Burberry zniszczy swoje ubrania warte 28 milionów funtów!

Burberry, brytyjska marka sprzedająca luksusowe ubrania, której historia sięga aż 1856 roku, spali wszystkie niesprzedane w ubiegłym roku ubrania! Jest to towar o wartości (w przeliczeniu) 135 milionów złotych! Marka zastrzega, że nie przeceni produktów, gdyż mogłoby to obniżyć elitarność ich całej oferty.

Zniszczeniu ulegną nie tylko ubrania, ale również akcesoria i perfumy. Nie jest to nowa polityka firmy, gdyż w przeciągu ostatnich 5 lat pozbyła się ona swoich dóbr o łacznej wartości 436 milionów złotych. Burberry zapewnia przy tym, że stara się utylizować swoje produkty jak najzgodniej z naturą, ale klienci obrzucają ich falą krytyki. W internecie zaczęło wrzeć po opublikowaniu ich rocznego raportu. Dodatkowo wartość zniszczonych w tym roku ubrań jest rekordowa. Modowy gigant zapewnia jednak, że robi to dla swoich stałych klientów i ich poczucia, że zakupione przez nich produkty zawsze będą ekskluzywne – „Nasza strategia ma przyczynić się do tego, że ci, którzy zaopatrzą się w nasze produkty, będą pewni, że te zawsze pozostają luksusowe. Nawet biorąc pod uwagę ponoszone przez nas ryzyko finansowe, nie decydujemy się na obniżanie cen naszych produktów”.

Co prawda nie ma dokładnej informacji jak Burberry pozbywa się swoich ubrań, ale najprawdopodobniej jest to spalenie. Wydzielające się przy tym opary niszczą środowisko, a przecież jak zauważają internauci, wystarczyłoby poddać stare produkty recyklingowi.

ZobaczSchowaj komentarze

Nowa aplikacja IKEA dla dzieci powstała w imię ekologii!

Dzięki nowej aplikacji Wasze dzieci nie będą się nudzić, a niepotrzebne kartony zyskają nowe życie! To już kolejny raz, kiedy szwedzka marka manifestuje swoje poparcie ochrony środowiska.

IKEA to nie tylko marka z łatwymi do złożenia meblami, ikonicznymi torbami, ale także z charakterystycznymi kartonami. By znaleźć dla nich użytek, stworzyli aplikację, dzięki której dzieci odkryją pomysłowe zastosowania dla kartonowych opakowań na meble. No pomysł wpadli WPP Wunderman i Kantar Consulting IKEA, analizując rozmowy, które rodzice przeprowadzają online. Jak się okazało jednym z najczęściej poruszanych tematów jest problem z organizacją czasu swoim pociechom. I tak z pomocą przybywa aplikacja IKEA Toy Box.

To aplikacja w której wykorzystywana jest rzeczywistość rozszerzona. W zasadzie jedyne czego potrzebujemy to niepotrzebny karton z uwzględnieniem narzędzi, którymi się dysponuje. Z takimi informacjami aplikacja podpowiada nam, co możemy wyczarować z naszego kawałka tektury. Opcji jest wiele: może to być rekon, rakieta, motyl lun np. gitara.

Aplikację zaprezentowano w czerwcu podczas Cannes Lions. IKEA zapowiada, że w najbliższej przyszłości będziemy mogli ją pobrać!

ZobaczSchowaj komentarze

Sprawdzamy gdzie kupić najpiękniejsze berety tej jesieni!

Moschino

Beret
836 zł

Femi Stories

Beret
149 zł

Lui Store

Beret
229 zł

Mango

Beret
69,90 zł

NA-KD

Beret
80,95 zł

Topshop

Beret
ok. 80 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności