na naszym Instastories na Instagramie, a już teraz przeczytajcie recenzję pokazu hiszpańskiej marki.

 

Delpozo – wiosna-lato 2019
Delpozo S19 025

Nie bez przyczyny najnowsza kolekcja marki Delpozo na sezon wiosna-lato 2019 została zaprezentowana w przestrzeniach Royal Institute of British Architects, bo od Architektury wywodzi się całe DNA brandu Delpozo.

Architektoniczne kody wpisały się na stałe w dotychczasowym dorobku domu mody Delpozo, nawet po przejęciu sterów przez Josepa Fonta. Dyrektor kreatywny hiszpańskiej marki za główną inspirację, przedstawionej w niedzielę (16.09.2018) kolekcji, wziął twórczość, znanego ze szklanych dzieł, artysty Fulvia Bianconiego. I ową szklaną przeźroczystość imitują projekty na wiosnę-lato 2019, łamiąc się czasami z pastelowymi barwami, a czasem z żarówiastymi kolorami. Wpływy architektury widać też w cięciu materiałów, kiedy zakończona niemal rzeźbiarkim wykończeniem faktura faluje w sukienkach czy spódniczkach. Na przeźroczyste lekkie tkaniny Font naszył błyszczące i mieniące się cekiny, co przywodzi na myśl malowane szklane wazony czy kryształowe kubki.

By oddać cud natury i architektoniczną wyższość projektów, zrezygnowano z wyzywającego, perfekcyjnego makijażu i postawiono na tzw. efekt make up no make up. Za makijaż odpowiadała Monica Marmo, a wykonała go kosmetykami NARS Cosmetics.

Na samym środku scenografii pokazu umieszczone zostało zaś drzewko Glicynii, czyli najpopularniejszego, japońskiego kwiatu. Co prawda, drzewo nie było prawdziwe, ale zrobiło kolosalne wrażenie na wszystkich zebranych na sali.

Zdefasonowane, architektoniczne i kwiatowe stroje stworzone przez Fonta aż kuszą, by zobaczyć je w wersji wieczorowej. Trzymamy kciuki, by tak się stało.

ZobaczSchowaj komentarze

Sprawdzamy gdzie kupić najpiękniejsze berety tej jesieni!

Moschino

Beret
836 zł

Femi Stories

Beret
149 zł

Lui Store

Beret
229 zł

Mango

Beret
69,90 zł

NA-KD

Beret
80,95 zł

Topshop

Beret
ok. 80 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności