W kwestii dzianiny Confashion może się pochwalić pełnym profesjonalizmem. Projektantka marki, Kinga Król, w produkcji używa wysokiej jakości przędzy – bawełnianej, wiskozowej i wełnianej, która jest przede wszystkim przyjazna dla środowiska. W każdym kolejnym sezonie dzianinie nadaje się tutaj nowe życie za pomocą wzorów i barw. Marka na polu printów współpracuje z firmą w Hong Kongu, która tworzy również wzory dla Kenzo. Zapewne stąd surrealistyczne i awangardowe formy w mocnych kolorach, które pojawiły się także w nowej jesienno-zimowej kolekcji.
Całość zainspirowało życie i twórczość słynnego fowisty, Henriego Matisse’a, a przede wszystkim jego sposób myślenia o kolorach i operowania paletą. Francuski wizjoner płótna był też mistrzem kolażu i również tę cechę wykorzystało Confashion w nowej kampanii. Duet Koty2 Photostorytellers świetnie oddał „wycinankowy” klimat całości. Szaleństwo i energia wysuwają się tutaj na pierwszy plan. Co znajdziemy w kolekcji na nowy sezon? Miękkie bluzy z wykorzystaniem kolorowych kolażowych elementów, długie dzianinowe sukienki w paseczki i obszerne płaszcze w pięknych odcieniach szmaragdowej zieleni i błękitu.
Zastosowanie prostoty formy (to jedno z głównych założeń filozofii marki) w połączeniu z wibrującymi nadrukami daje piorunujący i bardzo dobry efekt. Lubimy!