Stało się! Ariana Grande rzeczywiście wystąpiła w zapowiadanej od maja kampanii Givenchy. Na czarno-białych fotografiach jest wystylizowana na nowoczesną wersję Audrey Hepburn. Zobaczcie sami!
Ariana Grande w kampanii Givenchy #ARIVENCHY
O współpracy było głośno kilka miesięcy temu, kiedy na oficjalnym profilu francuskiego domu mody na Instagramie pojawił się krótki teaser z udziałem piosenkarki. Wystylizowana na Audrey Hepburn ze "Śniadania u Tiffany'ego" robiła wrażenie i pobudzała apetyt na więcej. Na efekt pracy z marką Givenchy musieliśmy jeszcze długo poczekać. Na szczęście zdjęcia są już w sieci. Francuska marka co kilka godzin publikuje w swoich social mediach zdjęcia z kampanii podsycając zainteresowanie. Zdjęcia wrzucane są jako tryptyki – 3 zdjęcia autorstwa Craiga McDeana ustawione są w jednym rzędzie tworząc spójną całość, następnie pojawiają się 3 kolejne, już w innej stylizacji i ustawieniu. Ariana Grande nie kryje ekscytacji ze współpracy z francuskim domem mody. Na swoim Instagramie podzieliła się z fanami tym, jak bardzo się cieszy z efektów kampanii:
"To zaszczyt być Twarzą tej marki i nosić te ubrania. Dziś jest ten szczęśliwy dzień, kiedy ukazuje się kolekcja. Nie mogę się doczekać, aż wszyscy zobaczą te zdjęcia!"
Ariana Grande bez wątpienia jest jedną z najmłodszych artystek w show-biznesie, które weszły w tak poważną współpracę z francuskim domem mody. W sieci już wrzy od dyskusji: Czy Ariana Grande na pewno pasuje do DNA marki Givenchy? Sam dom mody publikując zdjęcia daje jasny komunikat: kampania jest testem, czy Ariana Grande równa się Givenchy.