Kim jest Fuzzy? Przewodnikiem po najgorętszych ofertach Black Week, najświeższych trendach, sympatycznym, roztańczonym i niezwykle pomocnym przyjacielem Klienta CCC, choć wygenerowanym w 3D. Takiego brand hero marka jeszcze nie miała!
Black Week w CCC – Kim jest FUZZY?
FUZZY został przeniesiony na grunt rozszerzonej rzeczywistości, aby był jeszcze bardziej rzeczywisty i „namacalny”. AR (z ang. augmented reality czyli rozszerzona rzeczywistość) już od dłuższego czasu opanowała świat social mediów, mody i marek. Wybór Fuzzy’iego na towarzysza podczas zakupów online był więc oczywisty! Nowy brand hero CCC ma swój spersonalizowany zestaw ruchów tanecznych, zindywidualizowany zasób słownictwa, a przede wszystkim indywidualny rys charakterologiczny. Jest także inteligentnym doradcą, asystentem przeprowadzający Klientów CCC przez cały proces zakupowy. Podpowiada on, jak kupić szybko, sprawnie i z wykorzystaniem najatrakcyjniejszych rabatów na Black Week. Na messengerze CCC można porozmawiać z FUZZY’m, czyniąc go swoim osobistym stylistą i modowym ekspertem! FUZZY pojawił się także na muralu w centrum Warszawy. Dodatkowo w polskich miastach pojawiły się plakaty z kodem QR, po zeskanowaniu którego zostajemy przeniesieni do wirtualnej rzeczywistości prezentującej produkty z oferty CCC.
CCC, FUZZY i jego twórca
Do życia FUZZY’ego powołał Ken Kelleher, przebojowy artysta łączący futurystyczne formy z angażującymi instalacjami w przestrzeni publicznej. Swoje pionierskie prace wystawia w najlepszych galeriach sztuki na całym świecie. Jego nowatorskie formy 3D odważnie współtworzą świat NFT’s – niewymienialnych tokenów, cyberwaluty, która coraz śmielej wkracza do towarzyszącej nam rzeczywistości.
Po więcej wjedźcie na stronę CCC!